Moi,
Nyt tarvittaisiin vähän neuvoja!
Mulla oli voitelu käynyt vähiin, ilmeisesti filtteri hajonnut tai joistain oli ilmennyt jotain kuituja vastaava tai muuta töhnää joka oli tukkinut puolet öljypumpun pick-upin suodatin verkosta. Seurakusena molemmat nokat uusiksi sekä kampura! (yksi kiertokangen kaula kulunut niin pahasti (0.5 mm) ettei lyödy alimittaisia laakereita, muut oli ehjiä muutta kampura oli 16/100 osaa kierossa).
Uusi kampiakseli maksaa Muukkoselta noin 1500€!
Onko Fiatilla tai Lancialla samaa kampuraa ja mitä se maksaisi, onko muita vaihtoehtoja?
- Puolimoottori?
- Koko moottori?
- Muita toimittajia
Kampuran hitsaus ja uudelleen hionta ei oikein houkuta kun ei ole takuita että se onnistuu (eikä sekään mikään halpa operaatio ole).
t.
Foglin
155 2.0 TS 16V kampura haussa!!
Valvoja: Moderators
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
http://www.ps-schulze.com/
tuolta löytyisi kunnostettu puolimoottori hintaan 1685€, tosin vanha alakerta pitää laittaa vaihdossa.
tai vaihtoehtoisesti uusi kampura hintaan 430€, tähänkin pitää vanha pistää vaihdossa.
nokka akseleita ei löydy valikoimasta.
tuolta löytyisi kunnostettu puolimoottori hintaan 1685€, tosin vanha alakerta pitää laittaa vaihdossa.
tai vaihtoehtoisesti uusi kampura hintaan 430€, tähänkin pitää vanha pistää vaihdossa.
nokka akseleita ei löydy valikoimasta.