8C

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

8C

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Eiköhän tämä hieno auto ansaitse ihan oman ketjunsa (ja taisipa niitä jo jokunen ollakin). Mielellään tähän perään sitten jatkossa tähän malliin liittyvät jutut, samoin kuin meneteltiin 159:n ja Breran kanssa. Forumilaisten koeajoraportteja saadaan tosin varmaan vielä hetki odotella...

Alkuun V6:n löytämä linkki:

http://www.8c.alfaromeo.com/

Erittäin hieno homma, että mallistoon saadaan taas pitkästä aikaa todellinen lippulaiva. Ensimmäinen sitten Montrealin päivien.
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 12 Joulu 2008, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Näinhän se on. Tämä on Montrealiin verrattava erikoismalli, joita tuskin myydään montaa suomessa.
Aion kylläkin olla yksi omistajista! Kuola valuu niin että koirammekin on kateellinen :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Itse laskisin ainakin ES30, 33 Stradalet ja Giulia GTA:t tuohon samaan "harvoille ja valituille". Tosin ainakin ES30:nen tuli pahaa lama notkahdukseen, en tiedä oliko alkujaan tarkoitus rajata sen tuotanto niin pieneksi.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Aa, paha moka. Totta munassa ES30 oli se edellinen oikeaksi urheiluautoksi laskettava peli, vaikkakaan se ei moottorinsa puolesta ihan Montrealin ja 8C:n tasoa olekaan. Ja tottakai myös 33 ja oikea GTA kuuluvat tähän samaan huippuluokkaan. Ja löytyyhän niitä kasoittain myös vielä vanhemmista Alfa Romeoista. Mutta kuten sanottua: muutama vuosikymmen on ollut tällä rintamalla aika hiljaista.

Avatar
skylark
Viestit: 58
Liittynyt: 25 Huhti 2006, 22:14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja skylark »

Tuolla 8c sivuilla (linkki 1.postissa) on muuten erittäin tyylikäs video jossa vilahtaa 33 stradalekin.

Tämän aamun Hesarin Pariisin autonäyttelyekstra- tietää kertoa että 8c "saa alustansa Fiat -konsernin sisältä Maseratilta. Etuvetoisessa autossa on 4,7l V8-moottori" :mrgreen:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Re: 8C Competizione - ennakkofiilistelyt

Viesti Kirjoittaja jarski »

Vittorio Jano kirjoitti:Eiköhän tämä hieno auto ansaitse ihan oman ketjunsa
Ei,8C ansaitsisi ihan oman foorumin :onfire:

kake
Viestit: 48
Liittynyt: 16 Heinä 2004, 15:59
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja kake »

Hyvä, TAKAVETO! Ensimmäinen urheiluauto alfalta sitten vuoden -92.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Hesari kirjoitti:saa alustansa Fiat -konsernin sisältä Maseratilta. Etuvetoisessa autossa on 4,7l V8-moottori
Maseratihan on tullut tunnetuksi nimenomaan etuvedostaan.

Tyypillistä Hesarin autotoimittajalta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Toisesta threadista myös tämä 8C on the road-video:

http://www.youtube.com/watch?v=BDO4GECA00I
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Tervehdys,

Paikallinen Autolehti (Autocar Midde East) kirjoittaa 8C:stä aukeaman verran (competizione ja spider -mallit). Tekstiä ei ole kovin paljoa, mutta kuvia (komeita) sitäkin enemmän. Kirjoituksen mukaan
• tulee markkinoille tänä syksynä (Pariisi, 500 kpl:n tilauskirja)
• hinta noin 190 K$
• 8C on Alfan uusi yritys USA:n markkinoille
• Saatavana vain LH –drivena
• Moottori perustuu samaan lohkoon kuin mitä Ferrari käyttää F430:ssä ja Maserati. Sylinterikansi on Alfan valmistama. Kiihtyvyydeksi arvioidaan 4,5s ja huippunopeudeksi 305 km/h (4,7L V8 450hv)
• Samassa kirjoituksessa valotetaan lyhyesti aiempien Alfan limited-edition –versioiden historiaa kuvien kera: Giulietta SZ 1960, JNR Zagato 1970 (1100kpl) ja SZ/RZ 1990 (1000 kpl). Näin yhden SZ:n kuukausi sitten AutoSoukilla erään liikkeen pihassa. Ei hintalappua!

Iloisia uutisia myös muiden Alfan mallien osalta täällä: 159:n ja Breran ensiesittely tehtäneen vielä tämän syksyn aikana täällä :-D
Viimeksi muokannut JiiPee, 01 Loka 2006, 08:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

JiiPee kirjoitti:Tervehdys,


• Moottori perustuu samaan lohkoon kuin mitä Ferrari käyttää F430:ssä ja Maserati. Sylinterikansi on Alfan valmistama. Kiihtyvyydeksi arvioidaan 4,5s ja huippunopeudeksi 305 km/h (4,7L V8 450hv)
Alfa Romeo CEO Antonio Baravalle:
"over 290 km/h and 0 to 100 time of in less that 4.2 seconds"
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Nyt tuntuu kyllä silti että tämä on totaalinen onnistuminen ja success Alfalta viimeinkin. Kaikki tuntuu hyvältä, ulkonäkö, tekniikka, sisustus. Brera pilattiin mutta tätä ei. Alfan brändille tämä varmaan tekee hyvää. Tässä filminpätkä AMS:n Ruotsin toimitukselta http://www.automotorsport.se/tv/?m=117 Ahhhhh!!!

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Surkea video upeasta autosta :evil: Ei ääniä, ei mitään yritystä. Mutta on se vaan kaunis, syvä "elämä on epäreilua" huokaus...
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

On se vaan niin komia. Nyt taas muistaa minkä takia pyöreämuotoiset autot (niin kuin 75.. :roll: ) ovat niin hienoja.

Jos sitä toisen jalan vaikka myisi..

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Vaan on se kyllä aivan uskomattoman kaunis! Tuon takia luopuis kyllä jo toisesta munuaisestakin!

Hinta mahtaa Suomessa olla melkoinen..

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Zulak kirjoitti:Hinta mahtaa Suomessa olla melkoinen..
Vahvasti veikkaan että nuo on jo varattu, ja tuskinpa niistä yksikään suomeen asti rantautuu. Eikös Pariisin näyttelyssä ollut jo joku varauskirja? Ja jos oikein muistan niin jo prototyypin julkistuksessa kerättiin ennakkomaksuja :roll:

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Epezi kirjoitti:
Zulak kirjoitti:Hinta mahtaa Suomessa olla melkoinen..
Vahvasti veikkaan että nuo on jo varattu, ja tuskinpa niistä yksikään suomeen asti rantautuu.
Ruotsiin on kuulemma yks kappale tilattu.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Zulak kirjoitti:Vaan on se kyllä aivan uskomattoman kaunis! Tuon takia luopuis kyllä jo toisesta munuaisestakin!
Tuli luovuttua jo ennen kuin 8C:stä oli mitään kuultu :lol:

Avatar
skylark
Viestit: 58
Liittynyt: 25 Huhti 2006, 22:14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja skylark »

8C:n värit (kuva Alfaownerista). Punaisia näyttäisi olevan kaksi vaikka allaolevasta eroa ei paljon näy. Eli 8C rosso (kuvista tuttu) ja Alfan perusrosso, keltainen ja musta. Muotiguru Ralph Lauren oli forumin mukaan yhden jo tilannut (hänellähän on entuudestaan jo ainakin yksi 8C eli vm1938... :wink: )

Kuva

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Hieno peli ilmanmuutta, muta miksi rattivaihteet eikä vanha kunnon käsivaihteisto?! :( Senvuoksi ostan Ferrari F430 :lol: :lol: :lol:
Nothing beats cubic inch

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

evosta.

Ja kyllähän ainakin tässä on vaihdekeppi ihan perinteisessä paikassa:

Kuva

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Perhana, siinä on kytkin. Suunnittelin jo vasemman koiven myyntiä...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Vittorio Jano kirjoitti:evosta.

Ja kyllähän ainakin tässä on vaihdekeppi ihan perinteisessä paikassa:

Kuva
tota...Miks tossa toisessa kuvassa on erilainen ratti ja vaihteisto? Onko niitä erilaisia? Kenties proto ja sit se oikee versio? http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=6 ... &start=350

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

tumbe kirjoitti:
Vittorio Jano kirjoitti:evosta.

Ja kyllähän ainakin tässä on vaihdekeppi ihan perinteisessä paikassa:



tota...Miks tossa toisessa kuvassa on erilainen ratti ja vaihteisto? Onko niitä erilaisia? Kenties proto ja sit se oikee versio? http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=6 ... &start=350
evon kuvat on varmaa protosta, kyllä siinä pitäs ihan rattivaihteet olla ala 599 . Onhan tuo rattivaihde paljon parempi n. 100 ms vaihtoajalla.
http://www.italiaspeed.com/2006/motor_s ... is/122.jpg

edit. ja onhan siinä muitakin eroja tohon protoon, esim konepelti taitaa aueta eri tavalla
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Uudessa Autobildissä Alfaa ylistävä koeajo. Tuotantomalliin tulee kuulemma Cambiocorsa-vaihteisto, prototyypissä on perus keppivaihteisto. Kannattaa lukea se koeajoraportti, tulee hyvä mieli :)

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Kiitti vinkistä! :wink: Taaskaan ei pysty lopettamaan auto bildin tilausta pariin kuukauteen. (Toivottavasti sitä ennen tulee taas joku hyvä alfajuttu, niin pystyn perustelemaan lehden tilauksen jatkamisen tärkeyden tuolle "hallitukselle")
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

V6 kirjoitti: Onhan tuo rattivaihde paljon parempi n. 100 ms vaihtoajalla.
Kunhan on automaattiloota niiden takana, eikä ns. puoliautomaatti. Kuka tahansa joka on ajanut fefen manuaaliliipaisimilla taajamassa tietää mitä tarkoitan.
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Autobildin artikkeli oli kyllä melkoista ylistystä :-D

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Hesem kirjoitti:Autobildin artikkeli oli kyllä melkoista ylistystä :-D
Niin oli.... 8)

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

sallimato kirjoitti:
V6 kirjoitti: Onhan tuo rattivaihde paljon parempi n. 100 ms vaihtoajalla.
Kunhan on automaattiloota niiden takana, eikä ns. puoliautomaatti. Kuka tahansa joka on ajanut fefen manuaaliliipaisimilla taajamassa tietää mitä tarkoitan.
Hmm... en ole fefeä ajanut (ja tuskin tulen ajamaan), mutta dsg:llä olen ja se on siinä, ei voi mitään.Turbiinivetoiset tehosyöpöt on historiaa. :wink:

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

DSG on kyllä hieno vehje, vaikken saksalaisia suosikkaan. Ei tosin vastaa näitä lootia, mutta hieno vehje silti. :wink:
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Onpa se vain kaunis laite autoksi...tahtoo... :-D :-D

DSG loota on hyvä kun se antaa nostaa lähtökierroksia vaikka jarrua painetaan samaan, harvempi perinteinen automaattilaatikko sallii sitä...esim Skoda Octavia TDI 2.0 antaa ottaa noin 1700rpm...siitä kun sporttiasennolla lähtee niin kyllä se linkoaa aika kivasti.. :-D

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Hesem kirjoitti:Autobildin artikkeli oli kyllä melkoista ylistystä :-D
" ALFA ON ELÄIN. Paksuista pakoputkista tulvii ilmoille syvän agressiivinen mylvintä. Moottori kuullostaa niin vihaiselta, että se saa käsivarren ihokarvat nousemaan pystyyn ja marssittaa selkäpiihin muurahaisarmeijan."

:multi:
- Alfaholic -

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Hemmetti tuo on kyllä hienoin laite ikinä.
Jos itse saisin valita niin ottaisin vehkeen kyllä sekventiaalivaihteistolla, Ferrari Modenan tyyppäämisen jälkeen tykästyin siihen kyllä täysin.
Paljon samaa näköä kyllä mitä maseratissa mutta uskomaton laitos kyllä, hommatkaa joku nyt edes yksi tollanen suomeen!

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

On kyllä ihan uskomaton laitos...

Antaisikohan pankki vähän "asuntolainaa"? :lol:
Ammattina autokauppa

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Auto bildin mukaan vakioksi tulevat rattivaihteet, kuvassa on prototyyppi. Miks helvetti ei oo normaali käsivaihteistoa?F430 tilaus on jo tehty :-D :-D :-D
Nothing beats cubic inch

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Aika mielenkiintoinen detalji on muuten se, että Alfasta tule kalliimpi kuin tulevasta Ferrari Dinosta. Mutta eiköhän limited edition-status takaa se, että kaikki menevät kaupaksi.

Ja noista väreistä, Car-lehden erinomaisen jutun perusteella avomalliin tule saataville neljä väriä: kaksi punaista, musta ja valkoinen. Sufletin väri on aina musta. Mutta noihinhan ehtii vielä tulla muutoksia, eikä tuotantopäätöstäkään ole kai avokkaan suhteen vielä edes tehty.

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

Hyvä että tulee pitkästä aikaa kunnon räyhä-Alfa,on ainakin yksi hyvä syy kadehtia onnekkaimpia kanssaihmisiä :mrgreen: .
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Mielestäni ensimmäinen Alfan sarjavalmisteinen urheiluauto sitten Montrealin. Hyvä juttu!

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Suomen kiintiö 1kpl, hop hop. :lol:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Onko noin? Paljonko maksaa?

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Olisiko reilu 160 teuroa plus verot :shock:

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

HR kirjoitti:Suomen kiintiö 1kpl, hop hop. :lol:
Mistä tämä tieto?

Sinulla näköjään uusi Alfa.. :)

Avatar
tommytommy
Viestit: 43
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 11:55
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja tommytommy »

Aivan myyty olen... suorastaan mykistynyt. lottokupongit lauantaille sisään!

Avatar
WLD@HRT
Viestit: 119
Liittynyt: 22 Elo 2005, 12:54
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja WLD@HRT »

*huokaus* Ehkä kaunein alfa mitä ikuna tehty. Menen ärrälle täyttämään lotto kuponkia.
Its just Alfa Romeo but that symbolizes my individuality and belief in my personal freedom.

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

155156 kirjoitti:Mistä tämä tieto?

Sinulla näköjään uusi Alfa.. :)
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta sanotaan näin että eräs tuttava sattui vilauttamaan sähköpostiviestiä jossa tiedusteltiin halukkuutta hankkia kyseinen auto. No hommahan ei tästä etene ellei sitten perusteta vaikka säätiötä kansalaiskeräyksen järjestämiseksi :? Se tästä kuitenkin viisastuttiin että jos jollakin sattuisi tuo raha olemaan niin ilmeiseti 8C:n hankkiminen olisi mahdollista.

Ei nyt kannata kuitenkaan kuvitella että liikkuisin raharikkaitten porukoissa, sinänsä erikoinen tapahtumaketju jonka seurauksena tuo tarjous oli tehty.

Joo omakin Alfa vaihtui vähemmän ajettuun sopivasti isänpäiväksi tosin vaan tuollainen 6C kolmetonninen.

Avatar
Viikari
Viestit: 98
Liittynyt: 14 Heinä 2005, 21:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Viikari »

HR kirjoitti:No hommahan ei tästä etene ellei sitten perusteta vaikka säätiötä kansalaiskeräyksen järjestämiseksi :?
Heh. Ei kun keräys pystyyn ja 8C viikko-osakkeet jakoon :-D
Miksi tyytyä tavanomaiseen?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Vittorio Jano kirjoitti: Ja noista väreistä, Car-lehden erinomaisen jutun perusteella avomalliin tule saataville neljä väriä: kaksi punaista, musta ja valkoinen.
Luskelin eilen juttua tarkemmin ja Car puhuukin paskaa. Jutussa on väri gallo käännetty valkoiseksi. Gallo tarkoittaa kukkoa, mutta giallo on kyllä keltainen. Eli tuo skylarkin postaama väripaletti pätee myös mahdollisen avomallin kohdalla. Vai olenko aivan hakoteilla kielen suhteen?

Pitänee laittaa briteille palautetta.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ehkä hekin toivoivat ettei tuo keltainen ole oikeasti tarjolla.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Juu, hyvä pointti. Sitä paitsi eikös valkoinen ole taas kovasti in, tai ainakin tulossa. Monissa mainos- ja näyttelykuvissa on taas alkanut näkymään.

Vastaa Viestiin