Apuja 33:n kanssa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
SVuoti
Viestit: 56
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 19:30
Paikkakunta: Oulu

Apuja 33:n kanssa

Viesti Kirjoittaja SVuoti »

Tuo ruiskun asennus ei tuntunut menevän ihan nappiin,käy kyllä mutta vetoja puuttuu. Elikkä oireet seuraavat: Lambdan jännite seilaa 0,01V-0,9V ihan päättömästi myös tasasella kaasulla ajettaessa.Lämpöantura on ehjä,myöskin aika lailla muutkin rojut on mittailtu ja todettu toimiviksi. Sytkän pitää olla hyvin myöhäsellä että käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Alun perin tossa on ollut KATti,mutta jätin sen pois.Ja tarkennuksena vielä että kyseessä on 92`1.7 ie 8v. Jako on kohdallaan,uudet sytkäosat on laitettu.Prkl alkaa menemään hermot kohta. Onko kellään kuvaa ja selityksiä niihin vauhtipyörän syttömerkkeihin, voisin vielä neki tarkistaa. Ja jos jollain on Oulussa tuommonen auto mistä voisi käydä lunttaamassa vähän mittarin kanssa niin olisin kiitollinen.

Avatar
jarvay
Viestit: 238
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Ykk:n kohdalla vauhtipyörällä on T merkki, voi olla aika huonosti näkyvä, itse sekoitin aluksi siihen pyöreään mollukkaan joka on aika lähellä. Sytkän ajoitusmerkkien kohdalla tyhjäkäynnil taisi olla kaksi viivaa vierekkäin tai jotain. Nekin on huonosti näkyviä. Tai ainakin itse ymmärsin että ne olisi ensimmäiset merkit, saa korjata jops väärässä. Itse vaikutan 33:n kanssa täällä oulussa nii tuuhan mittaileen jos ei tule tolkkua, olen itsekkin mittaillut melkolailla kaikki tuosta ja alkaa jotain tietoa jo olemaankin:)

Vastaa Viestiin