Minussako jotain vikaa?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Vesku_
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Marras 2006, 01:25

Minussako jotain vikaa?

Viesti Kirjoittaja Vesku_ »

Eli kyse on tälläisestä toiminnasta:
Luen itseäni insinööriksi ja ajattelin keskittyä moottoreiden yms. kehitykseen. Koska Alfa Romeo nyt vaan sattuu olemaan sydäntä lähellä, niin ajattelin myös keskittyä juurikin siihen. En näe yhtäkään Alfa Romeota "tusina-autona", joten kysyn nöyrästi, olisitteko valmiit maksamaan lisää autosta jota on "kutitettu" hyvinkin roimalla kädellä? ;)

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Voi nöyriistä nöyrin etten sanoisi :shock: Jopa hullu^^hän ehken ON :drinking: ...Jos ei Hullu niin kanske bögen...? eller va :shock:

Men Jihuu!!!!

Vi ska presentera Nya ALFABBS Kompis vesku.
Nojoo de var litet troija den där men Grattis!

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Men jag har ingen aningen vad jarski säger, att hon er bög???? :twisted: ,mutta itsekin "luen" itseäni insinööriksi ja olen erittäin kiinnostunut aiheesta... Koska alvassa on ollut vakiona yli 300ratsua!??! Ithe aattelin kuha valmistun nii ostan 3.0 75 jha roiskin siihi doppel turbiinin.... :?

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minussako jotain vikaa?

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Vesku_ kirjoitti: En näe yhtäkään Alfa Romeota "tusina-autona", joten kysyn nöyrästi, olisitteko valmiit maksamaan lisää autosta jota on "kutitettu" hyvinkin roimalla kädellä? ;)
Harvemmin saa kovin kummoista lisähintaa virivehkeistä, itselle nuo viritykset on melkeinpä tehtävä. Usein ne, jotka kireämpää kulkinetta haluavat, ostavat vakiona tehokkaamman, jäljelle jäävät sitten rakentanevat mielummin itse?
VMP

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Vähän vaikeasti aukeava viesti, mutta yritetään vastata:

Maksaisin enemmän käytetystä Alfasta, jota on viritetty, kuin vastaavasta ei viritetytästä.

Tietysti on virityksiä ja virityksiä. Oletettavasti autoja ei viritetä rikki tahallaan. Koska virittely on loputon taipale, ei haittaa mitään vaikka joku on jo tehnyt osan. Tosin haluaisin kunnon dokumentit siitä mitä on tehty, millä ajatuksella ja mistä palikat on ostettu ja missä ne on kiinnitetty.

Tietysti en kuuntelisi 1:1-hintapyyntejä tyyliin "tähän on tehty 3 000 kansiremontti, siksi se maksaa 3 000 enemmän". Virittely on ja pitää olla kallista virittäjälle, muuten koko toiminnalta putoaa pohja.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tuskin sillä rikastumaan pääsee. Tuskin edes omilleen. Olenko täysin väärässä jos väitän lisäksi että Alfa kalliimpi ja vaikeampi viritettävä? Tosin netti helpottanut osien löytämistä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Vesku_
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Marras 2006, 01:25

Viesti Kirjoittaja Vesku_ »

Tulipas kovinkin huonosti kirjotettua, tarkoitin siis että tekisin alfalle saman, kun brabus tekee mersuille. Tiedän, että autodelta tekee jo samaa, homma vaan näyttää seisovan paikallaan kun ei ole sitä suomalaista hulluutta ja innovatiivisuutta mukana :roll:

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tavoitteet ovat ainakin korkealla. Tarkoitko siis että homma toimisi päätyönä, firma tekisi viritettyjä/muuteltuja Alfoja Suomeen ja muualle maailmaa?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Vesku_
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Marras 2006, 01:25

Viesti Kirjoittaja Vesku_ »

Tiedän että tavoitteet ovat "hivenen" korkealla, mutta homma siis toimisi päätyönä. Alueina olisivat Eurooppa ja Yhdysvallat(alfahan sinne jo tekee paluutaan), koska etuvetoisissa tulisi ongelmia vastaan runsaasti, niin alkuun ainakin keskittyisin näihin uusiin nelivetoisiin. Huom! tämä homma on vasta täysin konsepti-asteella, ainakaan muutamaan vuoteen ei kannata pidättää hengitystään näitä odotellessa :)

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Eiköhän laadukkaille ja hyville viritysosille/paketeille löydy aina se myyntirako. Joku niitä aina ostaa kun haluaa lisää kulkua siihen vakioautoonsa. Vaikeintahan se on aluksi, kun pitää tehdä nimeä niille palikoille. Eipä toi noviteckaan ole tainnut olla aina mikään tehdas.
Eiköhän sekin ole lähtenyt liikkelle jonkun innokkaan autoharrastajan kotitallista. Tsemppiä yritykseen!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Tuntuu että tämä on väärä maa aloittaa - tosin Venäjä on vieressä ja Suomessa on käsittäkseni paja, joka ruuvaa AMG:n tekeleitä parempaan tikkiin ja tavara viedään Venäjälle, joten kyllä kai homma toimii.


Kieliasiat ja nopea asiakaspalvelu oikealla kielellä olisivat tärkeysjärjestyksessä samalla tasolla kuin dynamometri ja siitä saatavat luvut. Muuten esim. reklamaatiot ja turhat tuotepalautukset veisivät otsikossa mainitun hulluuden puolelle.

Eli ensin koulutat venäläisen päämekaanikon suomalaiseen työkulttuuriin, sen jälkeen homma on helppoa kuin makkaran syönti.

Vastaa Viestiin