kadonnut lukkopulttien hylsy.
Valvoja: Moderators
kadonnut lukkopulttien hylsy.
mitenkäs pitäs toimia kun on hylsy kadonnut, ei kuittia eikä muutenkaan tietoa kenen valmistamat lukkopultit on autossa
(olivat kiinni jo ostohetkellä, eikä entistä omistajaa saa kiinni) hylsy tuli kyllä auton mukana, mutta nytten kun sitä tarvitsisi niin eihän sitä perkele löydä mistään
50% varmuudel voisin sanoa, että autossa on simoni racingin lukkopultit, hylsy ainakin oli tämännäköinen mitä kuvassa
http://www.polarautovaruste.com/tuning/ ... g/sr26.php
olen koittanut ottaa yhteyttä maahantuojaan (snoy) puhelimeen ei vastattu eikä emaileihin jotka lähetin alkuviikosta. pitäs varmaan käydä paikanpäällä kyselemässä...
onkos kellään täällä simonin lukkopultteja? onko hylsyn sisään painettu joku numero? saisi vähän varmuutta, että olisi oikea valmistaja ainakin kun kaikki eivät sitä numeroa painata hylsyyn
prkl!
ei ois mitää firmaa jolla ois kaikki mahdolliset hylsyt saatavilla?
anteeks ku tulee vähä sekavaa viestiä, tuttaa niin perkeleesti
kuvaa: huono kamera, ei saa parempaa kuvaa
(olivat kiinni jo ostohetkellä, eikä entistä omistajaa saa kiinni) hylsy tuli kyllä auton mukana, mutta nytten kun sitä tarvitsisi niin eihän sitä perkele löydä mistään
50% varmuudel voisin sanoa, että autossa on simoni racingin lukkopultit, hylsy ainakin oli tämännäköinen mitä kuvassa
http://www.polarautovaruste.com/tuning/ ... g/sr26.php
olen koittanut ottaa yhteyttä maahantuojaan (snoy) puhelimeen ei vastattu eikä emaileihin jotka lähetin alkuviikosta. pitäs varmaan käydä paikanpäällä kyselemässä...
onkos kellään täällä simonin lukkopultteja? onko hylsyn sisään painettu joku numero? saisi vähän varmuutta, että olisi oikea valmistaja ainakin kun kaikki eivät sitä numeroa painata hylsyyn
prkl!
ei ois mitää firmaa jolla ois kaikki mahdolliset hylsyt saatavilla?
anteeks ku tulee vähä sekavaa viestiä, tuttaa niin perkeleesti
kuvaa: huono kamera, ei saa parempaa kuvaa
Viimeksi muokannut lekkeri, 20 Syys 2006, 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
No itse hankin sellattiset lukkopultit tuossa pariviikkoa sitten, ja pakkauksessa oli kaksi sarjoitusnumeroa... toinen piti laittaa talteen itselle ja toisen lähetin valmistajalle saksaan, jossa se reksiteröidään minun nimiin, ja josta saan tilattua omilla tiedoilla uuden hylsyn tarvittaessa (hintaan jotain 30€ vai mitä se oli) ... Parasta olisi jos saisit sen ed. omistajan kiinni jotenkin
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
voi prklPasi kirjoitti:No itse hankin sellattiset lukkopultit tuossa pariviikkoa sitten, ja pakkauksessa oli kaksi sarjoitusnumeroa... toinen piti laittaa talteen itselle ja toisen lähetin valmistajalle saksaan, jossa se reksiteröidään minun nimiin, ja josta saan tilattua omilla tiedoilla uuden hylsyn tarvittaessa (hintaan jotain 30€ vai mitä se oli) ... Parasta olisi jos saisit sen ed. omistajan kiinni jotenkin
ihan ymmärrettävää, mutta pistää vituttamaan silti
pitääpä soitella maanantaina liikkeeseen josta ostin... kaippa niil jotain tietoja vielä jossain on edellisestä omistajasta
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
hmmm.... vois olla että jollain firmalla vois olla joku kitkaan perustuva väännin hässäkkä millä voi saada auki!?!?lekkeri kirjoitti:eipä ollut autokauppiaalla oikeen mitään tietoa entisestä omistajasta, oli kai jätkän äidinnimissä ollut jne niin aika hankala lähtee kyselemään, numerotkin salaisia kun koitin nimenperusteella hakea
pitääks tässä nyt sit ruveta porailee pulttien läpi vai mitä?
Muistan joskus aikoinaan eräässä kesätyössäni irroittaneeni "kannattomia" pultteja jollain sellattisella... tosin voin muistaa 100% väärinkin
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
-
- Viestit: 975
- Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
- Car(s): Stelvio JTD
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm - Paikkakunta: Billnäs
Yksi keino voisi olla että otat pulttia hieman pienemmän hylsyn ja lyöt sen päälle ja koitat sillä vääntää auki.lekkeri kirjoitti:eipä ollut autokauppiaalla oikeen mitään tietoa entisestä omistajasta, oli kai jätkän äidinnimissä ollut jne niin aika hankala lähtee kyselemään, numerotkin salaisia kun koitin nimenperusteella hakea
pitääks tässä nyt sit ruveta porailee pulttien läpi vai mitä?
- Carlos
- Viestit: 1932
- Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
- Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15 - Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Pultti. Tuo on viimeisiä keinoja ja eri lystiä ajan vietettä.
Eihän niitä ole kuin neljä
Eihän niitä ole kuin neljä
Carlos kirjoitti:Pultti. Tuo on viimeisiä keinoja ja eri lystiä ajan vietettä.
Eihän niitä ole kuin neljä
toivotaan, että sais jotenkin ilman tuollaista väkivaltaa irti, pitää huomenna käydä parissa liikkeessä kyselemässä vähän juttuja
Pirullinen juttu
Kävin tarkistamassa oman hylsyn/t,ainoastaan kannassa oli kirjain P ja
nro:1 ei mitään muuta,sopii 19m/m hylsyyn
säilytysrasian päällä on pitkä koodi ja alfan logo
Ehdotan että tutkit vielä kerran tosi tarkkaan paikan mihin /missä sen
luulit/tiesit olevan,lainaan kyllä omaani jos se vaan sopis
Kävin tarkistamassa oman hylsyn/t,ainoastaan kannassa oli kirjain P ja
nro:1 ei mitään muuta,sopii 19m/m hylsyyn
säilytysrasian päällä on pitkä koodi ja alfan logo
Ehdotan että tutkit vielä kerran tosi tarkkaan paikan mihin /missä sen
luulit/tiesit olevan,lainaan kyllä omaani jos se vaan sopis
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
pitääpä huomenna käydä kuvailemassa ja kyselemässä paikallisilta liikkeiltä vielä jos saisivat jollaikonsti aukijarski kirjoitti:Kuva lukkopultin kannasta vois auttaa,iteltäni sain irti sokkapihtikikkailulla.
Tosin jos on kovempaa jämähtäny kiinni olis voinu olla hankalempi irrottaa.
jos joskus saan nuo vielä auki niin en ole laittamassa lukkopultteja,
ellen sitten saa kymmentä hylsyä kerralla mukaan
voi sit viedä talteen sukulaisille
eikä pitäs olla jämähtäny ku oli auki pariviikkoa sitten kaikki pultit
pitää
Viimeksi muokannut lekkeri, 19 Syys 2006, 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.autotek.fi vantaan petikossa avaa monenlaiset pultit.
Multakin oli hylsy kerran kateissa
Multakin oli hylsy kerran kateissa
- Alfaholic -
nyt on sit vanteetki perkele paskana
paikallisen alkon omistaja tuli vasemmalta ja ajoi suoraan vasempaan takavanteeseen, siit sit perse lennähti katukiveä päite ja toisenpuolen vanne paskaks
ei suostu maksamaan kuin vanteiden ostokuitissa olevan hinnan.
kehtaaks tässä valittaa jollekki poliisille tai vakuutusyhtiölle, kun en ole muutoskatsastanut vanteita
pitää vissii tyytyy siihe 400euroon...
kai sil jonkun kakkosauton saa talveks ja kunnes saan vanteet irti tosta 156.sesta
tuttaa kyl äärimmäisen paljon
paikallisen alkon omistaja tuli vasemmalta ja ajoi suoraan vasempaan takavanteeseen, siit sit perse lennähti katukiveä päite ja toisenpuolen vanne paskaks
ei suostu maksamaan kuin vanteiden ostokuitissa olevan hinnan.
kehtaaks tässä valittaa jollekki poliisille tai vakuutusyhtiölle, kun en ole muutoskatsastanut vanteita
pitää vissii tyytyy siihe 400euroon...
kai sil jonkun kakkosauton saa talveks ja kunnes saan vanteet irti tosta 156.sesta
tuttaa kyl äärimmäisen paljon
Morjens!
Älä suostu tuollaiseen,vanteeseen tullut kova isku todennäköisesti rikkonut
jotain muutakin,kannattaa antaa jonkun ammattilaisen tarkistaa
Pyöränripustukset/kulmat,myös tukivarret,senhän on oltava korjausten
jälkeen ainakin vastaavassa kunnossa,kuin ennen kolaria
Eikö muka yhtään peltiä ruttaantunut
Mun mielestä "aina" poliisit paikalle(todistajaksi)mä en usko ett poliisit
jaksaa puuttua johonkin vanteiden muutoskatsastukseen.
Eli pistät äijän maksamaan kaikki sun autoon tulleet vauriot
.Ei saa antaa yhtään periksi tollaisissa tapauksissa,EI YHTÄÄN
Jos joku ajaa sun autos päälle,niin se joku myös korvaa KAIKKI sulle
aiheutuneet vahingot.
Oikeesti vie ALFA tarkkaan syyniin
Mulla samantapainen tilanne kerran,kyseessä oli etuvanne,hajos vanne myös hammastanko ja tukivarsia sekä iskaritolppa,eli vaurioita saattaa tulla hyvinkin paljon,ei vaan näy päälle päin,
Älä suostu tuollaiseen,vanteeseen tullut kova isku todennäköisesti rikkonut
jotain muutakin,kannattaa antaa jonkun ammattilaisen tarkistaa
Pyöränripustukset/kulmat,myös tukivarret,senhän on oltava korjausten
jälkeen ainakin vastaavassa kunnossa,kuin ennen kolaria
Eikö muka yhtään peltiä ruttaantunut
Mun mielestä "aina" poliisit paikalle(todistajaksi)mä en usko ett poliisit
jaksaa puuttua johonkin vanteiden muutoskatsastukseen.
Eli pistät äijän maksamaan kaikki sun autoon tulleet vauriot
.Ei saa antaa yhtään periksi tollaisissa tapauksissa,EI YHTÄÄN
Jos joku ajaa sun autos päälle,niin se joku myös korvaa KAIKKI sulle
aiheutuneet vahingot.
Oikeesti vie ALFA tarkkaan syyniin
Mulla samantapainen tilanne kerran,kyseessä oli etuvanne,hajos vanne myös hammastanko ja tukivarsia sekä iskaritolppa,eli vaurioita saattaa tulla hyvinkin paljon,ei vaan näy päälle päin,
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Ilman muuta korvaa. Auto kuntoon vaan töppäilijän vakuutuksen piikkiin, jos ei muuten onnistu. Eihän tuossa pitäisi olla kahta sanaa. Kolaritilanteessa jos et ole syyllinen, niin tapahtuman kuvaus ja todistus paperille tai poliisit paikalle. Ei kannata alkaa antamaan periksi. Tietysti voidaan keskustella asioista sen jälkeen, kun ensin on vastuut selvitetty että korvataanko suoraan vai yhtiön kautta.
Kuitenkin, vaikka aiheutuu ylimääräistä vaivaa tuommoisesta vaikka auton kuntoon saisikin. Vielä enemmän harmittaa jos jää vielä rahallisestikin pahasti tappiolle.
Kuitenkin, vaikka aiheutuu ylimääräistä vaivaa tuommoisesta vaikka auton kuntoon saisikin. Vielä enemmän harmittaa jos jää vielä rahallisestikin pahasti tappiolle.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
pystyykös nuo lihavoidut kohdat tarkistamaan irroittamatta vannetta, kun ei jostain tietystä syystä lähde irtiNikEe1927 kirjoitti:Morjens!
Älä suostu tuollaiseen,vanteeseen tullut kova isku todennäköisesti rikkonut
jotain muutakin,kannattaa antaa jonkun ammattilaisen tarkistaa
Pyöränripustukset/kulmat,myös tukivarret,senhän on oltava korjausten
jälkeen ainakin vastaavassa kunnossa,kuin ennen kolaria
Eikö muka yhtään peltiä ruttaantunut
Mun mielestä "aina" poliisit paikalle(todistajaksi)mä en usko ett poliisit
jaksaa puuttua johonkin vanteiden muutoskatsastukseen.
Eli pistät äijän maksamaan kaikki sun autoon tulleet vauriot
.Ei saa antaa yhtään periksi tollaisissa tapauksissa,EI YHTÄÄN
Jos joku ajaa sun autos päälle,niin se joku myös korvaa KAIKKI sulle
aiheutuneet vahingot.
Oikeesti vie ALFA tarkkaan syyniin
Mulla samantapainen tilanne kerran,kyseessä oli etuvanne,hajos vanne myös hammastanko ja tukivarsia sekä iskaritolppa,eli vaurioita saattaa tulla hyvinkin paljon,ei vaan näy päälle päin,
Moro!
Juttu on nyt tällainen,sähän et ollu syyllinen" kolaukseen"niin hommaa
hinausauto ja kuljetuta autos sellaiselle vakuutusyhtiön hyväksymälle
pajalle,näiltä kyllä löytyy tarvittavat työkalut kaikkiin tarvittaviin
työvaiheisiin ja sä vaadit että sun auto tarkistetaan huolellisesti
paras olisi jos tarkastuksessa mukana olisivat sinä,korjaamoalan ammattilainen ja vakuutustarkastaja, en tiedä toimiiko tämä käytännössä
näin,luulen että korjaamolla tarkistetaan vauriot,jotka kirjataan ja valokuvataan jotka sitten lähetetään sähköisesti vakuutusyhtiölle
Nosturin avulla vois jotain silmämääräisesti näkyvää vääntymistä havaita
mutta ole tarkkana näiden pyöränripustusten ja suuntausten,tukivarsien
sekä iskaritolppien myös jarrut sekä renkaat,näiden mahdollisten korjausten jälkeen sun auton pitäis toimia ja kulkea myös mahdollisimman suoraan ilman vänkäämistä johonkin suuntaaan
sun alfalla ei todennäköisesti pysty nyt ajamaankaan jos siinä on molemmat takavanteet solmussa
Tulikohan tää nyt mahdollisemman sekavasti ilmaistua
Juttu on nyt tällainen,sähän et ollu syyllinen" kolaukseen"niin hommaa
hinausauto ja kuljetuta autos sellaiselle vakuutusyhtiön hyväksymälle
pajalle,näiltä kyllä löytyy tarvittavat työkalut kaikkiin tarvittaviin
työvaiheisiin ja sä vaadit että sun auto tarkistetaan huolellisesti
paras olisi jos tarkastuksessa mukana olisivat sinä,korjaamoalan ammattilainen ja vakuutustarkastaja, en tiedä toimiiko tämä käytännössä
näin,luulen että korjaamolla tarkistetaan vauriot,jotka kirjataan ja valokuvataan jotka sitten lähetetään sähköisesti vakuutusyhtiölle
Nosturin avulla vois jotain silmämääräisesti näkyvää vääntymistä havaita
mutta ole tarkkana näiden pyöränripustusten ja suuntausten,tukivarsien
sekä iskaritolppien myös jarrut sekä renkaat,näiden mahdollisten korjausten jälkeen sun auton pitäis toimia ja kulkea myös mahdollisimman suoraan ilman vänkäämistä johonkin suuntaaan
sun alfalla ei todennäköisesti pysty nyt ajamaankaan jos siinä on molemmat takavanteet solmussa
Tulikohan tää nyt mahdollisemman sekavasti ilmaistua
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
kiitos vinkistäNikEe1927 kirjoitti:Moro!
Juttu on nyt tällainen,sähän et ollu syyllinen" kolaukseen"niin hommaa
hinausauto ja kuljetuta autos sellaiselle vakuutusyhtiön hyväksymälle
pajalle,näiltä kyllä löytyy tarvittavat työkalut kaikkiin tarvittaviin
työvaiheisiin ja sä vaadit että sun auto tarkistetaan huolellisesti
paras olisi jos tarkastuksessa mukana olisivat sinä,korjaamoalan ammattilainen ja vakuutustarkastaja, en tiedä toimiiko tämä käytännössä
näin,luulen että korjaamolla tarkistetaan vauriot,jotka kirjataan ja valokuvataan jotka sitten lähetetään sähköisesti vakuutusyhtiölle
Nosturin avulla vois jotain silmämääräisesti näkyvää vääntymistä havaita
mutta ole tarkkana näiden pyöränripustusten ja suuntausten,tukivarsien
sekä iskaritolppien myös jarrut sekä renkaat,näiden mahdollisten korjausten jälkeen sun auton pitäis toimia ja kulkea myös mahdollisimman suoraan ilman vänkäämistä johonkin suuntaaan
sun alfalla ei todennäköisesti pysty nyt ajamaankaan jos siinä on molemmat takavanteet solmussa
Tulikohan tää nyt mahdollisemman sekavasti ilmaistua
pitääpä soitella hieman vakuutusyhtiöille, kyllä tuo suht hyvin kulkee, etuvannehan oli ennestään jo sökö niin lisää tärinää en ole huomannut...
pitäisi nyt vain saada ne helvetin pultit tässä ekana auki
kävin muutamassa liikkeessä, molemmat neuvoivat käymään toisessa liikkeessä joista sitten neuvottiin takaisin niihin joista kävin aluksi kysymässä
lähetin mailia tuonne autotekkiin kuvienkera, kyselin alustavasti jos saisivat auki, ei viitsi pkseudulle raahautua ihan turhaan
noniin nyt irtos pultit
riitti kun löi vasaralla "vastakierrehylsyn" kiinni siihen pulttiin ja räikällä väänsi hitaasti. kesti vaan, että löyty sopiva hylsy vastakierteellä
eipä noi kummemmin varkaita taida estää... riittää että on muutama erilainen vastakierrehylsy niin aukee melkee mikä tahansa pultti
riitti kun löi vasaralla "vastakierrehylsyn" kiinni siihen pulttiin ja räikällä väänsi hitaasti. kesti vaan, että löyty sopiva hylsy vastakierteellä
eipä noi kummemmin varkaita taida estää... riittää että on muutama erilainen vastakierrehylsy niin aukee melkee mikä tahansa pultti
No niin nyt se tapahtui mulle.
Eli talven aikana olen onnistunut hukkaamaan lukkopulttien avaimen.
Löytyisiköhän keltään samanlaista lainaan Tampere-Hämeenlinna suunnalta?
Merkki Still-Bull ja laatikossa kooditarra 1315, muistaakseni.
Pultin päässä on kolme pyöreää reikää ja avaimessa vastaavat tapit.
Kas tässä kuva:
Eli talven aikana olen onnistunut hukkaamaan lukkopulttien avaimen.
Löytyisiköhän keltään samanlaista lainaan Tampere-Hämeenlinna suunnalta?
Merkki Still-Bull ja laatikossa kooditarra 1315, muistaakseni.
Pultin päässä on kolme pyöreää reikää ja avaimessa vastaavat tapit.
Kas tässä kuva:
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Kertaalleen yritin saada uutta avainta (samoihin?) Stil-Bulleihin. Ei tahtonut onnistua edes tuon koodilapun kanssa, maahantuoja oli vaihtunut ja se teetti ilmeisesti jotain ongelmaa.
Ettei se avain ole autossa? Itse löysin omani työkalunyssäkästä pyöränmutteriavaimen vierestä, liian looginen ja liian näkymättömissä oleva paikka.
Ettei se avain ole autossa? Itse löysin omani työkalunyssäkästä pyöränmutteriavaimen vierestä, liian looginen ja liian näkymättömissä oleva paikka.
- Epäkelpokeräilijä -
Kyllä se autossa on ollut ja pulttien laatikko on vieläkin.
Hukkasin sen tossa iskariremontin yhteydessä ja kun tallista sitä ei tunnu löytyvän niin sen täytyy olla tuolla pihalla hangessa. Katsos kun taisin unohtaa sen viimeisen pultin päähän.
Apu olis nyt tarpeen kun pukkaisi tuo jakopäänremontti päälle.
T: Joni
Hukkasin sen tossa iskariremontin yhteydessä ja kun tallista sitä ei tunnu löytyvän niin sen täytyy olla tuolla pihalla hangessa. Katsos kun taisin unohtaa sen viimeisen pultin päähän.
Apu olis nyt tarpeen kun pukkaisi tuo jakopäänremontti päälle.
T: Joni
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Yks vaihtoehto on porata yksi reikä suureksi ja sitten lyödä taltta kahden reiän välistä läpi ja kääntää pihdeillä auki.
itse hukkasin kaiketi yhden avaajan puskurin päälle unohtuneena ja toisen kait pultin päähän unohtuneena. Eipä ole kumpikaan 'palannut' vaan piti molemmat tilata uudestaan miltei peräkkäin... Ja niitä avaajia tuli muuten etittyä. (sellainen malli tietysti mitä ei tahdo saada millään auki) E: Helpoin tapa koittaa avata on kiristää muut tiukkaan. kopauttaa lukkopulttia jollain raudalla. Työntää laadukkaat kärkipihdit reikiin ja kääntää.
itse hukkasin kaiketi yhden avaajan puskurin päälle unohtuneena ja toisen kait pultin päähän unohtuneena. Eipä ole kumpikaan 'palannut' vaan piti molemmat tilata uudestaan miltei peräkkäin... Ja niitä avaajia tuli muuten etittyä. (sellainen malli tietysti mitä ei tahdo saada millään auki) E: Helpoin tapa koittaa avata on kiristää muut tiukkaan. kopauttaa lukkopulttia jollain raudalla. Työntää laadukkaat kärkipihdit reikiin ja kääntää.
Viimeksi muokannut gYdEbUh, 13 Maalis 2009, 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER