Vakion et on 41,5.
Mulla oli 225/45-17 et:llä 35.
35mm madalluksella takalokarin pokkaukset jouduin taivuttamaan sisään, muuten rouhaisi kiinni kuorma päällä.
Tuo kysymys on askarruttanu tässä itteekin, että pysyykö rengas erossa kaaresta kun alle tulee koni sport -40 mm satsi..Rengas on 215-45-17 ja vanteet alkuperäiset 15 puolaiset,eli et lienee tuota 40 luokkaa,ainakin silmämääräisesti ovat melko sisällä lokareissa. Kynäjousilla nyt madallus tuota 4 sentin luokkaa,eikä ainakaan näillä jousilla todellakaan ole vaaraa kaarikosketuksesta. Miten lie "normaali" sarjalla?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Vähän lisäystä edelliseen: Vaikka alustoista onkin ollu täällä juttua ihan reilusti,niin peräisin silti vielä kokemuksia nimenomaan tuosta koni sportkitistä (-40mm) Itse olen siinä käsityksessä että pitäis olla aika perfetto yhdistelmä mukavuutta ja jäykkyyttä. Tämän kynäjousiseikkailun jälkeen en viitsis enää kolmatta alustamuutosta tehdä...
Joo aattelin vaan ettei taida olla kovin viisasta kasata eri valmistajien osista pakettia, Motoralista kysäisin huvikseen paljonko maksaa pelkät konin iskarit,samat säädettävät sportit kuin paketissa: n.1100 eur!! Koko setti (-40mm) oli jotain 870 euroo...