Joko on pannu valmis? 156 2.5 v6 vm-98

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
tiimitoimii
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Syys 2006, 22:18

Joko on pannu valmis? 156 2.5 v6 vm-98

Viesti Kirjoittaja tiimitoimii »

elikkä kerää painetta jonkun verran painesäiliöön? onko enää mitään tehtävissä vai joko vaihtokunnossa koko kone? :crazyeyes:

Ajonestokaa ei korjaantunut noilla neuvoilla mitä täältä luin, eli liittimien kontaktien puhdistuksella.. Voiko tuon jollain tavalla ohittaa vai miten saisi korjailtua?

Onko kytkimessä mahdollisuutta säätää? Ottaa älyttömän pinnasta ja sen seurauksena luistaa helposti kun tuntuisi että kytkin on säädetty liian ylhäälle?

Autolla ajeltu jo 280 000..

Ja mistähän mahdollisesti saa halvimman termostaatin ym muut alfa osat? kun kaikkea ei motonetistä tunnu saavan..

tiimitoimii
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Syys 2006, 22:18

Viesti Kirjoittaja tiimitoimii »

ja miten nuo alumiini? lohkot kestänee? tätäkin vastausta haeskelen.. jos pelkän kansi remontin tekisi niin oiskohan kone silä hyvä vai onko lohko "vässähtänyt" jo noilla kilsoilla niinkuin joku viisas :crazyeyes: joskus väitti :mrgreen:

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ei kait tuo vähäisen paineen kerääminen säiliöön automaattisesti tarkoita sitä että kone ois sillä selevä.

Kytkin on nestekytkin ja säätää itse itsensä, eli sitä ei voi itse mennä roplaamaan. Ilmaus vois auttaa ja siihen löytyy helpot ohjeet haulla.
Alla olevasta linkistä saat ohjeet ilmaukseen.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=5 ... ght=kytkin

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Se lohko nyt ei ainakaan väsähdä, kelluvat sylinterinputketkaan tuskin ovat juuri miksikään menneet jos ei joku edellinen käyttäjä ole harrastanut ilman öljyä ajeluita tai yrittämällä yrittänyt saada tuota leikkaamaan kiinni. Mutta jos koneen auki käyttää niin voisihan sinne uudet männänrenkaat ja kiertokangen laakerit viskata samalla kertaa.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin