Tarina yhdestä 156:sta ja muutama kysymys..
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Tarina yhdestä 156:sta ja muutama kysymys..
Moro!
Tarina: Auto rupes muutama viikko sitten menettämään voimiaan yläkierroksilla.. Selailin forumia päivästä toiseen, aloitin pari topiccia, hain ja hain, hakua toisen perään.. Monen pitkän päivän jälkeen olin siinä uskossa että lambdassa on vikaa.. Väsyneillä silmilläni etsin puhelinluettelosta autosähköliikkeen numeron.. Soitin ja varasin ajan vikamuistin lukuun, sain ajan, kaksi viikkoa jouduin odottamaan.. Kaksi päivää ennen sovittua aikaa huomasin, että olin varannut ajan työvuoroni kanssa päällekkäin. Uusi soitto, uusi aika, vain viikolla eteen päin..
Viikko vierähti, sitten koitti sovittu päivä. Auto piuhaan, lukuohjelma käyntiin ja tulos: Yksi vika koodi.."Lambdasäädön mukautus 1 maksimialueen ulkopuolella" (Jotenkin näin..) Eli se oli kiinni lanta-anturista niinkuin epäilinkin. Vikakoodi poistettiin, auto toimi 5 sekuntia ihan hyvin, sitten tuli vikakoodi takaisin..(Vaihdettiin öljyt ja suodatin sekä ilmansuodatin samalla) Sitte ei muuta kuin uutta anturia etsimään.
Jälleen vietin forumin hakutoiminnon kanssa silmiä verestäviä hetkiä pitkälle iltaan... Löysin etsimäni! Lambda-anturi NGK OZA527-E24 vain 75€!!
Sitten marssin pää pystyssä varaosakeskukseen, pyysin heitä tilaamaan himoitsemani lambadan.. "Kyllä onnistuu" sanoo myyjä ja jatkaa:" Se ois täällä parissa päivässä ja hinta ois 160€ mutta saat sen hintaan 130€.." Annoin tietoni ja tehtiin alustava tilaus mutta sanoin vielä miettiväni asiaa.. Myyjä soittaa hetken päästä ja sanoo että pahoittelee kömmähdystä: "Anteeksi, sen hinta olikin 193€, mutta saat 160:llä eurolla..." Ei tullut kauppoja... Lopulta löysin 156:seen tarkoitetun KWA:n vastaavan jossa oli asianmukaiset liittimet ja kaikki.. Hinta 90€..
Vaihettin paikalleen, auto käyntiin ja ei toimi vieläkään.
Seuraavaksi ruinasin väkisin päästä aikaa varaamatta autosähköön nopeaan vikamuistin tyhjennykseen.. Pääsin heti seuraavana aamuna, vikamuisti resetoitiin ja kaikki mikä läppärillä voitiin kalibroida, kalibroitiin.. Auton ääni muistutti tämän jälkeen vammaista vuorigorillaa..
Rotrotrotköhköhköhpampampam ja niin eespäin..
Korjarilta ja multa oli ideat loppu.. Mietittiin hampaat sinisinä että mitä tehdään.. Auto toimii hyvin kevyellä kaasujalalla, mutta kun painaa kaasun pohjaan niin tuntuu kuin sytytys ei toimisi, nykii ja paukkuu..
Järkeiltiin viallinen lambda on tietenkin antanut väärät seokset ja tulpat on menny.. Uudet NGK:n orkkis tulpat on tilattu, hintaan 190€..
Mistä se voi olla vielä kiinni jos ei sekään enää auta???
T:Todella epätoivoinen alfisti...
PS: Lambdan vaihdon jälkeen vikakoodia ei tullut enää..
Tarina: Auto rupes muutama viikko sitten menettämään voimiaan yläkierroksilla.. Selailin forumia päivästä toiseen, aloitin pari topiccia, hain ja hain, hakua toisen perään.. Monen pitkän päivän jälkeen olin siinä uskossa että lambdassa on vikaa.. Väsyneillä silmilläni etsin puhelinluettelosta autosähköliikkeen numeron.. Soitin ja varasin ajan vikamuistin lukuun, sain ajan, kaksi viikkoa jouduin odottamaan.. Kaksi päivää ennen sovittua aikaa huomasin, että olin varannut ajan työvuoroni kanssa päällekkäin. Uusi soitto, uusi aika, vain viikolla eteen päin..
Viikko vierähti, sitten koitti sovittu päivä. Auto piuhaan, lukuohjelma käyntiin ja tulos: Yksi vika koodi.."Lambdasäädön mukautus 1 maksimialueen ulkopuolella" (Jotenkin näin..) Eli se oli kiinni lanta-anturista niinkuin epäilinkin. Vikakoodi poistettiin, auto toimi 5 sekuntia ihan hyvin, sitten tuli vikakoodi takaisin..(Vaihdettiin öljyt ja suodatin sekä ilmansuodatin samalla) Sitte ei muuta kuin uutta anturia etsimään.
Jälleen vietin forumin hakutoiminnon kanssa silmiä verestäviä hetkiä pitkälle iltaan... Löysin etsimäni! Lambda-anturi NGK OZA527-E24 vain 75€!!
Sitten marssin pää pystyssä varaosakeskukseen, pyysin heitä tilaamaan himoitsemani lambadan.. "Kyllä onnistuu" sanoo myyjä ja jatkaa:" Se ois täällä parissa päivässä ja hinta ois 160€ mutta saat sen hintaan 130€.." Annoin tietoni ja tehtiin alustava tilaus mutta sanoin vielä miettiväni asiaa.. Myyjä soittaa hetken päästä ja sanoo että pahoittelee kömmähdystä: "Anteeksi, sen hinta olikin 193€, mutta saat 160:llä eurolla..." Ei tullut kauppoja... Lopulta löysin 156:seen tarkoitetun KWA:n vastaavan jossa oli asianmukaiset liittimet ja kaikki.. Hinta 90€..
Vaihettin paikalleen, auto käyntiin ja ei toimi vieläkään.
Seuraavaksi ruinasin väkisin päästä aikaa varaamatta autosähköön nopeaan vikamuistin tyhjennykseen.. Pääsin heti seuraavana aamuna, vikamuisti resetoitiin ja kaikki mikä läppärillä voitiin kalibroida, kalibroitiin.. Auton ääni muistutti tämän jälkeen vammaista vuorigorillaa..
Rotrotrotköhköhköhpampampam ja niin eespäin..
Korjarilta ja multa oli ideat loppu.. Mietittiin hampaat sinisinä että mitä tehdään.. Auto toimii hyvin kevyellä kaasujalalla, mutta kun painaa kaasun pohjaan niin tuntuu kuin sytytys ei toimisi, nykii ja paukkuu..
Järkeiltiin viallinen lambda on tietenkin antanut väärät seokset ja tulpat on menny.. Uudet NGK:n orkkis tulpat on tilattu, hintaan 190€..
Mistä se voi olla vielä kiinni jos ei sekään enää auta???
T:Todella epätoivoinen alfisti...
PS: Lambdan vaihdon jälkeen vikakoodia ei tullut enää..
Viimeksi muokannut Tapsapoika, 06 Loka 2006, 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Kiitoksia! Soitin hänellä, ja epäili ilmavuotoa tai rikkinäistä kannentiivistettä. Itse en usko kannentiivisteen menneen, jäähdytinneste on ihan normaalin näköistä ja lämmöt ei nouse tavallista isommiksi. Katotaan nyt huomenna mitä sanoo uusien tulppien kans.. Tarkastan samalla löytyykö imupuolelta mitään mistä vuotais.. Peukut ja varpaat pystyyn että tulis pian kuntoon!
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
heikalla näyttäs olevan 130€ + postikulut, tuolta saa muutakin edullisemmin. eli http://www.heikka.fi/Tapsapoika kirjoitti:Platinaahan ne.. Ja huom! Maksoin niistä 190€, vielä kun olin vaivoin tingannut hinnasta pois 84€!!! Eli ohjehinta 274€!!
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Nonnii!! Tarina jatkuu uusin juonenkääntein..
Otettin jakohihnaa suojaava muovikansi pois ja mitä sieltä löytyykään!? Sydän pysähtyi kahdeksi sekunniksi kun näin että siellä lojuu irtonainen remmi!
Tasapainoremmihän se siellä oli irrallaan.. Oli tuuria matkassa ettei ollu menny jakohihnan väliin. Soitto Muukkoselle varmisti että tämän remmin puuttuminen ei estä ajoa. (revittiin se saman tien pois sieltä pyörimästä...)Samalla otettin ventiilikoppa irti ja tutkittin mahdollista nokkavikaa.. Sitä ei ollu. Elikkä nyt (ainakin toistaseks) pari isompaa remonttia pois suljettu..
Nyt ilmamassa-antura tilauksessa. Katotaan josko sillä pääsis eteenpäin.
Otettin jakohihnaa suojaava muovikansi pois ja mitä sieltä löytyykään!? Sydän pysähtyi kahdeksi sekunniksi kun näin että siellä lojuu irtonainen remmi!
Tasapainoremmihän se siellä oli irrallaan.. Oli tuuria matkassa ettei ollu menny jakohihnan väliin. Soitto Muukkoselle varmisti että tämän remmin puuttuminen ei estä ajoa. (revittiin se saman tien pois sieltä pyörimästä...)Samalla otettin ventiilikoppa irti ja tutkittin mahdollista nokkavikaa.. Sitä ei ollu. Elikkä nyt (ainakin toistaseks) pari isompaa remonttia pois suljettu..
Nyt ilmamassa-antura tilauksessa. Katotaan josko sillä pääsis eteenpäin.
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
Tarkista tulpan hatut ettei ole halki. Pienellä kuormalla toimii, mutta eristys ei kestä kuormaa, eli ei kestä jänniteen nousua.
Etin joskus masasta jonkin aikaa vikaa kun pienellä kaasulla pelas ihan hyvin, mutta ei kestäny kunnon kiihytystä ilman nykimistä. Tulpan hatun ersiteethän siellä oli halki.
Vikasi voi tietysti johtua ihan mistä vaan mutta käykää sytystys läpi huolella.
Etin joskus masasta jonkin aikaa vikaa kun pienellä kaasulla pelas ihan hyvin, mutta ei kestäny kunnon kiihytystä ilman nykimistä. Tulpan hatun ersiteethän siellä oli halki.
Vikasi voi tietysti johtua ihan mistä vaan mutta käykää sytystys läpi huolella.
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Häkkilän autotarvike..
On tutkittu sytytystä ja tulpan hattuja, mutta eipä niissä näyttäisi olevan mitään vikaa.. Hämmästeltiin sitä kun tuntuis että
kaasua antaessa löis takaisin imusarjaan.(paukkuu, uskon kyllä että pauke tapahtuu pakosarjassa) --> sytytysennakko pielessä/venttiilit vitui#%aan.. Ajoitusmerkit on kuitenkin kohallaan ja päällisinpäin ei näyttäis olevan venttileissä mitään.. Nokka-akseli(t) ainakin on kunnossa..
Muukkonen meinas puhelimessa että ilmistä johtuu. Mua vaan ihmetyttää että oisko toi ilmi tosiaan menny, kun ottaa siitä johon irti niin muuttuu vielä huonommaksi käynti... Tietysti voi olla että ilmi ei oo "kokonaan" vielä menny..
Kieltämättä tässä rupee kohta kyllästyttään tää pa#&a. Jos oisin vähän rikkaampi niin kuskaisin auton vaan Muukkoselle tai teltta-autoon ja sanoisin että soittaa sitten kun ei enään oo mitään vikaa jäljellä..
On tutkittu sytytystä ja tulpan hattuja, mutta eipä niissä näyttäisi olevan mitään vikaa.. Hämmästeltiin sitä kun tuntuis että
kaasua antaessa löis takaisin imusarjaan.(paukkuu, uskon kyllä että pauke tapahtuu pakosarjassa) --> sytytysennakko pielessä/venttiilit vitui#%aan.. Ajoitusmerkit on kuitenkin kohallaan ja päällisinpäin ei näyttäis olevan venttileissä mitään.. Nokka-akseli(t) ainakin on kunnossa..
Muukkonen meinas puhelimessa että ilmistä johtuu. Mua vaan ihmetyttää että oisko toi ilmi tosiaan menny, kun ottaa siitä johon irti niin muuttuu vielä huonommaksi käynti... Tietysti voi olla että ilmi ei oo "kokonaan" vielä menny..
Kieltämättä tässä rupee kohta kyllästyttään tää pa#&a. Jos oisin vähän rikkaampi niin kuskaisin auton vaan Muukkoselle tai teltta-autoon ja sanoisin että soittaa sitten kun ei enään oo mitään vikaa jäljellä..
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Sepä se.. Elikkä hihnassa ja nokkien pyörissä on punaiset merkit jotka vaikuttavat kovasti ajoitusmerkeiltä.. Sattuvat justiin kohalleen. Auto on aikaisemmin toiminut hyvin joten en oikein usko että ajoitus olisi ainakaan hihnan puolelta pielessä.. Tuskinpa tuo olisi hypännytkään--> Ne merkit ei osuis niin hyvin kohalleen. Jos sulla on ideoita niin otan kyllä mielihyvin vastaan.
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
Jakopään suojakotelossa on merkki moniurahihnan hihnapyörälle kaveriksi. Pakonokan hihnapyörässä on merkki muttei kannessa. Imunokalle ei mitään merkkiä.
Kampiakselin hihnapyörän merkki, pakonokkapyörän merkki ja hihnan merkkiviivat osuvat kohdalleen mielestäni ainoastaan asennettaessa. Ovat sivussa kun konetta on pyöritetty yksikin kierros.
Ajoitushan on just eikä melkein, kun alakerran merkki on kohdallaan ja pakonokan merkki noin kello kahdessa, sillä imunokalla nyt niin väliäkään
Nyt voisi olla hyvä paikka käyttää nokka-akselien lukituspaloja paikallaan ja tarkistaa se ajoitus niillä, sitten kun ajoitus tarkistettu, puristuspaineiden mittaus. Ettei tuo irronnut hihna olisi sittenkin käväissyt jakohihnan välissä.
Kampiakselin hihnapyörän merkki, pakonokkapyörän merkki ja hihnan merkkiviivat osuvat kohdalleen mielestäni ainoastaan asennettaessa. Ovat sivussa kun konetta on pyöritetty yksikin kierros.
Ajoitushan on just eikä melkein, kun alakerran merkki on kohdallaan ja pakonokan merkki noin kello kahdessa, sillä imunokalla nyt niin väliäkään
Nyt voisi olla hyvä paikka käyttää nokka-akselien lukituspaloja paikallaan ja tarkistaa se ajoitus niillä, sitten kun ajoitus tarkistettu, puristuspaineiden mittaus. Ettei tuo irronnut hihna olisi sittenkin käväissyt jakohihnan välissä.
VMP
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Aika kummalta kyllä kuulostaa. Sytkähän tahdistuu kampiakselin asentotunnistimen tiedon perusteella ja noita tökkeleitä on kyllä Sparkeista hajoillut, mutta silloin kone kuolee siihen paikkaan (kokemus puhuu). Ja kampuran ollessa yläkuolokohtamerkin kohdalla nokka-akselit olivat niiden maalattujen merkkien kohdalla?
Mahtaiskohan seos olla niin rikkaalla että polttaa putkessa? Ilmamassamittarikin kai yleensä kuolee niin ettei tajua enää virtausta juuri ollenkaan ja antaa siis liian vähän ruokaa, mutta mistäs noista tietää... Voisihan senkin yrittää vaihtaa, jos ei vielä ole rikki niin kohta se kumminkin hajoaisi
Jos olisi oskilloskooppi käytössä niin sen sytkän ajoituksen voisi mitata, vaikea kyllä uskoa että se olisi mennyt pieleen kun siinä ei taida olla mitään osaa joka voisi liikkua. Näkisipähän kyllä samalla minkälaista signaalia se YKK-anturi piirtää.
Mahtaiskohan seos olla niin rikkaalla että polttaa putkessa? Ilmamassamittarikin kai yleensä kuolee niin ettei tajua enää virtausta juuri ollenkaan ja antaa siis liian vähän ruokaa, mutta mistäs noista tietää... Voisihan senkin yrittää vaihtaa, jos ei vielä ole rikki niin kohta se kumminkin hajoaisi
Jos olisi oskilloskooppi käytössä niin sen sytkän ajoituksen voisi mitata, vaikea kyllä uskoa että se olisi mennyt pieleen kun siinä ei taida olla mitään osaa joka voisi liikkua. Näkisipähän kyllä samalla minkälaista signaalia se YKK-anturi piirtää.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Tässä vaiheessa olis ehkä hyvä muistaa että tämä paukkuminen alkoi siitä kun autosähköliikkeessä läppärin kanssa palautettiin ohjausyksikön mukautukset sekä joutokäynnin asetukset oletusarvoihin (en välttämättä muista noita termejä oikein). Ennen tätä toimenpidettä kone takkuili vain yläkierroksilla ja täydellä kaasulla. Meniköhän ajoitus siinä vaiheesssa jotenkin pieleen? Vai käviköhän niin että sekoitettiin auto lopullisesti..
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Viallinen ilmivika herjaa joskus testerillä lambda vikaa, meillä kävi volkkarin kanssa sillai, ensin vaihdeltiin yhtä ja toista enemmän tai vähemmän rikkonaista osaa mutta viimeseksi ilmi ja sitten pelas...
Juttelin yhden sähkärin myöhemmin hommasta ja hän sanoi tosiaan myös että ilmivika herjaa lambdan vikakoodia ja ilmin signaali kannattaa mitata erikseen.
Juttelin yhden sähkärin myöhemmin hommasta ja hän sanoi tosiaan myös että ilmivika herjaa lambdan vikakoodia ja ilmin signaali kannattaa mitata erikseen.
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
Joo, auto tuli kuntoon. Sori, en oo muistanu laittaa tänne mitää kun olin niin innoissani
ILMI:hän se oli sitte syyllinen. Tilasin Oulaisista tarvikepalikan hintaan 56€ovh (tingin hintaan 49€) Tuli sitten vaihdettua se lambda kans samalla, ja tulpat kans niinkuin tulee aikaisemmista viesteistä ilmi.
Joo, auto on toiminu hyvin ja suunnittelen kesäks isompaa remppaa jossa
vaihettas jakopään remmi ja imunokan ajoituspalikka (se joka aiheuttaa sen kiusallisen "diesel" äänen) ja mahdollisesti muutakin jos rahaa jää..(alustava budjetti 2000€)
Muukkosella ajattelin teettää..
Forumilta oon käsittäny että rahan pitäs riittää..
Mutta jos ei riitä niin sitte syödään purkkihernaria niin kauan kunnes riittää.
ILMI:hän se oli sitte syyllinen. Tilasin Oulaisista tarvikepalikan hintaan 56€ovh (tingin hintaan 49€) Tuli sitten vaihdettua se lambda kans samalla, ja tulpat kans niinkuin tulee aikaisemmista viesteistä ilmi.
Joo, auto on toiminu hyvin ja suunnittelen kesäks isompaa remppaa jossa
vaihettas jakopään remmi ja imunokan ajoituspalikka (se joka aiheuttaa sen kiusallisen "diesel" äänen) ja mahdollisesti muutakin jos rahaa jää..(alustava budjetti 2000€)
Muukkosella ajattelin teettää..
Forumilta oon käsittäny että rahan pitäs riittää..
Mutta jos ei riitä niin sitte syödään purkkihernaria niin kauan kunnes riittää.
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
- Pepee
- Viestit: 194
- Liittynyt: 29 Loka 2006, 19:52
- Car(s): Nykyinen: Giulietta 2.0 jtdm.-.Ex: 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.0 jts -04, ex: 159 2,4 jtdm 2008
- Paikkakunta: Seinäjoki
mun 156 omat vaivat..
hmm... itselläni tosiaan hyvinkin samanlaisia ongelmia! auto alkoi pätkiä -> vein piuhan päähän ja happitunnistinta eli lambdaa herjas -> se vaihdettiin ja toimi noin viikon ihan hyvin -> pätkintä ja hyytyminen alkoi uudestaan -> vein piuhan päähän ja herjas ilmamassamittaria -> tilasin alkuperäisen 300eurolla -> laitoin sen kiinni, toimi päivän seuraavana päivänä hyytyi ajosta ja jätti tien varteen 15minuutiksi -> lähti käyntiin vartin päästä ajoin kotia joku 5km -> pääsin pihaan ja auto sammui välittömästi kytkimen polkaisusta kun ei moottori enää vetänyt -> seuraavana päivänä otin ilmanputsarin irti ja putsasin huolella samalla otin myös sen imuputken päässä olevan läppä jukeesin (eli ilmeisesti kaasuläppä ) irti ja putsasin varovasti ettei vaan se sähkömoottori mene rikki siitä. veivasin osat kiinni ilmanputsarin öljyämisen jälkeen ja koitin käyntiin kaasuläppä kalibroinnin jälkeen... ja ei perkel meinannut millään lähteä kunnes vähä painoin kaasua niin rupes yskimään ja sitä mukaan käyntiin.. kuunteli vähän aikaa kuinka huonosti auto käy tyyliin kolmella pytyllä ja sammutin.. mikä tuota alfaa prkl vaivaa ? alkaa vaan olla kohta sormi syvällä suussa ja toinen anaalissa.. ei toki omassa..
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 28 Huhti 2006, 10:20
- Paikkakunta: Oulainen
- Pepee
- Viestit: 194
- Liittynyt: 29 Loka 2006, 19:52
- Car(s): Nykyinen: Giulietta 2.0 jtdm.-.Ex: 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.0 jts -04, ex: 159 2,4 jtdm 2008
- Paikkakunta: Seinäjoki
sillä ei ole väliä onko se kone kylmänä vai kuumana .. kylmänä ei ainakaan lähteny käyntiin ja sit lämpöisenä se viimeksi hyytyi .. alkaa tosiaan neuvot olla vähissä, maanantaina vien sen tuohon korjaamolle ja haen sitte pois ku on valmis .. toivottavasti ei paljon maksa eikä jatka temppuilua sen jälkeen.. mutta hyvä olis saada vähä infoa että vois kumminkin itse vielä katsoa sitä .. (rahan säästämiseksi)
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
allekirjoittaneen 164 24V superissa oli edellisen omistajan aikana samoja oireita ei siis kirveelläkään käyntiin, auto muukkoselle ja tunnin vianhaun jälkeen selvisi että boxille koneen lämpötilaa haisteleva anturi mennyt mykäksi-> anturin vaihdolla oli tullut kondikseen, hintaa anturilla oli muukkosella 57€.