Katsastuksesta läpi =)
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 917
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
- Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
- Paikkakunta: Tuusula
No niin. Henkilääkäri on taas ahkeroinut ja takonut Alfan takaisin ruotuun. Uudella alatukivarrella ja uusilla takaiskareilla (joista toinen irrotettuna todellakin paljastui vialliseksi) terästettynä heti aamulla ilmoittautumaan uusintatarkastukseen. "Tässä on nyt jonkin verran ruuhkaa, että pääsetkö tuossa puolilta päivin uudestaan jos laitetaan sut jonoon? ". No mikäs siinä, voihan sen loman näinkin aloittaa. Pääsenpähän taas ajelemaan. Sovittuna aikana takaisin, auto sisään ja kahden minuutin päästä leimattuna ulos. Vuoden päästä tavataan .Pepperoni kirjoitti:Uusiksi meni.
Oin vuosia sitten sprintin kanssa konttorilla ja normaali toimien jälkeen inssi ajo auton ulos. Eipä pusäköinytkään ruutuun vaan häipyi kulman taakse, hetken päästä kuului hirveä vingutus ja kumin ulvonta. Sieltä se kanttas nurkan takaa hirveetä haipakkia ja pysähty mun viereen, avas ikkunan ja tokas, että onpa hätänen tonniviissatanen. Vielä kiesi konttorin ympäri ja leima lappuun.
Janne
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Tänään läpi taas. Ei sanomista. Ikää kohta viisi vuotta ja mittarissa 164 tkm. Ei sanomista. Menomatkalla kävin kuittaamassa bagin valon Milanossa. Vika kontin liittimessä. Korjaus: liitin irti, liittimen tiukkaus, takaisin ja valon kuittaus. Hintaa 40 € ja kesto 5 min. Tuntihinta 40 / 5 * 60 = 480 € / h. Perseestä...
E.d.i.t. ja taas palaa bagin valo. Riemua kesti tällä kertaa 150 km...
E.d.i.t. ja taas palaa bagin valo. Riemua kesti tällä kertaa 150 km...
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- markus_p
- Viestit: 96
- Liittynyt: 19 Helmi 2006, 15:41
- Car(s): 916 Spider 3.0 Busso
- Paikkakunta: Espoo
Se on sitten ekan Alfan leimaus suoritettu! Asiallinen inssi oli ja huomautettavaa ei löytynyt Lisäksi konttori oli madalletulle autolle melko lempeä, nosturitkin montussa niin ettei niille ajettaessa ole ollenkaan kynnystä
Leimalle menoon tuli kyllä varauduttua kevyesti, tiedossa olleet kulutusosien uusimiset tehtiin alkuviikosta. Eli etupäähän yksi kappale alatukivarsia pallonivelen takia ja lisäksi jarrulevyt ja palat.
Leimalle menoon tuli kyllä varauduttua kevyesti, tiedossa olleet kulutusosien uusimiset tehtiin alkuviikosta. Eli etupäähän yksi kappale alatukivarsia pallonivelen takia ja lisäksi jarrulevyt ja palat.
Harvinaisen totta. Kumpa itsekin muistaisi, edes kiekkoja keväisin ja sysksyisin vaihtaessa, kiinnittää huomiota noihin vaijereiden (vaijerin) kuoriin. Edellinen vaijeri meni sököks täysin omaa huolimattomuutta, jäi ns. "tiukkaan S-mutkaan" oikealla puolella juuri ennen satulaa.Monza kirjoitti:Taikasanat on vissiin ehjä vaijerinkuori ja säännöllinen käyttö! Nij, joo, ja vuosi taas ajellaan
Miksi tyytyä tavanomaiseen?
75 kerralla läpi. Huomautus rekisterikilven valosta.
Mites muilla näyttää jarruvoimat? Tässä 1,7 ja 1,8 kN edessä 1,4 ja 1,4 kN takana. Eli aika (liika) huonosti ottaa etujarrut suhteessa takajarruihin...
Pistetään nyt päästötkin (75 TS ei kat.) vertailun vuoksi. Moottorilla ajettu 50 km tänä vuonna ennen testiä, eikä mitään etanoliseoksia tankissa.
HC 199 ppm
CO 1,76 %
O2 1,09 %
CO2 13,3
Mites muilla näyttää jarruvoimat? Tässä 1,7 ja 1,8 kN edessä 1,4 ja 1,4 kN takana. Eli aika (liika) huonosti ottaa etujarrut suhteessa takajarruihin...
Pistetään nyt päästötkin (75 TS ei kat.) vertailun vuoksi. Moottorilla ajettu 50 km tänä vuonna ennen testiä, eikä mitään etanoliseoksia tankissa.
HC 199 ppm
CO 1,76 %
O2 1,09 %
CO2 13,3
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
GTV läpi huomautuksitta, jarrut 0%, kakkäriin joutu pistään 9% eroksi.
Kaikki muuten hyvin kunnes dynamolle ajettaessa kuulu kiva kolaus, inssi totes että "oho ompa matala", sainoin et kyllä sitä viimekesänä mittailtiin ja kaikki 80 millä löytyy, uskoi kerrasta ja pisti leiman papruun. Käski kyllä itte ajaan ulos...
Kaikki muuten hyvin kunnes dynamolle ajettaessa kuulu kiva kolaus, inssi totes että "oho ompa matala", sainoin et kyllä sitä viimekesänä mittailtiin ja kaikki 80 millä löytyy, uskoi kerrasta ja pisti leiman papruun. Käski kyllä itte ajaan ulos...
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Kyllä, läpi meni kerrasta! Hyvältä tuntuu - nyt. Ei tuntunut silloin kun katsastusta edeltävässä huollossa todettiin etupyörän laakerivika ja molempien etualatukivarsien vaihtotarve puslien väljyyden vuoksi... Remppa olikin sitten 4x se mitä ennakoin. No, nyt käy ja kukkuu taas ja jotakuta palstalaista siteeratakseni "ei ole riemulla rajaa ku Alfalla ajaa".
ps. 2.0TS:n parin kilometrin mittainen aamukankeus ei poistu vaihtamalla tulppia, syy on jossain muualla.
ps. 2.0TS:n parin kilometrin mittainen aamukankeus ei poistu vaihtamalla tulppia, syy on jossain muualla.
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Epezi: juu, pidetään OT lyhyenä. Mutta sen verran vielä, että kun tuo aamukankeus tuntuu vain pahenevan, se on oma tilanne. Ensin lievää, sitten kohtuullista ja viime aikoina sellaista, ettei meinaa aamulla mäkeä ylös jaksaa auto kulkea ykkönen pesässä maltillisella kaasulla - kaasu pohjassa en viitsi kokeilla, tuntuu tukehtuvan kuten mopo aikoinaan. Kakkosella voikin ajella "turvallisesti" 1500rpm ja ei sitten enempää ota. Olkoon, mäki on jyrkkä, mutta ex-Twingon 58 hevosta lennätti sen mäen ylös Alfaan verrattuna. Siksi tuli kokeiltua tulppien vaihtoakin vaivaan. Käynti kaunistui muuten mielestäni silkkisemmäksi.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Ei kai sitä tuosta näe. ellei sitten ollut poljinvoimamittaria jalan ja polkimen välissä ja samalla poljinvoimalla molemmat akselit. Eikä tuollasella dynamometrillä muutenkaan näe kuin akseliston keskinäisen heiton. Loppu on kiinni renkaista ja niiden tarjoamasta pidosta.Jarno kirjoitti:Mites muilla näyttää jarruvoimat? Tässä 1,7 ja 1,8 kN edessä 1,4 ja 1,4 kN takana. Eli aika (liika) huonosti ottaa etujarrut suhteessa takajarruihin...
Poljinvoimalla ei niinkään ole merkitystä, kun haetaan etujarrutehoja oletetaan, että koko reidellä poljetaan. Siltikään ei mene molemmat eturenkaat lukkoon asfaltilla... Takajarrujen maksimi saavutetaan paljon pienemmällä poljinvoimalla. Takajarrujahan tarvitaan sitä vähemmän, mitä enemmän paino siirtyy etupyörille.
Mutta joo tuskinpa tuota luiston rajalle on dynottu. Ukko painaa sopivasti jarruja ja rullat mittaavat vastuksen. Miten lie TM sitten testaa, mutta lukemat ovat paljon kovempia.
Mutta joo tuskinpa tuota luiston rajalle on dynottu. Ukko painaa sopivasti jarruja ja rullat mittaavat vastuksen. Miten lie TM sitten testaa, mutta lukemat ovat paljon kovempia.
Meinasin vallan unohtaa, kurvasin torstaina konttorilla kun tuli mainoslappu kotiin keskiviikkona - kuskin puolen valo oli vähän viturallaan, kun olin vaihtanut päivällä, enkä nähny valokuvioo kunnolla.
Saa taas ajaa ens vuoden jouluun.
Saa taas ajaa ens vuoden jouluun.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
75 läpitte kerrasta, vaikka oli renkaitten muutoskatsastuskin samassa syssyssä! Tarkkaan syynäsi, mutta oli kuitenkin asiallinen. Nyt on sitten isot pallot laillisesti alla, ainut sanominen tuli rekisterikilven valosta, ja siitä että eturenkaat ottaa vähän sisälokasuojaan kiinni. Täytynee lämmitellä vähän kuumailmapuhaltimella ja painella, niin lakkaa ottamasta.
Siellä oli joku vähän vanhempi kaveri, joka rupesi kiertämään Alfaa yhtä innokkaasti kuin katsastusmies. Kyseli kovasti kaikkea ja kehui autoa. Sitten vielä kun se katseli pellin alle (katsastuksen jälkeen halusi vielä katsoa erikseen), niin hihkaisi toista autoa katsastamassa olleelle katsastusmiehelle, että tuu kattoon, täällä on sitä jotakin, tämmönen se pitäis olla
Siellä oli joku vähän vanhempi kaveri, joka rupesi kiertämään Alfaa yhtä innokkaasti kuin katsastusmies. Kyseli kovasti kaikkea ja kehui autoa. Sitten vielä kun se katseli pellin alle (katsastuksen jälkeen halusi vielä katsoa erikseen), niin hihkaisi toista autoa katsastamassa olleelle katsastusmiehelle, että tuu kattoon, täällä on sitä jotakin, tämmönen se pitäis olla
Itselläni tämän korjaamiseen vaadittiin uusi lambda ja ilmi. Tähän vielä päälle pientä kiristystä ja säätöö, niin tulihan se leima sieltä. Auto on vaan vielä pajan pihassa.. Huomenna, huomenna. Hirveet poltteet.. xDDKivijärvi kirjoitti:Kakkosella voikin ajella "turvallisesti" 1500rpm ja ei sitten enempää ota.
156 2.0 TS ['98]
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
Hmm.. aloitetaanpa alusta.
23.8 kävin katsastamassa sprintin. Vuodessa oli kerennyt tulemaan sen verran vikoja, etttä ei meinannut tila lapulla riittää.
"Hylätty"- vikoja 6:
Oikea etujarru tehoton
Oikea takajarru tehoton
Käsijarru tehoton
Päästöt : Jäännöshappi 8% (sall. 5%), HC: 2000 ppm (sall 1000)
Takajouset kuoleentuneet
Oikean takapyörän pitkittäistukivarsi ottaa renkaaseen kinni
Korjauskehotukset:
Pitkät ei pysy päällä
Oikea etulamppu himmeä
Vasen parkki palanut
Ruostetta helmoissa
"Hieman" otti päähän katsastuksen jälkeen ja ajattelin jo että uskollisen sotaratasun palvelusaika vetelee vimesiään. Onneksi kesäloma oli juuri alkanut joten aikaa riitti ainakin yrittää korjata vikoja. (Korjaamolle en tuota autoa helpolla enää vie)
Kuoleentunet jouset ja takatukivarteen kiinni ottaminen ratkesi ottamalla varaosaautosta uudet, oikeanmittaiset iskarit ja iskemällä ne kiinni. Käsijarruvaijeria kiristin. Pintaa hiottiin hieman pois jarrukengistä ja oikean puolen paloista.
Huomautetut kaukovaloongelmat (sekä pari muutakin mystistä juttua, kuten se, että ryypyvalon piti palaa jotta mittaristo toimisi) ratkesi maadoittamalla pitkien rele uudestaan.
Jäljellä oli pahin, eli päästöt.
Pakoputkistosta löytyi vuoto. Vaihdoin putken toisesta autosta.
Virranjakajaan tuleva alipaineletkuletku oli murtunut. Vaihdoin sen.
Jarrutehostimelle tuleva alipaineletku oli murtunut. Vaihdoin sen.
Samalla jarrutkin rupesi ottamaan vanhaan malliin.
Tietysti vaihdoin myös tulpat+ ilmansuodattimen.
Tänään kävin katsastamassa.
Päästöt: Happi: 0.67% HC:297
Leima papereihin ja ajoaikaa vuoden 2007 marraskuuhun
Katsastuskauden huoltokuluiksi tuli 25€, joka koostui tulpista ja
suodattimesta.
Olo on euforinen, voisin kuvitella että Keskisalosta tuntui
suunnilleen tältä voiton jälkeen...
23.8 kävin katsastamassa sprintin. Vuodessa oli kerennyt tulemaan sen verran vikoja, etttä ei meinannut tila lapulla riittää.
"Hylätty"- vikoja 6:
Oikea etujarru tehoton
Oikea takajarru tehoton
Käsijarru tehoton
Päästöt : Jäännöshappi 8% (sall. 5%), HC: 2000 ppm (sall 1000)
Takajouset kuoleentuneet
Oikean takapyörän pitkittäistukivarsi ottaa renkaaseen kinni
Korjauskehotukset:
Pitkät ei pysy päällä
Oikea etulamppu himmeä
Vasen parkki palanut
Ruostetta helmoissa
"Hieman" otti päähän katsastuksen jälkeen ja ajattelin jo että uskollisen sotaratasun palvelusaika vetelee vimesiään. Onneksi kesäloma oli juuri alkanut joten aikaa riitti ainakin yrittää korjata vikoja. (Korjaamolle en tuota autoa helpolla enää vie)
Kuoleentunet jouset ja takatukivarteen kiinni ottaminen ratkesi ottamalla varaosaautosta uudet, oikeanmittaiset iskarit ja iskemällä ne kiinni. Käsijarruvaijeria kiristin. Pintaa hiottiin hieman pois jarrukengistä ja oikean puolen paloista.
Huomautetut kaukovaloongelmat (sekä pari muutakin mystistä juttua, kuten se, että ryypyvalon piti palaa jotta mittaristo toimisi) ratkesi maadoittamalla pitkien rele uudestaan.
Jäljellä oli pahin, eli päästöt.
Pakoputkistosta löytyi vuoto. Vaihdoin putken toisesta autosta.
Virranjakajaan tuleva alipaineletkuletku oli murtunut. Vaihdoin sen.
Jarrutehostimelle tuleva alipaineletku oli murtunut. Vaihdoin sen.
Samalla jarrutkin rupesi ottamaan vanhaan malliin.
Tietysti vaihdoin myös tulpat+ ilmansuodattimen.
Tänään kävin katsastamassa.
Päästöt: Happi: 0.67% HC:297
Leima papereihin ja ajoaikaa vuoden 2007 marraskuuhun
Katsastuskauden huoltokuluiksi tuli 25€, joka koostui tulpista ja
suodattimesta.
Olo on euforinen, voisin kuvitella että Keskisalosta tuntui
suunnilleen tältä voiton jälkeen...
- Pablo Honey
- Viestit: 662
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
Kävin tyrkyttämässä 75 katsastukseen.
Ensin hyvät asiat:
jarruvoimat kN (e/t/sj):
2,0/2,0
1,7/1,7
1,5/1,5
pohja on 'ei paha' eikä välyksiä löytynyt
Huonoa puolestaan se että jarruputki vuotaa nesteet pihalle siinä takajarrujen kohdalla. Mikälie T-liitin sitten onkaan. Vuoto on pieni mutta paha.
Hylätystä huolimatta en oikein osaa olla nyt. Tiedän kokemuksesta miten käy jos jarruputki vuotaa kaiken pois minkä polkimella painaa. Lopulta nesteet loppuu (lisäyskään ei juuri auta jos kunnon reikä on) ja haukkaa ilmaa, ei ollut mukava kokemus se. Kaukovaloja tarkastaja ei osannut käyttää, laittoi ettei toimi ja käsin 'ei pysy päällä'. Näytin miten se toimii ja hyvin toimivat. Vetosi auton harvinaisuuteen. Jarrun korjauksen jälkeen leimaa hakemaan.
Ensin hyvät asiat:
jarruvoimat kN (e/t/sj):
2,0/2,0
1,7/1,7
1,5/1,5
pohja on 'ei paha' eikä välyksiä löytynyt
Huonoa puolestaan se että jarruputki vuotaa nesteet pihalle siinä takajarrujen kohdalla. Mikälie T-liitin sitten onkaan. Vuoto on pieni mutta paha.
Hylätystä huolimatta en oikein osaa olla nyt. Tiedän kokemuksesta miten käy jos jarruputki vuotaa kaiken pois minkä polkimella painaa. Lopulta nesteet loppuu (lisäyskään ei juuri auta jos kunnon reikä on) ja haukkaa ilmaa, ei ollut mukava kokemus se. Kaukovaloja tarkastaja ei osannut käyttää, laittoi ettei toimi ja käsin 'ei pysy päällä'. Näytin miten se toimii ja hyvin toimivat. Vetosi auton harvinaisuuteen. Jarrun korjauksen jälkeen leimaa hakemaan.
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Läpi meni taas ja reilu vuosi leimaa jäljellä.
Ei kauheasti ollut sanomisia. Psri polttimoa palanut ja valojen suuntaukset päin honkia. Asiallinen katsastaja ja taasen riitti juttua erikoisista etu- ja takatuennoista . Katsastusmies kysyi kohteliaasti miten pitkät menee päälle.
Pikkuisen toisessa takalaakerissa väljää (ihan hitusen) ja etupäässä pari puslaa kohta vaihto kunnossa. Onpa kivaa, kun on taas leima paperissa
Ei kauheasti ollut sanomisia. Psri polttimoa palanut ja valojen suuntaukset päin honkia. Asiallinen katsastaja ja taasen riitti juttua erikoisista etu- ja takatuennoista . Katsastusmies kysyi kohteliaasti miten pitkät menee päälle.
Pikkuisen toisessa takalaakerissa väljää (ihan hitusen) ja etupäässä pari puslaa kohta vaihto kunnossa. Onpa kivaa, kun on taas leima paperissa
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Laitetaan ny tännekin, eli läpi meni. Huvittaa kun antoi korjauskehoituksen säröstä sumuvalon lasissa. Ollut siellä jo kolme vuotta pikaliimalla liimattuna
Outoa oli että kaikki jarrut pelas hyvin(etu 3,9/3,4 taka1,8/1,9 käkkäri1,7/1,7) paitsi tuo edessä 13% eroa! Kotimatkalla yritin kädet ratista irrotettuna saada puoltamaan, mutta kun ei niin ei No ehkä ne ei vielä istu ihan perfect kun levyt ja palat vasta vaihdettu?
Outoa oli että kaikki jarrut pelas hyvin(etu 3,9/3,4 taka1,8/1,9 käkkäri1,7/1,7) paitsi tuo edessä 13% eroa! Kotimatkalla yritin kädet ratista irrotettuna saada puoltamaan, mutta kun ei niin ei No ehkä ne ei vielä istu ihan perfect kun levyt ja palat vasta vaihdettu?
Ayrton Senna da Silva forever
Tänään 13.10.2006 meni ALFA 164 ts ensimmäisellä kerralla läpi
katsastuksesta, mutta tekihän ne Jyväskylässä eräässä pajassa 17 tun-
tia töitä sen auton eteen ja eihän ne riittänyt ne osat, mitkä ostin täältä
foorumilaisilta, sillä kaikki ne tarvittiin ja vielä olisi pitänyt älytä ostaa
teiltä jarrulevyt kaikkiin pyöriin ja jarruletkuja ja rahaa paloi yli 800 ecua,
mutta menipä läpi mikä tärkeintä. Ei voi jäädä eläkkeelle, kun tuo korjaa-
minen on nykyisin niin arvokasta tai sitten pitää muuttaa johonkin
halpaan maahan.
Terveisin
CARF0663
katsastuksesta, mutta tekihän ne Jyväskylässä eräässä pajassa 17 tun-
tia töitä sen auton eteen ja eihän ne riittänyt ne osat, mitkä ostin täältä
foorumilaisilta, sillä kaikki ne tarvittiin ja vielä olisi pitänyt älytä ostaa
teiltä jarrulevyt kaikkiin pyöriin ja jarruletkuja ja rahaa paloi yli 800 ecua,
mutta menipä läpi mikä tärkeintä. Ei voi jäädä eläkkeelle, kun tuo korjaa-
minen on nykyisin niin arvokasta tai sitten pitää muuttaa johonkin
halpaan maahan.
Terveisin
CARF0663
Kinneri leimattu
Mikä parasta, etuylätukivarsista inssi löysi pienen aavistuksen verran väljää, kun pyysin erityisen tarkkaan katsomaan. (Ei hylännyt sen takia, kun ei itse olisi tuota alkanut niin tarkkaan syynäämään, eikä sitä normitestaamisella löytynyt.)
Nyt tukivarsikauppaan, taitaa viimeinenkin satunnainen kolahtelu nyt korjautua. Oikeasti sai hyvää palvelua!
Mikä parasta, etuylätukivarsista inssi löysi pienen aavistuksen verran väljää, kun pyysin erityisen tarkkaan katsomaan. (Ei hylännyt sen takia, kun ei itse olisi tuota alkanut niin tarkkaan syynäämään, eikä sitä normitestaamisella löytynyt.)
Nyt tukivarsikauppaan, taitaa viimeinenkin satunnainen kolahtelu nyt korjautua. Oikeasti sai hyvää palvelua!
VMP
6 Vuotias kutoskoneinen myös moitteetta läpi... aika hyvin raskaskeulaiselle ja noinkin iäkkäälle romeolle? Ylätuet tosin vaihdettu aiemmin,mutta silti..Aavistelin keulan painon takia olevan huomauttamista muissa etupään osissa mutta ei!
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..