Ciancarlo kirjoitti:Tomas> taisi olla tänään iltasella Pikku-Roballa..
sori, ei tällä kertaa. varmaan Lee ?
Pääsen itse vasta kohta liikkeelle ensi kertaa kahteen viikkoon. On päässyt vähän tuo talvipyörien vaihto viivästymään, eikä kesäkumeilla uskalla enää jäisille mukulakiville...
Ciancarlo kirjoitti:Tomas> taisi olla tänään iltasella Pikku-Roballa..
sori, ei tällä kertaa. varmaan Lee ?
Pääsen itse vasta kohta liikkeelle ensi kertaa kahteen viikkoon. On päässyt vähän tuo talvipyörien vaihto viivästymään, eikä kesäkumeilla uskalla enää jäisille mukulakiville...
En tainnut olla minäkään, olin vasta tulossa Tampereelta perjantai illalla.
Kesärenkaat sain vaihdettua pois vasta tänään... Yllättävän hyvin pitävät. Oikeasti.
lappeenrantaan leiriytynyt hieno musta 166 2.5v6... ajeltiin työkaverin kanssa eilen perässä kaukaalla, ilmottaudu jos käyt foorumilla näytti olevan "tarra" kilvet ikkunoissa
90 kirjoitti:bongattu punainen 156:n pariin otteeseen oulaisten kylillä, olisko ollut nimim "tapsanpoika"..
Kyllähän melko varmasti minä olin kun täällä asustelen ja ei tunnu muita samanlaisia alfoja olevan täällä päin.. Autokoululla on yks mutta se on uudempaa korimallia. Se on muute by the way Tapsapoika, ei TapsaNpoika..
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
Scudetto kirjoitti:Habateuksen alfa bongattu tänään ilmeisesti työpaikan pihasta viitostien varrelta. Itse ajelin parikin kertaa siitä ohi työn merkeissä.
JEE! Joku bongas...
Siinähän se nököttää aina yleensä ysistä viiteen.
Tänään Taloussanomissa bensakauppaa käsittelevässä jutussa siisti punainen 156 V6 ja vielä siistimpi kuski tankkaamassa. Liekö foorumilaisia? Rekkarikin näkyvissä, mutta en vielä selvittänyt omistajaa...
MrKirby kirjoitti:Tänään Taloussanomissa bensakauppaa käsittelevässä jutussa siisti punainen 156 V6 ja vielä siistimpi kuski tankkaamassa. Liekö foorumilaisia? Rekkarikin näkyvissä, mutta en vielä selvittänyt omistajaa...
Onko kuvaa tilanteesta skannattavissa? Ainakaan nettiversiossa ei juhlittu Alfalla tai hehkeällä kuskilla..
MrKirby kirjoitti:Tänään Taloussanomissa bensakauppaa käsittelevässä jutussa siisti punainen 156 V6 ja vielä siistimpi kuski tankkaamassa. Liekö foorumilaisia? Rekkarikin näkyvissä, mutta en vielä selvittänyt omistajaa...
Onko kuvaa tilanteesta skannattavissa? Ainakaan nettiversiossa ei juhlittu Alfalla tai hehkeällä kuskilla..
V
No kyllähän sen tuolta lehden nettiversiosta sai tsiigattua.
Rovaniemellä bongattu Cafe Tivolin parkkipaikalla tummansininen 159 SW 2.4 Jtdm. Tuollainen se auto voisi myös joskus tulevaisuudessa olla, hyvältä siis näytti. Oli ensimmäinen kerta, kun satuin näkemään 159:n farmarina.
Kaugohin? Alfa pongattu Lpr:n virastotalon parkkikselta, (morjestin, mutta ei edes valoja Alfa väläyttäny..)
Ja punainen 164 Lauritsalassa n. tunti sitten ajelemassa Lpr:n keskustaan päin, ite olin tuolla dodgella liikenteessä, niin en nostanu lapaa..
Georgios Terziakis kirjoitti:Kaugohin? Alfa pongattu Lpr:n virastotalon parkkikselta, (morjestin, mutta ei edes valoja Alfa väläyttäny..)
Ja punainen 164 Lauritsalassa n. tunti sitten ajelemassa Lpr:n keskustaan päin, ite olin tuolla dodgella liikenteessä, niin en nostanu lapaa..
joo... ementä oli kaupungintalolla käymässä ja miulla oli vapaapäivä
Epezin auto oli tänään parkissa Possijärvenkadulla ja Ghost ajeli vastaan Sarankulman kohdilla (tosin multa meni ohi, mutta vaimo huomasi). Ja Nokialla motareiden risteyksessä ajelin vähän aikaa punaisen 159:n perässä.
Punainen gt bongattu joensuussa oli tulossa keskusta päin ja näytti ajelevan prismalle ja samoihin aikoihin myös 156 gta liikkeellä sekin prismalle menossa.
Olihan se ... se kököttää siinä hyyyyyvin usein eli lähes päivittäin.
Seuraavan kerran kun Mipo tulet siihen taloon niin kävele kahvion läpi seuraavasta ovesta sisään, ja kysele Venellaa. Tarjoan kahvit siinä lähikuppilassa.
Valkoinen auto, punaisella nahkaverhoilulla on nami
Leppävaaran Sellon hallissa muutama tunti sitten bongattu kaksikin alffaa samalla rivillä parkissa, punaisessa farkussa oli vieläpä bbs:n tarrat takalasissa
Tampereella, Hervannan Gigantin pihassa oli joku laittanut punaisen 156 GTA:nsa, kojelaudalla teksti "Cuore Sportivo", reissanneen metallinvihreän 164:ni viereen. Kiitoksia sinulle, piristit päivääni ja sain vielä sanoa tyttöystävälle jotta tuollaiselta 156:n kuuluu näyttää.
Lauantaina Jyväskylässä bongattu joskus 14-14.30 aikoihin palloiluhallin pihasta lähtenyt tummansininen 159 SW...foorumilaisia? En muista hallin nimeä mutta käytiin pelaamassa siellä 2. divarin sählymatsi.
Viime viikolla bongattu useaan otteeseen tumman/sinertävänharmaa 156 lounasaikaan parkissa kauppakeskus Linnan "takapihalla".
Saakos niitä ääniä jakoon, muitteki kuolattavaksi? Niitä on muuten huonosti tyrkyllä, niistä sais hyviä kännykän soittoääniä. Alfan revitystä, nyt on yks netistä impattu mutta kuulostaa enemmänkin raktorilta kuin alfalta.
puni kirjoitti:Leppävaaran Sellon hallissa muutama tunti sitten bongattu kaksikin alffaa samalla rivillä parkissa, punaisessa farkussa oli vieläpä bbs:n tarrat takalasissa
Joo, mähän siellä olin ilotulitusta kattelemassa ja itelle joululahjaa haaveilemassa ...
Keltainen Gallardo bongattu Treen sokoksen parkkihallissa. Ei tule IHAN joka päivä vastaan! Propsit omistajalle joka ei pelkää likastaa hienoo autoaan vaan käyttää kun pitääkin.Oli meinaa likanen.
tumbe kirjoitti:Keltainen Gallardo bongattu Treen sokoksen parkkihallissa. Ei tule IHAN joka päivä vastaan! Propsit omistajalle joka ei pelkää likastaa hienoo autoaan vaan käyttää kun pitääkin.Oli meinaa likanen.
Taitaa olla se Räikkösen Gallardo jota sen kaverit vaan käy ulkoiluttamassa
tumbe kirjoitti:Keltainen Gallardo bongattu Treen sokoksen parkkihallissa. Ei tule IHAN joka päivä vastaan! Propsit omistajalle joka ei pelkää likastaa hienoo autoaan vaan käyttää kun pitääkin.Oli meinaa likanen.
Vaikka Kimi kavereineen täälä ahkerasati pyörii niin kyllä tää oli erään silmälääkärin, ainakin kilvet.comin mukaan. rekkari oli iol-1.
Vaikka Kimi kavereineen täälä ahkerasati pyörii niin kyllä tää oli erään silmälääkärin, ainakin kilvet.comin mukaan. rekkari oli iol-1.
Myös keltainen Gallardo bongatu vuosi sitten Helsingin Kampissa, mutta oli ihan orkkis rekkari.
Myös Kesällä Helsingissä bongatu Ferarri F430 avo punainen rekkari ff-430.
Ja oli penkissä Quattroporten esite Catamount miehiä?
Musta 156 Facelift SW ajaa usein 4 jalkeen Lehtisaaresta munkkiniemen suuntaan kun itse tulen Seurasaaresta.
Tyylikäs madallus ja vanteet. Onkohan joku foorumilta?
Suomenojan Nesteen/sisustavaratalon parkissa on usein valkoinen 156 punaisella nahkasisustalla.
Samaisen Nesteen pihalla olen usein bongannut punaisen 156 JTS faceliftin joka on muuten samanlainen kuina omani mutta sedan.
tunteeko kukaan itsensä?
juhala kirjoitti:Musta 156 Facelift SW ajaa usein 4 jalkeen Lehtisaaresta munkkiniemen suuntaan kun itse tulen Seurasaaresta.
Tyylikäs madallus ja vanteet. Onkohan joku foorumilta?
Suomenojan Nesteen/sisustavaratalon parkissa on usein valkoinen 156 punaisella nahkasisustalla.
Samaisen Nesteen pihalla olen usein bongannut punaisen 156 JTS faceliftin joka on muuten samanlainen kuina omani mutta sedan.
tunteeko kukaan itsensä?
Venellan Alfa se sisustustalon pihassa oleva! Moi vaan =) Kävele sen kahvion läpi ja ovesta sisään niin moikataan..
Valkoinen auto, punaisella nahkaverhoilulla on nami
Hopeinen 156 tummennetuilla laseilla ajeli lauantaina n.klo 13.30 vastaan Hyväntuulen tiellä. Itse moikkailin mutta vastapuolesta en tiedä kun tuli ajettua sen verran kovaa