Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Campari
Viestit: 599
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Viesti Kirjoittaja Campari »

näköjään tamperelaisnuorisossa. Olipa tässä päivänä muutama räi'itty
auton päälle oikein kunnolla, eikä varmasti vahingossa, tuulilasiin, kuljettajan oveen, takaikkunaan, ja katolle, sitten oli vissin aivomassa :fist: päästä joukkiolla loppunut ja apumiehen puoli oli jäänyt kuivaksi.
Muut kalliimmatkin ropposet kadun varressa jäivät rauhaan.
Onneksi auto oli vasta pesuun menossa ja
onneksi ei mitään rikottu tai naarmutettu niinkuin tm:n Alfassa.
Eipä ollut silti aka kerta, joskus oli edellisen juuri pestyn auton päälle heitetty roskaruuan tähteet.
Optikolle, sanon minä, jos ei erota Alfa Romeota roskiksesta tai sylkykupista.
Kummallista primitiivireaktiota silti, liekö kateutta vai oikeaa vihaa ???
Ihmettelen. Ja myös näitä ..tanan kisailijoita, ei jaksa enää niitä, aikuiset miehet,
aina jonkun pitää lähteä vinkuttaan vierelle tai yrittää mahdottomassa paikassa ohi. Annan tosin aina mielihyvän
ja annan voittaa, eihän tällä edes pärjäis pakettiautollekaan, mutta
joku luulee toisin. Onko Tampereella muut kohdanneet samaa ?

-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
Alfa Milano
Viestit: 306
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 12:38
Car(s): 159
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfa Milano »

On ainakin toistaiseksi saanut vanha GTV makailla Teiskontien laidassa Pedro'sia vastapäätä rauhassa (kop kop)... tosin nyt makailee kyllä kevääseen asti tallissa. Siinä on muuten lähellä parkissa myös jonkun viininpunainen 156 Selespeedillä, CARFin tarra perässä. Kuka tunnustaa?

Joku paremman puoliskoni kaverin miesystävä oli joskus kuulemma tilittänyt ko. paremmalle puoliskolle jossain pippaloissa keveässä myötälaitaisessa, että "siinä teiän kulmilla on parkissa sellainen h******n hyvän näköinen vanha Alfa Romeo... pääsispäs sellaisella ajelemaan joskus"
Oli kuulemma tyttöseni vain hymyillen todennut, että "varmaan puhut meitin kesäbeibistä" :-D Oli ukkeli häipynyt hiljaa pois jonnekin takavasemmalle...

ps. tahtoo toukokuun heti. (vieroitusoireet pahenevat päivittäin)

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Itse en asustele Tampereella, eikä "ystävyyskaupungissa" Turussa ole mitään tollasta vielä tapahtunut (onneksi!) :shock:

No noita vinguttajia kyllä löytyy vierelle ainakin pari viikossa, perjantai-iltana ainakin pari ihan varmana :silly:

Joskus ihmettelee kun Audi TT:t yms. "hieman kalliimmat autot" vilkuttelevat mulle valoja. Ensin ihmettee onko lamppu palanut, mutta hetken päästä tajuaa että kuski vaan halusi "morjenstaa". :mrgreen:
Ammattina autokauppa

Sportivo156
Viestit: 32
Liittynyt: 26 Maalis 2003, 14:14
Paikkakunta: Vesilahti

Re: Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Viesti Kirjoittaja Sportivo156 »

Campari kirjoitti:Ja myös näitä ..tanan kisailijoita, ei jaksa enää niitä, aikuiset miehet,
aina jonkun pitää lähteä vinkuttaan vierelle tai yrittää mahdottomassa paikassa ohi. Annan tosin aina mielihyvän
ja annan voittaa, eihän tällä edes pärjäis pakettiautollekaan, mutta
joku luulee toisin. Onko Tampereella muut kohdanneet samaa ?

-cr
Autoani ei ole koskaan Tampereella kohdeltu (onneksi) kaltoin, mutta tuohon kisailuun törmää aika usein. "Pelottavin" tilanne oli joskus keväällä, kun valoihin sattui rinnalle joku teini ibiza cuprallaan(?) ja taakse tojomies celicallaan.. No niinhän siinä kävi, että seat lähti renkaat ulvoen ja celica puikkasi oikealta ohi ja pakeni siittimen perään. Sillä kertaa toivoin kyllä, että kytät olisivat olleet jossain puskassa, mutta sellaista tuuria ei sattunut..

Kerran säikähdin hämeenkadulla, että yksi humalainen nuorimies tulee potkaisemaan alfaa, mutta hän vain kumartui auton eteen, tarkisti alfa-merkin ja nosti peukalon ylös ja jatkoi hymyillen matkaansa.. :-D
156 2.0 TS -99 (ex), 156 1.6 TS -99 (ex), nyt olosuhteiden pakosta Volvo ja Audi.

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

No onpas käytöstä..mulla ei ole ollut kuin positiivisia kannanottoja..Esim.
töistä kotiin ajaessa pikkupojat nostelee peukaloita tienvarressa 8)
tai parkkipaikalla vanhemmatkin gubet on tullut kehumaan..kyselemään..

Ja noita kisailijoita olisi niinpaljon kun haluaa jätän ne kyllä omaan arvoonsa.. :shock: on se kumma että Alfa herättää kisailuhaluja kanssaautoilijoissa...

Missäpäin Tamperetta asustelet/vaikutat..minä täällä Lännessä

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Viesti Kirjoittaja rim »

Sportivo156 kirjoitti: Kerran säikähdin hämeenkadulla, että yksi humalainen nuorimies tulee potkaisemaan alfaa, mutta hän vain kumartui auton eteen, tarkisti alfa-merkin ja nosti peukalon ylös ja jatkoi hymyillen matkaansa.. :-D
Mulle kävi täällä Nykäskylässä ihan samalla tavalla; humalainen nuori mies ylitti tietä edessäni, kumartui, tarkisti merkin ja sen jälkeen peukku ylös.

Yhden kerran paikallisen Prisman parkkipaikalla oli joku räkäissyt kunnon löntin tuulilasiin, muuten on saanut olla rauhassa.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Uskomatonta käytöstä ei voi muuta sanoa. Tosin olkaa onnellisia että autoon kohdistuneet vihanpurkaukset ovat olleen jotain "eritettä" sen sijaan että joku olisi vetänyt johonkin mukavat naarmut. Sitäkin tapahtuu :snipersmile:

Tuo kisaaminen ei mahdu kaaliin. Mun mielestä niitä kisailijoita on ollut ihan samalla tavalla muillakin autoilla ajaessa. En ole ainakaan itse huomannut, että Alfa sen enempää herättäisi mitään kisahaluja...
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Rauhassa on saanut minunkin autoni olla, tosin kaveri Punton katto tanssittiin kasaa yksi yö ja toisena yön helähtivät siitä myös lasit sisään. Kumma kyllä, ei mitään vinguttelijoita ole minunkaan tielleni osunut, vaikka 75Ts:n helmalevikkeet varmaan nostattavat Pikku-Markkujen niskavilloja niin penteleesti :lol: Syynä ei todellakaan ole se, että Rovaniemellä ei olisi "pinnoitetunrenkaanpolttajia". Kyllä täällä on heti kotitarpeiksi, mutta ehkä he keskittyvät toistensa kanssa leikkimiseen ja jättävät muut rauhaan.

alfetta
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Marras 2003, 21:53

Viesti Kirjoittaja alfetta »

Meillä on ollut vähän harmia: pyörän pultit väännetty löysälle, antennit useinkin väännetty mutkalle, pyyhkijät olleet mutkalla. Nämä Helsingissä. Kerran koko kadun autorivi oli naarmutettu, mutta meidän auton kohdalla oli tehty hyppäys, ja se säästyi. Joskus näinkin, joku osasi arvostaa vanhaa Alfaa.

Tampereella ei ole mitään tapahtunut, mutta kisailijoita on kylläkin riittänyt, varsinkin minulle (nainen) kun noilla GTV:illä ajelin. Koskaan ei tarvinnut yksin ajella, seuraa kyllä riitti:) Mieheni sitten saakin olla rauhassa, tää on taas niin väärin. :-D

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Viesti Kirjoittaja BSTR »

sataviiskuus kirjoitti: Mulle kävi täällä Nykäskylässä ihan samalla tavalla; humalainen nuori mies ylitti tietä edessäni, kumartui, tarkisti merkin ja sen jälkeen peukku ylös.
Joko tässä on kaupunkilegendan alku tai sitten sama tyyppi kiertää eri kaupunkeja. Sama tapahtunut minulle Helsingissä.

Kisailijoista sitten taas, hymyilytti kun kehä I:llä 90-luvun alun Primera (ei edes Sport) lähti viereiseltä kaistalta sirkkelit alla vinkuen liikkeelle ja kiihdytti varmaan sataseen ennenkuin huomasi ettei kukaan seurannut - jarrutti sitten nopeusrajoituksen mukaiseen vauhtiin. Luuli kai GTA:n levikkeitä tuuningiksi...
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Andros
Viestit: 293
Liittynyt: 20 Loka 2003, 23:53
Car(s): 159 SW TBi
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Andros »

majailen länsi-treellä ja siellä on alfa kyllä saanut olla rauhassa. Käyn tosin nokialla töissä ja joka päivä on joku ottamassa kisoja ohitustiellä. Pari kertaa ollut mielenkiintoisia tilanteita kun on tullut nokialta rampista alas kohti treelle ja pakolla puskettu takakonttiin kiinni ja heti ohituksen jälkeen takasin nokan eteen :crazyeyes: . No agressionsa kaikilla :twisted:

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Aika hurjia tarinoita. Onneksi oma on useinmiten yöt tallissa. Siellä tosin majailee jonkun kissa joka rapaisilla tassuillaan saa silloin tällöin heti aamusta verenpaineeni vaarallisen korkealle. Ja aina Alfan pellin päälle. Olen oikein tarkistanut ja lähes 100% katti makaa Alfan päällä. Joko siinä on Alfistin vikaa tai sitten Alfa on lämpöisempi kuin muut?

Pahimpia kisailijoita tuntuvat olevan keski-ikäiset miehet! Tilaahan ei voi antaa jos huomaa että Alfalla ajaa, ja liikennevaloista pitää tykittää niin että käy nastarenkaita sääli...Idiootteja sanon minä :crazyeyes: . Varsinkin kun täällä on tilaa kaikille. "Ruuhka huippu" on yhtäkuin hesan normaali trafiikki...
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Värikästä tarinaa teillä. Omalle kohdalle ei ole sattunut edes montaa liikennevalohärkkijää, ehkä 164 on sen verran vaarattoman näköinen kapine ettei sen kiusaaminen ketään kiinnosta. Takakontin reunassakaan ei ole turhia mallimerkintöjä.

Talli- tai katospaikkaa mulla ei ole, eli auto joutuu yöpymään parkkiruudussa kerrostaloa vastapäätä. Joskus olen kyllä bongannut (parvekkeelta heiteltyjä?) tupakantumppeja konepelliltä, mutta en osaa sanoa, onko viereisillä autoilla sama kohtalo vai onko Alfa jotenkin sopivampi maalitaulu.

Hyvä siis näin, mutta vähän epäilyttää hankkia provosoivamman näköistä peliä. Lähinnä siis pelottaa, että markettien parkkiksilla hakattaisiin ovilla kyljet sisään, autoa koristeltaisiin avaimella työstetyillä vauhtiraidoilla tms.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Pahalta ilkivallalta on omakin Alfa säästynyt. Muutama kuukausi sitten joku humoristi oli tunkenut ilmalla täytetyn kondomin tuulilasinpyyhkijöiden väliin. Kerran on kylkeen räkäisty.
Liikennevalokisailijoita on jonkin verran ollut.. Yleinsä annan "vastustajan" mennä menojaan, mutta jokusen kerran on alkanut itseäkin lapsettaa... :roll:

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Re: Vihaisia tunteita herättää Alfa ...

Viesti Kirjoittaja m.sa »

BSTR kirjoitti:
sataviiskuus kirjoitti: Mulle kävi täällä Nykäskylässä ihan samalla tavalla; humalainen nuori mies ylitti tietä edessäni, kumartui, tarkisti merkin ja sen jälkeen peukku ylös.
Joko tässä on kaupunkilegendan alku tai sitten sama tyyppi kiertää eri kaupunkeja. Sama tapahtunut minulle Helsingissä.
ja mulle täällä Keuruulla, uskokaa tai älkää.
Abarth 500 Esseesse

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

Ei ne Alfistitkaan ihan syyttömiä ole tuohon kisailuun: tavoitin muutama viikko sitten illalla pimeällä maantiellä vanhan hemmetin hienossa kunnossa olevan Alfetta GTV:n ja ajoin kai liian liian lähellä kun ihailin upeaa autoa... kaveri veti herneet nenäänsä ja sitten mentiin aika haipakkaa... seuraavalla valaistulla kaksikaistaisella osuudella yritin vielä hölmöyttäni ajaa rinnalle ja näyttää peukalolla että että helvetin hieno ja kovakulkuinen klassikko sinulla, mutta kaveri kai otti sen haasteena... ok, siinä vaiheessa ymmärsin, että nyt kantsii hiljentää :roll: .

mikkilj
Viestit: 167
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 08:17
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkilj »

Oulussa on saanu olla kinneri rauhassa, ainakin toistaiseksi, seisoi se missä tahansa. Tosin, yöaikaan en kaapunkilla autoja säilyttele, joten voi olla yksi syy. Nythän Alfa onkin tallissa lopputalven, joten se siitä.

Mutta, tuo liikennevalokäyttäytimen ja muutenkin liikenteessä riehiminen.

Oma kinneri kun on hiukan harvinaisempi niin sitäpä ei ihan heti Alfaksi tunnistakkaan takaapäin, varsinkaan kun takana ei ole mitään merkkejä kertomassa mikä merkki tai edes malli on kyseessä. Seuraa siis mielenkiintoisia tapauksia.

Jos itse seison valoissa ja viereen saapuu keski-ikäinen sälli uudenkarhealla bemarilla, audilla tai volvolla. Saa valoista lähteä ihan rauhassa eikä viereiseltä kaistalta kukaan yritä vedättää.

Vaan auta armias jos on toisinpäin, eli itse saavun valoihin samaisen sällin viereen (tätäkin on sattunut). Johan näytetään että Täältä pesee ja rääkätään autoa sen mitä keretään.

Ompahan mielessä vain hymyilyttänyt. Minä kun en yleensä viihti wanhusta kiusata. Varskinkin kun kesällä oli tiedossa että kardaanin kumi vetelee viimesiää ja kakkosen synkroistakaan ei ollut edes tietoa.

Tuo sama pätee muuten tuolla liikenteessäkin. Taustapeiliin kun ilmaantuu Alfa, niin joillekkin se on punainen vaate ja lintataan kaasu pohjaan...

- J

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

GTA kirjoitti:Ei ne Alfistitkaan ihan syyttömiä ole tuohon kisailuun
No ei varmaan, mutta sen olen huomannut tuolla liikenteessä, ettei muiden Alfistien jalkoihin ainakaan jää. Varsinkin 156 -kuskeilla näyttää kaasujalka painavan. 8) Muutama viikko sitten yritin pysyä taajama-alueella valkoisen 33 SW:n perässä, mutta en onnistunut.. Oli vielä nainen ratissa.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Mulla oli keväällä just hankitusta 156:sta lyöty yöllä takalasi säröille, pikkasen witutti 6.30 töihin lähtiessä: tätäkö tää tulee olemaan... noh,kyselin sitten naapurien havaintoja ja olipa myös uuden pösö 607 tuulilasi rikottu :evil:
- Alfaholic -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

jari64 kirjoitti:Mulla oli keväällä just hankitusta 156:sta lyöty yöllä takalasi säröille, pikkasen witutti 6.30 töihin lähtiessä: tätäkö tää tulee olemaan... noh,kyselin sitten naapurien havaintoja ja olipa myös uuden pösö 607 tuulilasi rikottu :evil:
kuulostaa poikien impukkaleikeiltä :roll: :wink:

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

jarski kirjoitti:
jari64 kirjoitti:Mulla oli keväällä just hankitusta 156:sta lyöty yöllä takalasi säröille, pikkasen witutti 6.30 töihin lähtiessä: tätäkö tää tulee olemaan... noh,kyselin sitten naapurien havaintoja ja olipa myös uuden pösö 607 tuulilasi rikottu :evil:
kuulostaa poikien impukkaleikeiltä :roll: :wink:
impukka ?? stadilainen ei tajuu :mrgreen: mä muuten veikkaan busseissa tarjollaolevia lasinrikkovasaroita..
- Alfaholic -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

jari64 kirjoitti:
jarski kirjoitti:
jari64 kirjoitti:Mulla oli keväällä just hankitusta 156:sta lyöty yöllä takalasi säröille, pikkasen witutti 6.30 töihin lähtiessä: tätäkö tää tulee olemaan... noh,kyselin sitten naapurien havaintoja ja olipa myös uuden pösö 607 tuulilasi rikottu :evil:
kuulostaa poikien impukkaleikeiltä :roll: :wink:
impukka ?? stadilainen ei tajuu :mrgreen: mä muuten veikkaan busseissa tarjollaolevia lasinrikkovasaroita..
ilmakivääri :mrgreen: sanan taas viisaampi :wink:

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

jarski kirjoitti:
jari64 kirjoitti:
jarski kirjoitti: kuulostaa poikien impukkaleikeiltä :roll: :wink:
impukka ?? stadilainen ei tajuu :mrgreen: mä muuten veikkaan busseissa tarjollaolevia lasinrikkovasaroita..
ilmakivääri :mrgreen: sanan taas viisaampi :wink:
eipä taida ILMARIN tehot riittää moisiin urotekoihin.. tai olis ainakin ammuttava ihan vierestä :? se on se ilmaisvasara.
- Alfaholic -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

jari64 kirjoitti:
jarski kirjoitti:
jari64 kirjoitti: impukka ?? stadilainen ei tajuu :mrgreen: mä muuten veikkaan busseissa tarjollaolevia lasinrikkovasaroita..
ilmakivääri :mrgreen: sanan taas viisaampi :wink:
eipä taida ILMARIN tehot riittää moisiin urotekoihin.. tai olis ainakin ammuttava ihan vierestä :? se on se ilmaisvasara.
omalla gamo hunterilla 4,5mm ammuin "noin" lonkalta variksen lennosta n. sataan
metriin... todistajia löytyy :mrgreen: ps...lähtönopeus suunnilleen sama ku piekkaris...

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Arvatkaa vaan löytyykö vinguttelijoita naapurikaistalta kun valoissa seisoo 3 litranen 164 ja puikoissa nuori tyttö. Useimmiten en jaksa vaivautua kisaan mukaan, mutta joskus nyppii sen verran että on ihan pakko näyttää miten se lähtee. :wink:
Sama päti kun aikanaan ajelin 33:lla. Kukaan ei tosin ole koskaan tehnyt (vielä) mitään ilkivaltaa kummallekaan.

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Tuossa pari kuukautta takaperin joku oli päättänyt pölliä neliapilan siitä auton perästä parempaan talteen :bad-words:
Nelli kirjoitti:Sama päti kun aikanaan ajelin 33:lla
Sullako oli sellanen punanen 16V, tai ainakin spoikalla.. Sellanen tuli meinaan yhteenaikaan keskustassa aika usein vastaan.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Varsinaista vahingon tekoa ei ole kohdalleni sattunut.
Aikoinaan kävi yhden Tamperelaisen tuulilasiliikkeen kanssa vähän huonosti. 90 seisoi
keskellä parasta ajokautta pihassa ilman tuulilasia yli 2 kk. Liikeen ukot
lupas lasin parissa viikossa, kunnes päättivät pitää lomiaan ja kukaan ei
hoitanut asiaani. Kun 2kk oli kulunut ja minä kiltisti ajelin talvi Fiudellani,
pinna paloi ja tilasin toisesta firmasta. Lupasivat lasin viikossa, tuli
muistaakseni 3:ssa päivässä. Aikanaan tästä ekastakin liikkeestä soitettiin
ylpeänä lasin olevan noudettavissa, totesin niille jo katselevani uuden
tuulilasin läpi. Äijä haukku mut ja muut Alfistit täysiksi mulkuiksi.
Pyydän anteeksi, jos teidätkin on yleistettu samanlaisiksi mulkuiksi
kuin minä olen :agrue:

Vastaa Viestiin