ei onnistu tuo virta-avain "temppu" vaikka manuaalin mukaan tekee ,( tai sitten en vaa osaaBSTR kirjoitti: Sisätilantutkan saa kyllä pois päältä, kun joka kerta sammuttamisen jälkeen tekee tietyt temput avaimella virtalukossa. Manuaalissa on tuohon ohjeet. Itse en kyllä viitsisi jättää autoa yöksi seisomaan ilman että hälytin on päällä - mutta minä asunkin Vantaalla
Pieniä alkuhankaluuksia GTAn kanssa
Valvoja: Moderators
Ei se aina toimikaan niin helposti, välillä saa renkata useamman kerran eestaas ennenkuin onnistuu. Tekniikkalaji, sen kyllä oppii kun riittävän monta kertaa onnistuu. Tosin sittenkään ei aina mene välttämättä putkeen.V6 kirjoitti:ei onnistu tuo virta-avain "temppu" vaikka manuaalin mukaan tekee ,( tai sitten en vaa osaa
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Onko tähän sisätilanlämmittimen aiheuttamaan hälytykseen kenelläkään mitään uutta tietoa? Minulle asennettiin tänään moottorin öljypohjalämmitin ja sisälämmittimien johdotus. Hälytin tuntuu pärähtävän päälle kun sisälämppäri on ollut hetken päällä.
Onko siis mitään fiksua keinoa löytynyt estää hälytys?
Onko siis mitään fiksua keinoa löytynyt estää hälytys?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Sisätilatutkan saa ainakin 156:ssa kytkettyä pois kääntämällä (nopeasti, tämä on tekniikkalaji) avaimesta virta pois, takaisin päälle ja pois. Hälyttimen ledi vilkahtaa sen merkiksi että sisätutka on pois ja voit pistää auton normaalisti kiinni.Portti kirjoitti:Onko siis mitään fiksua keinoa löytynyt estää hälytys?
Tämä pitää sitten muistaa tehdä joka kerta ellei halua aamulla herätä hälyttimeen. Sisätilatutkaa ei kuulemma saa pysyvästi disabloitua vammauttamatta koko hälytintä.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Hyvä, että edes tuolla tavalla pitäisi toimia. Joku pysyvämpi ratkaisu olisi kuitenkin kiva - voi nimittäin olla että muutamana aamuna saa naapurusto herätä hälyttimeen kun on illalla unohtanut tehdä tuon tempun.Sassicaia kirjoitti: Tämä pitää sitten muistaa tehdä joka kerta ellei halua aamulla herätä hälyttimeen. Sisätilatutkaa ei kuulemma saa pysyvästi disabloitua vammauttamatta koko hälytintä.
Alla olevassa ketjussa asiasta enemmän juttua:Joksa kirjoitti: Enpä ole ennen moisia nähnyt kuin ilmajäähyissä (kupla). Minkä merkkinen on ja mistä hankittu?
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=1 ... ht=#116678
Suora linkki Defan sivuille, jossa lämmittimen speksit:
http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?mer ... ng=6&ndid=
Kyseinen lämppäri soveltuu näköjään malleihin 147 GTA, 156 GTA, GT 3.2 ja 166 2.5 V6, 166 3.0 V6.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 30 Kesä 2006, 19:01
- Paikkakunta: porvoo
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Virheilmoituksia ei ole tullut. Tosin kelithän menivät taas niin lämpimiksi, että montaa kertaa ei ole vielä ollut käyttöä lämppärillä eikä kovin kovista pakkasista ole vielä kokemuksia.olli.ilander kirjoitti:Kiitos Defavinkistä/linkistä! Pitäisi 156GTA:han saada lämmöt, mutta luettuani kaikkien ongelmista olin jo luopunut ajatuksesta. Tämä öljypohjalämmitin ei siis ole laukaissut vikakoodeja? Mistä ostit ja mitä maksoi?
Ostin lämmittimen paikallisesta Autofit-ketjuun kuuluvasta korjaamosta
www.autofit.fi
Lämppäri asennettiin samassa paikassa ja pakettiin kuului vielä sisätilan lämmittimen johdotus. Pelkän lämmittimen ovh-hinta näyttää olleen luokkaa 130 eur, mutta en tuosta laskusta osaa kertoa kuuluiko lämmittimeen jotain muitakin osia ja mitkä kuuluivat sisätilan lämmitysjuttuihin. Asennushinnan jakautumisestakaan ei ole tietoa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 30 Kesä 2006, 19:01
- Paikkakunta: porvoo
No niin nyt on minullakin hankittuna sama Defan säteilylämmityselementti johdotuksineen. Kertoisitko Pertti vielä mihin kohtaan sijoittivat pistokkeen etupuskurissa ja sisällä jalkatilassa? Varsinkin jalkatilaan ei uskalla umpimähkään mitään porailla jos vaikka osuisi johtoihin tms. Ajattelin itse yrittää asentaa, ei voine olla ylivoimainen tehtävä? Onkohan gtassa valmiina läpivientiä sisätilan pistorasian johdolle vai joutuuko poraamaan?
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
olli:
Pistoke tuli keulassa rekisterikilven alla olevaan ritilään. Ei ehkä paras mahdollinen paikka loppujen lopuksi kun pistoke jäi jonkin verran törröttämään kun ei ollut oikein kunnon paikkaa kiinnittää sitä muualle kuin puskuriin.
Jalkatilassa pistorasia on heti oven karmin vieressä oikealla alhaalla.
Poraushommissa en osaa auttaa.
Pistoke tuli keulassa rekisterikilven alla olevaan ritilään. Ei ehkä paras mahdollinen paikka loppujen lopuksi kun pistoke jäi jonkin verran törröttämään kun ei ollut oikein kunnon paikkaa kiinnittää sitä muualle kuin puskuriin.
Jalkatilassa pistorasia on heti oven karmin vieressä oikealla alhaalla.
Poraushommissa en osaa auttaa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
kuinkahan nopeasti tämän on tapahduttava? Hälytin kuulemma riivaa naapureita öisinSassicaia kirjoitti:Sisätilatutkan saa ainakin 156:ssa kytkettyä pois kääntämällä (nopeasti, tämä on tekniikkalaji) avaimesta virta pois, takaisin päälle ja pois. Hälyttimen ledi vilkahtaa sen merkiksi että sisätutka on pois ja voit pistää auton normaalisti kiinni.Portti kirjoitti:Onko siis mitään fiksua keinoa löytynyt estää hälytys?
Tämä pitää sitten muistaa tehdä joka kerta ellei halua aamulla herätä hälyttimeen. Sisätilatutkaa ei kuulemma saa pysyvästi disabloitua vammauttamatta koko hälytintä.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Näin on eli kun hälyttimen ledi kojetaulussa vilkahtaa operaation aikana niin operaatio on onnistunut. Näin ainakin minulla.V6 kirjoitti:kyllä sen näkee siitä ledistä onko onnistunut
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;