novitecin putkistosta v6:ssa
Valvoja: Moderators
novitecin putkistosta v6:ssa
Mulla on novitec "dtm"paikallaan,nyt vasta huomasin että ulostulo onkin feikkiä,eli pöntöstä tulee vaan yx reikä ja päälle on hitsattu 2 isoo rööriä,miten tälläinen putkisto virtaa,mulla 156:nen antoi 205 hv..????
oletko varma että se on ihan tukossa? mielestäni se puhaltaa vaan vähemmän toisesta.
edit: eli pöntöstä tulee 1 joka jakautuu kahteen?, toisesta ulostulosta tulee hiukan vähemmän esim pakokaasumittaukset onnistuu vain toisesta. Eikös tuo ihan normaali rakenne ole.
edit 2: Japen kuvien mukaan se tuleekin 2della pöntöstä
edit: eli pöntöstä tulee 1 joka jakautuu kahteen?, toisesta ulostulosta tulee hiukan vähemmän esim pakokaasumittaukset onnistuu vain toisesta. Eikös tuo ihan normaali rakenne ole.
edit 2: Japen kuvien mukaan se tuleekin 2della pöntöstä

No mulla on tuo "dtm look" putki ja kyllä se on loppujenlopuksi feikki se ulostulo. Päälle päin näyttää että vaimentimesta tulee tuplana pihalle, mutta kun kurkkaa ptken päästä sisään niin totuus paljastuu. Ei se pää ainakaan ahista, se on se virtauspinta-ala mikä ratkaisee. Muotoa ei myöskään sovi tietenkään unohtaa, mutta käytännössähä tuo pää on suora.
Janne
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.