Kitkat vai nastat
Valvoja: Moderators
Ostin myöhään viime keväänä 225/45 17 Michelin Maxi Icet (€420) ja vaihdatin ne nyt entisten loppuunajettujen käytettynä ostettujen Hakkapeliitta 2: n (225/45) tilalle. Ajoin noilla 50 eurolla ostetuilla kaksi talvea, mutta en enää uskaltanut.
Kyllä pitoon vaikuttaa niin kitkoilla kuin nastoilla renkaan kunto. Nuo Hakkapeliitat ei kyllä enää pitäneet lainkaan vaikka oli kulutuspintaa yli sakkorajan. Nastoja puuttui paljon ja loput olivat kuluneet.
Misukan laadusta kertoo ehkä jotain se, että kahteen pyörään ei tarvinnut laittaa tasapainoitusta lainkaan vaan olivat kertalaakista vakaat.
Edelliset renkaat ennen noita Hakkapelittoja olivat Continental`in kitkat 15 " vanteilla ja kyllä minulla niistä oli hyvät kokemukset. Ovat edelleen tallissani ja ovat jonkun tarvitsijan saatavilla sopuhintaan. Siis 15 tuuman vanteilla ja koko on 185/65 15 ja peltivanteet jaolla 5x98, pintaa 6-7 mm.
Ajotapa tulee vaan kitkoilla olla täysin erilainen, mikä tietenkin koskee myös huonoja nastarenkaita.
Annoin ääneni kitkoille.
Kyllä pitoon vaikuttaa niin kitkoilla kuin nastoilla renkaan kunto. Nuo Hakkapeliitat ei kyllä enää pitäneet lainkaan vaikka oli kulutuspintaa yli sakkorajan. Nastoja puuttui paljon ja loput olivat kuluneet.
Misukan laadusta kertoo ehkä jotain se, että kahteen pyörään ei tarvinnut laittaa tasapainoitusta lainkaan vaan olivat kertalaakista vakaat.
Edelliset renkaat ennen noita Hakkapelittoja olivat Continental`in kitkat 15 " vanteilla ja kyllä minulla niistä oli hyvät kokemukset. Ovat edelleen tallissani ja ovat jonkun tarvitsijan saatavilla sopuhintaan. Siis 15 tuuman vanteilla ja koko on 185/65 15 ja peltivanteet jaolla 5x98, pintaa 6-7 mm.
Ajotapa tulee vaan kitkoilla olla täysin erilainen, mikä tietenkin koskee myös huonoja nastarenkaita.
Annoin ääneni kitkoille.
Mä olin sit varmaan tosi köyhä opiskelija kun Hakkapeliitta Q:ssa oli toi 5-7mm pintaa silloin kun auton ostin ja niillä ajeltiin pari talvea... Ei saanut kyllä ajaa miehekkäästi lainkaan vaan tosi varovasti, mutta eipä tullut kaahattua. Ja 164 nyt on niin turvallinen ajettava, että siksikin niillä renkailla pärjäsi... Vain kerran piti kaivaa hiekkaa avuksi, kun oli vesi jään päällä ja sukulaisen piha viettää koko matkalta niin ettei saanut vauhtia. Tuskin niissä kitkoissa oli lopulta alta pois otettaessa edes 1,6mm pintaa. Harmi että ne on niin pehmoiset renkaat; muuten olis olleet valmiit slicksit ratapäiville.Rolle kirjoitti:Mulla on nyt alla kitkat missä on noin 5-7mm pintaa, ja vaikka olenkin köyhä opiskelija niin ei kyllä kävisi mielessä ajaa niillä talvella vaikka olisikin helvetin miehekästä ja satun olemaan maailman paras kuski. Kesälläkään en ajaisi kitkoilla, muuta kuin nyt pakosta, ihan idioottihommaa.mchammeri kirjoitti:Mitä mieltä, olette, kannattaako kokeilla noita vanhoja kitkoja, vai onko se jo kamikaze-meininkiä?

Mutta en silti ostaisi kitkoja, muuta kuin jos ajaa pitkää matkaa tai nyt kun tallin koristeena on yksi saksantekele millä olisi tarkoitus ajella vain silloin tällöin kesällä ja talvella. Vielä kun nyt joutuisin ostamaan siihen molemmat rengassarjat uudet niin taidanpa hakea vain kitkat ja ajella niillä. Tuskin sen ajo-ominaisuudet kärsii sen kummemmin kesällä kuin talvellakaan kitkoista. 164 oli kyllä ihan vetelä ajettava Hakkapeliitta Q:t alla...
Kitkat kitkat Maxi Icet - on hiljaisemmat kun kesäläskit ja alfan normaalikoolla .
Vaimon 147:n alla Hakkapeliitan nastat eikä sitä jurinaa kestä susikaan.
Kitkoilla pärjää erittäin hyvin kun hiukan ennakoi pahimpina päivinä, jolloin ei muuten toimi nastatkaan.
75:nen oli hiukan tarkempi ajaettava kitkoilla , mutta pidin muutenkin aina 2 kesärengasta takapaksissa, kun erikoisemmin muuten roinaa kuljettele .
Vaimon 147:n alla Hakkapeliitan nastat eikä sitä jurinaa kestä susikaan.
Kitkoilla pärjää erittäin hyvin kun hiukan ennakoi pahimpina päivinä, jolloin ei muuten toimi nastatkaan.
75:nen oli hiukan tarkempi ajaettava kitkoilla , mutta pidin muutenkin aina 2 kesärengasta takapaksissa, kun erikoisemmin muuten roinaa kuljettele .
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kävinpä toissapäivänä vaihdattamassa alle Gislavedin nastarenkaat. Mulla tuli alfan mukana jotkut kuluneet Continentalin kitkat ja yritin pärjäillä nillä alkutalven, mutta aika onnetonta niiden kanssa meno oli. Nyt on taas todella kiva ajella, kun renkaat pitää.
Testissä kehuttiin niiden jääpitoa ja hiljaisuutta ja voin kyllä yhtyä täysin tuohon arvioon! Voin suositella.

- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Kit-Kat
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Tuota noin, tänään olin onnellinen siitä, että oli nastat Alfan alla. Ajelin Porvoon ympäristössä n.50 km todella jäisiä teitä pitkin
Jos nopeus oli nyt n.50-60 km/h, niin se olisi kitkoilla ollut varmaan puolet tuosta. Kitkojen ajo kokemuksesta tiedän, että noissa olosuhteissa ei millään ainakaan tällä hetkellä markkinoilla olevilla kitkoilla pärjää hyville nastakumeille.
Se on sitten taas aivan toinen juttu, kuinka usein tuollaisia kelejä on. Niitä kun on onneksi aika harvoin.

Jos nopeus oli nyt n.50-60 km/h, niin se olisi kitkoilla ollut varmaan puolet tuosta. Kitkojen ajo kokemuksesta tiedän, että noissa olosuhteissa ei millään ainakaan tällä hetkellä markkinoilla olevilla kitkoilla pärjää hyville nastakumeille.
Se on sitten taas aivan toinen juttu, kuinka usein tuollaisia kelejä on. Niitä kun on onneksi aika harvoin.
Mustang HT 1964 1/2 289 + Convertible 1967 390 + Fastback 1967 390 GT
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Viiskutoseen tuli shoppailtua kitkat, Hakkis RSi 205/55-16:t. Ajoltaan ovat kyllä pieni pettymys, teknarin mukaan noiden pitäisi olla suuntavakavuudeltaan jotakuinkin parhaat kitkat mutta kyllä tuo rassi minusta on nyt tuulisella kelillä aika sohlo ajettava. Täytyy vielä tarkistaa että rengaspaineet ovat varmasti kohdallaan.
Takavetovärkeissä luotetaan edelleen nastoihin. Sen verran pisti muutaman vuoden takainen kylkimyyry pitkin Hämeenlinnantietä pelottamaan, että haluan takapotkun perän irtoavan vasta tarkoituksella.
Takavetovärkeissä luotetaan edelleen nastoihin. Sen verran pisti muutaman vuoden takainen kylkimyyry pitkin Hämeenlinnantietä pelottamaan, että haluan takapotkun perän irtoavan vasta tarkoituksella.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
- Paikkakunta: Kotka
Itellä Micelinin maxi ice:t siis KITKAT ei mitään ongelmia, edellisessä
autossa samanlaiset renkaat,niin ikään ei mitään ongelmia
pitää lumella erittäin hyvin,nastoistahan ei ole lumella mitään hyötyä
liukkaallakaan ei kannata ajaa "kitkoilla"ajourissa,vaan hiukan sivussa
esim:liikennevaloissa yleesä kun siirtyy vähän sivummalle ajourista
niin on vähän lunta tai karheempaa pintaa,niin pitoa löytyy,ja sitten
malttia se pitää tietää/muistaa että mulla on kitkat,MITKÄÄT RENKAAT EI KESÄÄ TEE se ainakin on ihan satavarma,eli mikä ihmeen kiire on lähteä
esim,liikennevaloista raketinlailla,kuulkaas poijaat malttia malttia myös
tytöt,en ole mikään autokoulun opettaja vaikka yritänkin tässä tuputtaa
teille malttia, ainakin tulevalle talviliikenteelle,haluaisin vain että minä ja te selviäisitte tulevista liukkaista suuremmitta ongelmitta
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että PÄÄKAUPUNKISEUDULLA ei
oikeesti tarvii nastarenkaita,jos ei nyt satu asumaan sen verran sivutiellä
missä tiet voivat välillä olla tosi tosi liukkaat,mutta yleensä täällä pääkaupunkiseudulla ei ole edes liukasta "oikeesti"
Alunperin maalta muuttaneena tiedän mistä kirjoitan
autossa samanlaiset renkaat,niin ikään ei mitään ongelmia
pitää lumella erittäin hyvin,nastoistahan ei ole lumella mitään hyötyä
liukkaallakaan ei kannata ajaa "kitkoilla"ajourissa,vaan hiukan sivussa
esim:liikennevaloissa yleesä kun siirtyy vähän sivummalle ajourista
niin on vähän lunta tai karheempaa pintaa,niin pitoa löytyy,ja sitten
malttia se pitää tietää/muistaa että mulla on kitkat,MITKÄÄT RENKAAT EI KESÄÄ TEE se ainakin on ihan satavarma,eli mikä ihmeen kiire on lähteä
esim,liikennevaloista raketinlailla,kuulkaas poijaat malttia malttia myös
tytöt,en ole mikään autokoulun opettaja vaikka yritänkin tässä tuputtaa
teille malttia, ainakin tulevalle talviliikenteelle,haluaisin vain että minä ja te selviäisitte tulevista liukkaista suuremmitta ongelmitta
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että PÄÄKAUPUNKISEUDULLA ei
oikeesti tarvii nastarenkaita,jos ei nyt satu asumaan sen verran sivutiellä
missä tiet voivat välillä olla tosi tosi liukkaat,mutta yleensä täällä pääkaupunkiseudulla ei ole edes liukasta "oikeesti"
Alunperin maalta muuttaneena tiedän mistä kirjoitan
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Hei, talvirenkaat on aina talvirenkaat!Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Viiskutoseen tuli shoppailtua kitkat, Hakkis RSi 205/55-16:t. Ajoltaan ovat kyllä pieni pettymys, teknarin mukaan noiden pitäisi olla suuntavakavuudeltaan jotakuinkin parhaat kitkat mutta kyllä tuo rassi minusta on nyt tuulisella kelillä aika sohlo ajettava. Täytyy vielä tarkistaa että rengaspaineet ovat varmasti kohdallaan.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Tähän sinällään turhanpäiväiseen iäisyyskysymykseen on kyllä pakko ottaa kantaa... Sen verran monissa autolehdissä viime vuosina osoitettu nastojen paremmuus ettei pitäis olla epäselvää! ihmetyttää sekin,miksi kitkoja pidetään "kaupunkirenkaina", koska kaupunkialueellahan ne paikat yleensä jäässä on! Kitkan paras pitohan on puhtaalla pakkaslumella,eli nykypäivänä lapissa.. Kunnon nastat talvella ja laadukkaat kesäpyörät kesällä! Eikä ainakaan sitä vaihtoehtoa että ajetaan samoilla (kitkoilla) ympäri vuoden... Testityötä on tosiaan aiheesta sen verran ollu että ainakin mulle riittää...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Turhaa vääntöähän tämä on, joten laitetaan vielä yksi turha kommentti.
Testit sanoo sitä ja tilastot kertoo tätä. Ne samat lehdet ovat vertailuissaan todenneet monesta Alfastakin jotta eivätpä ole hääppöisiä pelejä. Silti niilläkin jotkut huru-ukot jaksavat hinkata
Mitäs sen väliä mihin kukin rahansa polttaa.
Testit sanoo sitä ja tilastot kertoo tätä. Ne samat lehdet ovat vertailuissaan todenneet monesta Alfastakin jotta eivätpä ole hääppöisiä pelejä. Silti niilläkin jotkut huru-ukot jaksavat hinkata

Mitäs sen väliä mihin kukin rahansa polttaa.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
Tupakoitsijana olen tuosta viimeisestä lauseesta samaa mieltä.
Talvirenkaissa kannatan nastoja. Lähinnä siksi että talvella voi tiet olla jäässäkin, varsinkin pienemmät tiet. Tosipaikan tullen nastattomalla selviytyminen saattaa olla ongelmallisempaa kun rengas ei kykene riittävästi tasoittamaan keliolosuhteiden muutoksia. Nastojen melusaaste on harmillista mutta tuokin on lähinnä täysin sulalla kelillä. Vähäisemmän melun vuoksi en ainakaan aio nastattomia hankkia.
Talvirenkaissa kannatan nastoja. Lähinnä siksi että talvella voi tiet olla jäässäkin, varsinkin pienemmät tiet. Tosipaikan tullen nastattomalla selviytyminen saattaa olla ongelmallisempaa kun rengas ei kykene riittävästi tasoittamaan keliolosuhteiden muutoksia. Nastojen melusaaste on harmillista mutta tuokin on lähinnä täysin sulalla kelillä. Vähäisemmän melun vuoksi en ainakaan aio nastattomia hankkia.
- Twin Spark
- Viestit: 165
- Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
- Paikkakunta: Espoo
Olen ajanut noin 7 -vuotta talvet kitkarenkailla... tähän asti kaikki on mennyt hyvin, paitsi että viime talvena alkoi hommaa mättää kunnolla... Alfaan tuli Nokian kitkarenkaat mitkä on ihan syvältä... talvella sivuttais pito lähes nolla, märällä asfaltilla jarrutusmatkat lähes hengenvaarallisia, kuivalla asfaltilla luiston esto menee päälle jo kevyesti kiihdyttäessä, jne... eli jospa tuossa kuukauden sisään tulisi haettua uudet Michelin Maxi Ice ne on olleet ainakin aikaisemmin parhaat kitkat... nämä olivatkin ensimmäiset ja viimeiset Nokian kitkarenkaat minun käytössä.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Tänään vaihdoin talvirenkaat alle ... jotka siis kitkat... auton kesällä ostaessa tarkistin kontissa olevat 2 pyörää, joissa molemmissa oli pintaa jäljellä yhdeksi talveksi.... yllätys yllätys, takapenkillä olleet 2 rengasta joita en tarkastanut (idiootti kun olen) ovat sakko kamaa!!!
Tarkoittaen sitä että pitää hommata uudet kumpparit talveksi... ja aiheeseen liittyen, uudet kumit tulevat olemaan myös kitkat... mallia continental contivikingcontact 3 (onkohan tuo nimi nyt se virallinen nimi?)
niin ja nuo nykyiset kitkat ovat peltivanteilla jotka olivat todella härskissä kunnossa... onneksi oli edes alkuperäiset alfan kapselit peittämässä niitä, mutta eipä niillä paljoo juhlita... alle siirtyykin nyt kesäkumeista tutut alfan orkkis alut ja kesäkumit menee uusille kesää odottaville 17" aluille

Tarkoittaen sitä että pitää hommata uudet kumpparit talveksi... ja aiheeseen liittyen, uudet kumit tulevat olemaan myös kitkat... mallia continental contivikingcontact 3 (onkohan tuo nimi nyt se virallinen nimi?)
niin ja nuo nykyiset kitkat ovat peltivanteilla jotka olivat todella härskissä kunnossa... onneksi oli edes alkuperäiset alfan kapselit peittämässä niitä, mutta eipä niillä paljoo juhlita... alle siirtyykin nyt kesäkumeista tutut alfan orkkis alut ja kesäkumit menee uusille kesää odottaville 17" aluille

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Pakko se on itsekin kortensa tai siis renkaansa tähän kekoon laittaa. Eli boxeri sai tänään allensa turbon viime vuotiset talvirenkaat, jotka ovat nastat. Turboon menee boxerin vanhat renkaat, jotka ovat kitkat. Ja jottei asia olisi liian helppo, Twin Spark saa allensa kolme talvea ajetut nastat, joita yllättävää kyllä on jäljellä kaikissa renkaissa.
Eli voitto meni 2-1 nastoille.
Eli voitto meni 2-1 nastoille.

-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
- Paikkakunta: Kotka
On se vaan sydänpohjaa lämmittävä tunne kun painaa alamäessa jarrua ja ainoa asia mitä tapahtuu on abs:n toiminnasta kertova tärinä 
Vauhtia oli vain n. 20-30km/h ja reilu turvaväli joka tässä tapauksessa pelasti.
nimimerkki. viimetingassa talvirenkaat alle
Onneksi ei risteyksestä tullut ketään ja edellä ajava pääsi livahtamaan pois alta. Peräänajo olisikin ollut sitten sopivasti n. 100m päässä rengasliikkeestä

Vauhtia oli vain n. 20-30km/h ja reilu turvaväli joka tässä tapauksessa pelasti.
nimimerkki. viimetingassa talvirenkaat alle
Onneksi ei risteyksestä tullut ketään ja edellä ajava pääsi livahtamaan pois alta. Peräänajo olisikin ollut sitten sopivasti n. 100m päässä rengasliikkeestä

- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
- Paikkakunta: Kotka
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Helsinki - Jyväskylä tiistaina 31.10.2006. Hankalin ajomatka koskaan tähän mennessä.
Lähtö Helsingistä klo 15:25, saapuminen Jyväskylään klo 23:25. Kahdeksaan tuntiin sisältyy yksi 20 minuutin kahvitauko ja noin tunti parkissa odottaen jonossa tien avautumista. Koska tie ei avautunut, kiersimme tukos/kolari-paikat pikkuteitä. Näkyvyyden takia nopeus oli 60 km/h paikkeilla. Olin hyvin iloinen, että alla on Hakkapeliitta 4:t, eikä kitkat. Kyytiläiset (3 työkaveria) kehuivat Alfan eleetöntä etenemistä äärimmäisen surkeissa olosuhteissa.
Lähtö Helsingistä klo 15:25, saapuminen Jyväskylään klo 23:25. Kahdeksaan tuntiin sisältyy yksi 20 minuutin kahvitauko ja noin tunti parkissa odottaen jonossa tien avautumista. Koska tie ei avautunut, kiersimme tukos/kolari-paikat pikkuteitä. Näkyvyyden takia nopeus oli 60 km/h paikkeilla. Olin hyvin iloinen, että alla on Hakkapeliitta 4:t, eikä kitkat. Kyytiläiset (3 työkaveria) kehuivat Alfan eleetöntä etenemistä äärimmäisen surkeissa olosuhteissa.
- tmv
- Viestit: 487
- Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
- Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
- Paikkakunta: Nummela
Kun auto meni juuri vaihtoon niin nastat jäivät vanhaan 156:een (olin jo ehtinyt vaihdattaa alle) ja uudemman mukana tuli kitkat. Vastaus siis kitkat. Jos olisin itse ostanut uudet niin nastat olisi tullut.
Pari vuotta olen aiemmin kitkoilla ajellut ja nykyaikaisilla esp yms. -systeemeillä kitkoilla on kohtuullisen hyvä ajella liukkaillakin. Tosin ne muutamat peilijääkelit saa sitten ottaa vimpan päälle varovasti. Kyllähän se kitkoilla liikkuu, mutta miten sitten pysähtyy...
Pari vuotta olen aiemmin kitkoilla ajellut ja nykyaikaisilla esp yms. -systeemeillä kitkoilla on kohtuullisen hyvä ajella liukkaillakin. Tosin ne muutamat peilijääkelit saa sitten ottaa vimpan päälle varovasti. Kyllähän se kitkoilla liikkuu, mutta miten sitten pysähtyy...

Alfa Romeo - immagine di bellezza
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Tuli tänään oikein positiivinen kokemus kitkoista, kun Roccan GT:llä sain pienen testin heittää, kiitos siitä vielä kerran.
Hyvä pito tuolla talvessa, ja muutenkin oli jämäkkä ja mukava rengas. Rocca kertokoon merkin(Conti?) ja mallin, minä sen jo unohdin.
Kyllä sitä itsekin ehkä sitten kallistuisi kitkoihin, jos/kun autossa joskus on ABS/ESP/VDC/ASR...yhdistelmät.
Ei tässä enää tiedä, mitä mieltä olisi yhtään mistään
.
Hyvä pito tuolla talvessa, ja muutenkin oli jämäkkä ja mukava rengas. Rocca kertokoon merkin(Conti?) ja mallin, minä sen jo unohdin.
Kyllä sitä itsekin ehkä sitten kallistuisi kitkoihin, jos/kun autossa joskus on ABS/ESP/VDC/ASR...yhdistelmät.
Ei tässä enää tiedä, mitä mieltä olisi yhtään mistään

Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Pablo Honey
- Viestit: 662
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Tampere