www.gti.fi
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
www.gti.fi
Käykääs kattoon. Ei hyvää päivää mitä juttuja, en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Kunnon "mun civiccikorolla -88, 380hp pieksee kaikki" - puusilmätarinoita.
Abarth 500 Esseesse
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Tuli katottua joku viikko sitten ja yhdyn täysin mielipiteeseesi. Ohhoijjaa.. Muutenkin tämä nykytrendi että joka *itun webbisivulla pitää olla foorumi alkaa nyppimään, vaikka ei se mua kosketa mutta kuitenkin
Eräs saksalaisen automerkin "tuning" foorumi on kyllä aika karmeaa katsottavaa, osastot ovat mitä ovat ja jengi puhuu mitä sattuu missä sattuu. Osto/myyntipalstoilla upitaan omaa viestiä viiden tunnin välein aivan paniikissa "ostakaa nyt joku"-tyyliin. Joten sinne vaan katsomaan jos joskus ottaa meikäläisen nihkeilyt päähän, ja päättäkää itse että pitäisi "elää" foorumilla kuin eläimet vai olla ihmisiksi.
Huh kun helpotti.
Eräs saksalaisen automerkin "tuning" foorumi on kyllä aika karmeaa katsottavaa, osastot ovat mitä ovat ja jengi puhuu mitä sattuu missä sattuu. Osto/myyntipalstoilla upitaan omaa viestiä viiden tunnin välein aivan paniikissa "ostakaa nyt joku"-tyyliin. Joten sinne vaan katsomaan jos joskus ottaa meikäläisen nihkeilyt päähän, ja päättäkää itse että pitäisi "elää" foorumilla kuin eläimet vai olla ihmisiksi.
Huh kun helpotti.
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Kuulosti ihan ooppelifoorumilta...Rolle kirjoitti:Tuli katottua joku viikko sitten ja yhdyn täysin mielipiteeseesi. Ohhoijjaa.. Muutenkin tämä nykytrendi että joka *itun webbisivulla pitää olla foorumi alkaa nyppimään, vaikka ei se mua kosketa mutta kuitenkin
Eräs saksalaisen automerkin "tuning" foorumi on kyllä aika karmeaa katsottavaa, osastot ovat mitä ovat ja jengi puhuu mitä sattuu missä sattuu. Osto/myyntipalstoilla upitaan omaa viestiä viiden tunnin välein aivan paniikissa "ostakaa nyt joku"-tyyliin. Joten sinne vaan katsomaan jos joskus ottaa meikäläisen nihkeilyt päähän, ja päättäkää itse että pitäisi "elää" foorumilla kuin eläimet vai olla ihmisiksi.
Huh kun helpotti.
Abarth 500 Esseesse
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Aivan mahtavia tuning -urheiluautoja! Tässä kaunottaressa silmä lepää. Omistaja meinaa kohentaa autonsa lähes täydellistä ulkonäköä vielä mm. madallussarjalla, aluvanteilla ja erilaisilla peileillä! Suorituskyvyn täytyy myös vastata ulkonäköä; 1,3 -litraisen tilalle heitetään 1,6 litrainen voimanlähde.
Ei tämäkään hassumpi ole. Mahtava kuvakulma, auton kauniit muodot tulevat hienosti esille.
Oikkarit helvettiin niiltä foorumilaisilta, jotka ovat tuonne ammattioppilaitosviiksien keskuuteen eksyneet...
Ei tämäkään hassumpi ole. Mahtava kuvakulma, auton kauniit muodot tulevat hienosti esille.
Oikkarit helvettiin niiltä foorumilaisilta, jotka ovat tuonne ammattioppilaitosviiksien keskuuteen eksyneet...
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
kyllä on harvinaisen suorakylkinen takaveto dexteri tuossa alemmassa lnkissä...Cuore Sportivo kirjoitti:Aivan mahtavia tuning -urheiluautoja! Tässä kaunottaressa silmä lepää. Omistaja meinaa kohentaa autonsa lähes täydellistä ulkonäköä vielä mm. madallussarjalla, aluvanteilla ja erilaisilla peileillä! Suorituskyvyn täytyy myös vastata ulkonäköä; 1,3 -litraisen tilalle heitetään 1,6 litrainen voimanlähde.
Ei tämäkään hassumpi ole. Mahtava kuvakulma, auton kauniit muodot tulevat hienosti esille.
Oikkarit helvettiin niiltä foorumilaisilta, jotka ovat tuonne ammattioppilaitosviiksien keskuuteen eksyneet...
Hei kamoon! Onhan meillä varaa ottaa vähän perspektiiviä ... periaatteessa pojat on kiinnostuneita autoilusta, joten se on jo hyvä asia. Jostainhan se on aloitettava. Ties vaikka kasvaisivat ja olisivat joskus joukossamme -optimismia?!Cuore Sportivo kirjoitti:Aivan mahtavia tuning -urheiluautoja! Tässä kaunottaressa silmä lepää. Omistaja meinaa kohentaa autonsa lähes täydellistä ulkonäköä vielä mm. madallussarjalla, aluvanteilla ja erilaisilla peileillä! Suorituskyvyn täytyy myös vastata ulkonäköä; 1,3 -litraisen tilalle heitetään 1,6 litrainen voimanlähde.
Ei tämäkään hassumpi ole. Mahtava kuvakulma, auton kauniit muodot tulevat hienosti esille.
Oikkarit helvettiin niiltä foorumilaisilta, jotka ovat tuonne ammattioppilaitosviiksien keskuuteen eksyneet...
Meiltä jokaiselta löytyy kuitenkin joku "dexteri" historian hämäristä tai ainakin punainen pappatuntsa isolla eturoiskeläpällä ja automaatilla! Mulla oli fillarikin sukulaisilta saatu Pyrkivä, johon maalasin itse vauhtiviivat ja kun ne ei onnistunut hyvin, niin äiti! joutu auttamaan. Myöhemmin sitten opettelin sudittelemaan Morris Marinalla (...mitä nauramista siinä on ...) ja silti notkun tällä forumilla. Jos olette Miehiä, niin tunnustakaapas pois omat puperteettiturponne!!
Tuuning on samassa vaiheessa vaiheessa kun ameriikan autoilu 80-luvulla. Mahdollisimman paljon ulokkeita. On tyyli muuttunut nykyisin. Kyllä ne tuuning-pojatkin rauhoittuu ja saavat tyylitajua ajan myötä, toivottavasti.
2x Escort, 2X Ascona, 1x309 kuuluu historiaan. Meneeköhän nyt oikeudet, jos totean, että Asconat (A ja B) oli varsin kivoja pelejä.
Alfa kausi jatkunee. Vaimo kielsi 156:n ostamisen (liian moderni), mutta takaveto GTV sai suosituksen. Montreal olisi kuulema paras. Kallis maku. Vai voisikohan sitä ostaa emänälle semmoisen merkkipäivälahjaksi?
2x Escort, 2X Ascona, 1x309 kuuluu historiaan. Meneeköhän nyt oikeudet, jos totean, että Asconat (A ja B) oli varsin kivoja pelejä.
Alfa kausi jatkunee. Vaimo kielsi 156:n ostamisen (liian moderni), mutta takaveto GTV sai suosituksen. Montreal olisi kuulema paras. Kallis maku. Vai voisikohan sitä ostaa emänälle semmoisen merkkipäivälahjaksi?
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no tuossa gtv.ssä on kyllä tyyliä, oli sitten 105 taikka 116 sarjaa...Savo kirjoitti:Tuuning on samassa vaiheessa vaiheessa kun ameriikan autoilu 80-luvulla. Mahdollisimman paljon ulokkeita. On tyyli muuttunut nykyisin. Kyllä ne tuuning-pojatkin rauhoittuu ja saavat tyylitajua ajan myötä, toivottavasti.
2x Escort, 2X Ascona, 1x309 kuuluu historiaan. Meneeköhän nyt oikeudet, jos totean, että Asconat (A ja B) oli varsin kivoja pelejä.
Alfa kausi jatkunee. Vaimo kielsi 156:n ostamisen (liian moderni), mutta takaveto GTV sai suosituksen. Montreal olisi kuulema paras. Kallis maku. Vai voisikohan sitä ostaa emänälle semmoisen merkkipäivälahjaksi?