Sähkövammaa 156:ssa
Valvoja: Moderators
Sähkövammaa 156:ssa
Pitäisi saada 156:n kytkentäkaaviot ellei joku sitten osaa suoraan neuvoa mistä vikaa hakea..
Eli parkkeja ei saa päälle ilman että virrat on päällä..
Sitten toinen ongelma tuli kun olin vaihtamassa polttimoita puhaltimen nappuloihin, sohasin siinä pihdeillä johonkin mihin ei olis pitäny..
Niinpä nyt kaikkien 3:n polttimoiden ollessa paikallaan niistä ei pala yksikään, mikäli 1 ottaa pois 2 palaa himmeästi. Melkein voisin sanoa että kaikki releet ja sulakkeet on tullut tutkittua enkä keksi millään mikä voisi olla vialla..
Eli parkkeja ei saa päälle ilman että virrat on päällä..
Sitten toinen ongelma tuli kun olin vaihtamassa polttimoita puhaltimen nappuloihin, sohasin siinä pihdeillä johonkin mihin ei olis pitäny..
Niinpä nyt kaikkien 3:n polttimoiden ollessa paikallaan niistä ei pala yksikään, mikäli 1 ottaa pois 2 palaa himmeästi. Melkein voisin sanoa että kaikki releet ja sulakkeet on tullut tutkittua enkä keksi millään mikä voisi olla vialla..
- -tommi-
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Re: Sähkövammaa 156:ssa
silakka kirjoitti:parkkeja ei saa päälle ilman että virrat on päällä
- 155156
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Sähkövammaa 156:ssa
Allekirjoittaneelle kävi myös noin. Kun en muuta keksinyt, kytkin säätimien polttimot rinnakkain, eristin ne piirilevystä muoviteipillä ja otin virran (minulle turhasta) tupakansytyttimen valosta. Vaati hieman näpräämistä, mutta on toiminut.silakka kirjoitti:Sitten toinen ongelma tuli kun olin vaihtamassa polttimoita puhaltimen nappuloihin, sohasin siinä pihdeillä johonkin mihin ei olis pitäny..
oon houmannu et sitä park asentoo ei kannata käyttää menee avainmattijus kirjoitti:Virta-avaimen ollessa 0-asennossa, paina virtalukon nappia ja käännä pykälä vastapäivään. Meniköhän oikeinsilakka kirjoitti:Niin? Yritätkö sanoa jotain?
Kyllähän parkit pitää saada päälle vaikka avain ei virtalukossa olekkaa.
Jos tuo ei toimi, niin ohjekirjassa on ihan toimiva ohje.
paskaks->code valo alkaa palaa ja eikä auto käynnisty näin sanoi surullisen kuuluisa delta-auto, jotenki avain ei tykkää tosta park asennosta
Ei se aina lähe