Yleisiä vikoja? mitä kanattaa katsoa käytetystä 156? (malli 2.0 ts)
*ehkä uusi alfan omistaja*

Valvoja: Moderators
Jos siisti peli niin ehkä joku tommonen 15000€Peltzi kirjoitti:noniin nyt on käyty katsomassa alfa 156 ts -98 ja ajettu oli n.80 tkm
ei paha kilsamäärä.![]()
ulkokuori ihan hyvässä kunnossa muutama kiven ,nastan isku ei pahoja. sisällä näytti ihan asialiselta ainoa miinus oli uudet renkaat olisi pitänyt ostaa (yleensä kaikissa käytetyissä) ja *ehkä* vähä tilan tuntu oli pientä. mut ite oon aika köriläs.ja tumman vihreät penkit no maku asioita. ja ei ollut ilmastointia.(musta auto) mites löytyykö tuollaisesta autosta luistonestoa unohtui kysyä.
no mitä tollaisesta kannattaisi maksaa?![]()
huollot oli tehty säännöllisesti ainoa 70tkm oli jääny välistä ja kaikki huollot tehty delta autossa.
Kyllä saat olla todella iso mies.. Tämä herra (206cm., 165kg.) ajelee Alfaa ihan mielellään... Ja hyvin mahtuu.Peltzi kirjoitti:*ehkä* vähä tilan tuntu oli pientä. mut ite oon aika köriläs.
Maho kirjoitti:Jos siisti peli niin ehkä joku tommonen 15000€Peltzi kirjoitti:noniin nyt on käyty katsomassa alfa 156 ts -98 ja ajettu oli n.80 tkm
ei paha kilsamäärä.![]()
ulkokuori ihan hyvässä kunnossa muutama kiven ,nastan isku ei pahoja. sisällä näytti ihan asialiselta ainoa miinus oli uudet renkaat olisi pitänyt ostaa (yleensä kaikissa käytetyissä) ja *ehkä* vähä tilan tuntu oli pientä. mut ite oon aika köriläs.ja tumman vihreät penkit no maku asioita. ja ei ollut ilmastointia.(musta auto) mites löytyykö tuollaisesta autosta luistonestoa unohtui kysyä.
no mitä tollaisesta kannattaisi maksaa?![]()
huollot oli tehty säännöllisesti ainoa 70tkm oli jääny välistä ja kaikki huollot tehty delta autossa.
Paljon oli pyynti? 16-17t€?
Jaa-a...Peltzi kirjoitti:Joo ei oo mikään tilaauto toi 156 mut ei tässä ollakkaan ostamassa perhe autoa![]()
![]()
![]()
pyynti on n. 16€. ja mitoiltani en ihan yletä noihin.tyylikäs autohan se on ei siitä pääse mihinkään.ainoat huoleni ovat nuo huollot sitten (*ehkä*)
maksaako paljon enemmän kuin esim ford focus? huollot siis.
Niin miten se menikään, se nyt vaan on...niki kirjoitti:Älä maho viitsi! Itse maksoin pari kuukautta sitten alfastani 16900 euroa!![]()
![]()
tärkeintä on kai tarkistaa että kaikki huollot on tehty, ettei tule yllätyksiäRolle kirjoitti:Niin miten se menikään, se nyt vaan on...niki kirjoitti:Älä maho viitsi! Itse maksoin pari kuukautta sitten alfastani 16900 euroa!![]()
![]()
Mutta hyvä pointti on tottakai tuo vaihtoauto. Mutta jos sellaista ei ole niin yksityiseltä saa niin polkuhintaan noita autoja että kyseenalaista on se autoliikkeen "takuu" niin hyvä että siitä kannattaa maksaa useita tuhansia euroja ylimääräistä.
Kyllä ilmastointi on kova sana ja ei ne 156:set niin harvinaisia ole etteikö ilmastoinnilla varustetun version löytäisi.