Rupee ottaan pikkuhiljaa hermoon , kun kerran viikossa kostealla kelillä lakkaa kaasupoljin pelittämästä .
Johtojen hemputtelua ja resetointia , niin saattaa lähtee toimiin 1 - 3 resetoinnin jälkeen.
Omituisinta on , että kun auto on parkattuna nokkaylöspäin ja kuskin puolelle kallelleen on vika korjaantunut lyhyen seisonnan jälkeen ittestään.
Kertokaa ny joku mikä mättää - joku johto löysällä - sulakkeet - mielellään kuvan tai sählö kaavion kanssa .
156 kaasupolkimen oikuttelu
Valvoja: Moderators
156 kaasupolkimen oikuttelu
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
4-5 vuotta sitten Konalan pikahuollon Timo putsasin tuon kaasupolkimen asennontunnistimen liittimen pelkääjän jalkotilasta. Ei ole vieläkään tullut oireet takaisin.
Asennontunnistamisessa oli hetkittäisiä häiriöitä silloin. Kakkoselle ei ollut kiva vaihtaa, kun itse luuli painavansa kaasua, mutta auto nyökkäs luullen ettei paineta.
Asennontunnistamisessa oli hetkittäisiä häiriöitä silloin. Kakkoselle ei ollut kiva vaihtaa, kun itse luuli painavansa kaasua, mutta auto nyökkäs luullen ettei paineta.
Sain itseasiassa Malmin Deltasta erittäin hyvät ohjeet .
Eli kaasupolkimen potentiometrin liittimet tai sitten potentiometri rikki -
on jalkatilassa polkimen päällä .
Toinen vaihtoehto ohjausyksikön liittimet repsikan jalkatilassa oven puolella.
En ole tehnyt mitään vielä - auto nimittäin korjaa itse itsensä - eikä ole ollut ylimääräistä aikaa. Liian hienot ilmat ja joutuu ulkoiluttamaan Hondaa ja uutta Yorkkia .
Eli kaasupolkimen potentiometrin liittimet tai sitten potentiometri rikki -
on jalkatilassa polkimen päällä .
Toinen vaihtoehto ohjausyksikön liittimet repsikan jalkatilassa oven puolella.
En ole tehnyt mitään vielä - auto nimittäin korjaa itse itsensä - eikä ole ollut ylimääräistä aikaa. Liian hienot ilmat ja joutuu ulkoiluttamaan Hondaa ja uutta Yorkkia .
Laku