Alfoista
Valvoja: Moderators
artesala
Viestit: 43 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:43
Paikkakunta: kylmäkoski
Viesti
Kirjoittaja artesala » 26 Syys 2006, 21:19
do diin lauantaina sportwagoni hyyty yks kaks kolahtaen. schroderus soitti että jakopää ehjä ,ykkösen tulpan kärjet kiinni. huomenna nousee kansi ylös ja alkaa eurot juoksee. jenkaa ei ollu onneks kun joku 2500-3000rpm/min.paljonkoos maksaa ?? mihin kannattaa varautua?? (albumissa motivaatio kuva prkle)
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 27 Syys 2006, 09:05
Joku laakeri hirttänyt?!?!
Villi arvaus, kun en noista koneen sisälmyksistä niin kauheesti tiedä...
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
artesala
Viestit: 43 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:43
Paikkakunta: kylmäkoski
Viesti
Kirjoittaja artesala » 27 Syys 2006, 15:55
toinen imuvena poikki ykköspytystä,männänpää kolhuilla, kannessa kolhut, jotta tämmöstä
huomena kustannus arvio.
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 28 Syys 2006, 10:14
Venttiili poikki
Ohhoh!?
Ayrton Senna da Silva forever
artesala
Viestit: 43 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:43
Paikkakunta: kylmäkoski
Viesti
Kirjoittaja artesala » 28 Syys 2006, 13:57
jep,meinasvat että alfan venttiilit on vähän kuin sulakkeita.mitä lie sitten tarkoittaakin.
Pablo Honey
Viestit: 662 Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Pablo Honey » 28 Syys 2006, 13:59
artesala kirjoitti: jep,meinasvat että alfan venttiilit on vähän kuin sulakkeita.mitä lie sitten tarkoittaakin.
Hmm. Onko tällaista siis ennenkin sattunut jollekin? Enpä oo moisesta kyllä kuullut. Miten venttiili voi mennä yhtäkkiä poikki?
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 28 Syys 2006, 14:11
villinä veikkauksena että olisiko autosta joskus katkennut remmi ja kaikkia venttiilejä ei ole kansi rempassa ehkä vaihdettu->venttiili poikki.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 02 Loka 2006, 21:01
Kävin öljynvaihdossa ja samalla pyörin alfasi ympärillä. Hyvän näköinen kaikinpuolin.
Alle kun kurkkasin niin kaikenlaista rojua roikkui auton alla
Työntekijät puhuivat että harmittava tapahtuma...
artesala
Viestit: 43 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:43
Paikkakunta: kylmäkoski
Viesti
Kirjoittaja artesala » 11 Loka 2006, 18:36
alfa taas nipussa ,käy kuin enkeli verrattuna vanhaan. nyt on kaikki uudet venttiilit ym.
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 12 Loka 2006, 00:40
Paljos tuo sulle kustansi ja mitä kaikkea vaihdettiin?
Ayrton Senna da Silva forever
artesala
Viestit: 43 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:43
Paikkakunta: kylmäkoski
Viesti
Kirjoittaja artesala » 12 Loka 2006, 15:14
ihka uusi kansi,16-venttiiliä,yks mäntä+ veivi ,nostaja,laakereita ja tiivisteet.
töistä siunaantui suurin osa. kaikki vain n.3000euroo
.mitähän olis maksanut johonkin "perheautoon"???