Gallup alfabbs foorumista ?
Valvoja: Moderators
- GangstaPapa
- Tommi_80
- Car(s): ex. 156 GTA
ex. 156 2.5 - Paikkakunta: Espoo
Annan kasin, koska täydellistä ei vaan ole olemassa ja täyden kympin jos antaa niin sehän voi nousta vielä jonkun hattuun. Värimaailma ei ole oikeen mieleen, mutta muuten olen ollut tyytyväinen juttujen runsaaseen tarjontaan ja yleiseen tasoon, joskus tosin huomaa että threadit ovat väärissä paikoissa tai jotkut viestit/vastaukset aiheettomia jotka olisi voinut jättää kirjoittamatta, mutta mitäs pienistä. En minäkään ole täydellinen
Pidetään foorumi hyvässä jamassa jatkossakin!
Tähän olisi vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon, mutta ylläpidon kannalta ehkä helpoin ratkaisu olisi asentaa foorumilleattachment modi, jonka avulla voisi suoraan lähettää kuvan/tiedoston viestin sekaan. Tämä tosin vaatii paljon palvelintilaa ja ehkäpä juuri siksi sitä ei ole asennettu.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:No jos nyt jotain saa toivoa niin omia kuvia olis kiva päästä lisäämään viestiin ilman, että niitä täytyy kierrättää jonkun serverin kautta.
Mielestäni tämä on hieman huono vaihtoehto, koska näin et saa tehtyä thumbnailia, jolloin jos todella haluat nähdä kuvan niin sinun tulee avata linkki. Thumbnailissa on se hyvä puoli että näkee suoraan onko kuva katsomisen arvoinen. Linkittämällähän linkki tulee tähän malliin:katso kuva autostani, toinen tapa olisi käyttää hyväksi jo olemassa olevaa henkilökohtaista galleriaa ja asentaa sopiva modi (en muista tähän hätään mikä se oli) joka mahdollistaisi kuvan liittämisen omasta/toisen/yleisestä galleriasta suoraan viestiin thumbnailina. Hyvänä puolena olisi se että kuvake pysyisi pienenä, jolloin viestiketju ei venyisi mahdottomaksi ja käyttö onnistuisi BBCodella (samaan tapaan kuin quote, img ja url koodit)tv kirjoitti:Periaatteessa nyt jo pystyy kun heittää kuvan ensin albumiin ja linkkaa sitten sieltä.
Siinäpä Rolle muutama hajatus. Taisi mennä minunkin löpinät hieman offtopikiksi, mutta tulipahan jaettua ajatuksia!rolle kirjoitti:Mutta en olekaan mikään kovin fiksu poika mitä tietotekniikkaan tulee joten jos on ideoita niin kaikki otetaan vastaan.
Pidetään foorumi hyvässä jamassa jatkossakin!
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Heh, mooseksen aikainen threadi mutta mikäs siinä, kiva lukea vanhoja viestejä
Tuota kuvapuolta voisi kieltämättä päivittää, kun tämä image resize modi teki sen ettei kuvia voi albumilta linkittää enää suoraan threadiin. Tuossa attachmentissä on se huono puoli että kuvat sitten häviää kun joku niitä vaihtelee. Sama tosin koskee myös albumia. Hyvä puoli on se, että jos ei ole liian helppoa liittää kuvia ketjuun niin ei tule ihan turhia kuvia laitettuakaan vaan joutuu näkemään vähän vaivaa.
Värimaailmaa muuttaa äkkiä kun itse tekee mieleisensä niin pannaan vaihtoehdoksi.
PS. Saat kyllä perkele maksaa omat kahvis ensi kerralla kun olet niin nirso
Tuota kuvapuolta voisi kieltämättä päivittää, kun tämä image resize modi teki sen ettei kuvia voi albumilta linkittää enää suoraan threadiin. Tuossa attachmentissä on se huono puoli että kuvat sitten häviää kun joku niitä vaihtelee. Sama tosin koskee myös albumia. Hyvä puoli on se, että jos ei ole liian helppoa liittää kuvia ketjuun niin ei tule ihan turhia kuvia laitettuakaan vaan joutuu näkemään vähän vaivaa.
Värimaailmaa muuttaa äkkiä kun itse tekee mieleisensä niin pannaan vaihtoehdoksi.
PS. Saat kyllä perkele maksaa omat kahvis ensi kerralla kun olet niin nirso
- Tommi_80
- Car(s): ex. 156 GTA
ex. 156 2.5 - Paikkakunta: Espoo
Ai, loppu kahvitarjoilu? Hieman harmillista, mutta pitänee sitten jatkossa itse maksaa omat kahvit. Nirsoilu on välillä ihan mukavaa!
Meinasin avautua tuosta kommentista "Tuossa attachmentissä on se huono puoli että kuvat sitten häviää kun joku niitä vaihtelee" mutta ehkä on parempi jättää kommentoimatta, ettei tule nipottajan mainetta
Meinasin avautua tuosta kommentista "Tuossa attachmentissä on se huono puoli että kuvat sitten häviää kun joku niitä vaihtelee" mutta ehkä on parempi jättää kommentoimatta, ettei tule nipottajan mainetta
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Ei nyt tule mitään suuria parannus ehdotuksia mieleen->ehkäpä se kertoo siitä että foorumi ansaitsee kiitettävän arvosanan allekirjoittaneen mielestä.
Tuo jo mainittu kuvien liittäminen muutenkin kuin omasta albumista olisi toisinaan paikallaan. Oma albumi kun tuppaa olemaan täynnä eikä niitä alvariinsa jaksa vaihdella.
Jokin aika sitten pistin itse tuonne photobucketiin kuvia, ja tarkoitus on että pistän sitten aina sinne kuvan kun haluan jotain näyttää. Mun buckettiin pääseen siis tuota tinyurl systeemiä klikkaamalla. Käsi kun olen, en osaa laittaa sitä muotoon "Wilen kuvaämpäri" tms, tiedä sitten onko edes mahdollista?
Long story short, kiitos hyvästä foorumista kaikille, erityisesti vastuunkantajille
Tuo jo mainittu kuvien liittäminen muutenkin kuin omasta albumista olisi toisinaan paikallaan. Oma albumi kun tuppaa olemaan täynnä eikä niitä alvariinsa jaksa vaihdella.
Jokin aika sitten pistin itse tuonne photobucketiin kuvia, ja tarkoitus on että pistän sitten aina sinne kuvan kun haluan jotain näyttää. Mun buckettiin pääseen siis tuota tinyurl systeemiä klikkaamalla. Käsi kun olen, en osaa laittaa sitä muotoon "Wilen kuvaämpäri" tms, tiedä sitten onko edes mahdollista?
Long story short, kiitos hyvästä foorumista kaikille, erityisesti vastuunkantajille
Ayrton Senna da Silva forever
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Mihin käyttöön tarvitsette kuvatilaa? Eli onko kiinnostusta laittaa juuri omista autoista kuvia vai mitä? Photobucket on tosiaan ihan kätevä, sieltä voi sitten linkittää suoraan mitä huvittaa.
PS. Wile, näin muutin allekirjoituksesi:
PS. Wile, näin muutin allekirjoituksesi:
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://photobucket.com/albums/d157/WileECoyote2005/]Omat kuvat[/url]
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Äkkiseltään en mitään huomautettavaa löytänyt (ehkä olen hieman puusilmä tjsp). Foorumi on aktiivinen, keskustelun henki positiivista, eikä täysin turhanpäiväistä paskanjauhamista juurikaan ole. Ei kai tässä voi muuta kuin kympin antaa.
EDIT: vielä ylimääräistä plussaa #alfabbs:stä
EDIT: vielä ylimääräistä plussaa #alfabbs:stä
Tein itse - säästin
Minä annoin täyden kympin tälle foorumille, koska täällä vielä on sitä
rehtiä suomalaisuutta olemassa, mitä monissa muissa paikoissa ei enää
ole. Täällä neuvotaan ja eikä olla ilkeitä toisten vastoinkäymisille, vaan
jopa pyritään helpottamaan toisen pahaa oloa. On ilo olla tälläisessä
joukossa mukana.
Terveisin
CARF0663
rehtiä suomalaisuutta olemassa, mitä monissa muissa paikoissa ei enää
ole. Täällä neuvotaan ja eikä olla ilkeitä toisten vastoinkäymisille, vaan
jopa pyritään helpottamaan toisen pahaa oloa. On ilo olla tälläisessä
joukossa mukana.
Terveisin
CARF0663
Sinänsä hieno juttu,että meille Alfoihin hurahtaneille löytyy näin värikäs ja asiantunteva foorumi,eikä tarvitse harmitella ikuista "kissanhännänvetoa" niinkuin joissakin merkkikerhoissa on tapana tehdä. Hotalle vielä,että onks ne mainiot takavuosien Ingmannin saunaillat jääneet jos historiaan?
"Tasunka Witko",elämäntapaintiaani
Valitettavasti on.matupatu kirjoitti: Sinänsä hieno juttu,että meille Alfoihin hurahtaneille löytyy näin värikäs ja asiantunteva foorumi,eikä tarvitse harmitella ikuista "kissanhännänvetoa" niinkuin joissakin merkkikerhoissa on tapana tehdä. Hotalle vielä,että onks ne mainiot takavuosien Ingmannin saunaillat jääneet jos historiaan?
Ei enään ulkopuoliset pääse.