Huolto hinnoista.
Valvoja: Moderators
- PPT
- Viestit: 245
- Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
- Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!
Huolto hinnoista.
Ei paha ! Starttim.vaihto+öljyt+suodatin=240€ !Ylätukivarsi+työ_120€ !
Ja homma hoituu nopeasti.Kiitokset Muukkoselle !
Ja homma hoituu nopeasti.Kiitokset Muukkoselle !
Toiminta on taikasana!
- italia
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
- Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06
Exät: 13 Alfaa... - Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
Tänään valmistui oma 155 16V Super remmien vaihdosta .
Hieman mentiin alkuperäisen kustannusarvion yli sillä korjaamo ei saanut tasapainoakselin osia muualta kuin DA:sta jotka kyni niistä 170€
Mutta siltikin homma oli mielestäni edullinen,eli koko jakopää 490€ töineen
...Ja tästä hyvästä voin kehua/suositella Kouvolassa sijaitsevaa autokorjaamo Masteria.
Hieman mentiin alkuperäisen kustannusarvion yli sillä korjaamo ei saanut tasapainoakselin osia muualta kuin DA:sta jotka kyni niistä 170€
Mutta siltikin homma oli mielestäni edullinen,eli koko jakopää 490€ töineen
...Ja tästä hyvästä voin kehua/suositella Kouvolassa sijaitsevaa autokorjaamo Masteria.
QUORTHON 1966-2004
156 V6 2.5
156 V6 2.5 Jakopää remontti osineen auki 700 Hollolassa Auto express servisellä ja osat tuli muukkoselta ei paha ollenkaan omasta mielestäni..
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: 156 V6 2.5
Eikös tämä ole se Kukonkoivun putiikki?piesuli kirjoitti:Hollolassa Auto express servisellä
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Joulurahat käytetty.
Ohjaustehostinöljy 17,20€ Vaihto+vinkumisen etsiminen 256,00€ (DA), Vesipumppu 89,00€+ työ 344,00€ + tarvitaan jakopäänremmi-> kiristimet+rullat 255,00€ + näitten vaihto ?€,
Koiranluu taakse 21€ + tän vaihto ?€, Vasen umpio hilseilee, Takalasinlämmitin ei toimi, Katsastus tammikuussa. Ekaa kertaa alkaa oikeesti Alfa V....... (meni vähän avautumisen puolelle)
Ohjaustehostinöljy 17,20€ Vaihto+vinkumisen etsiminen 256,00€ (DA), Vesipumppu 89,00€+ työ 344,00€ + tarvitaan jakopäänremmi-> kiristimet+rullat 255,00€ + näitten vaihto ?€,
Koiranluu taakse 21€ + tän vaihto ?€, Vasen umpio hilseilee, Takalasinlämmitin ei toimi, Katsastus tammikuussa. Ekaa kertaa alkaa oikeesti Alfa V....... (meni vähän avautumisen puolelle)
Joo, kyllähän tohon laitteeseen joulurahat saa upotetuksi..
Hitto, mulla kun kajahti kytkin.. 158tkm mittarissa ja yhtäkkiä ei
mitään tietoa koko laitoksessa, jäykkä kuin pässi ja vaihde päällä, eikä
niin mitenkään pois
No sitten startilla kokeilin kytkin pohjassa käymään ja laukesihan tuo,
vään minkä metelin päästi, mutta toimi kunhan ei antanut polkimen
nousta ylös saakka.. silloin nytkähti siihen malliin, että olis mummolta
hampaat lähteneet ja toiminta loppui siihen.
No, eikun Nokian Autotaloon ja seuraavalla viikolla sisälle ( kesti kyllä
itsenäisyyspäivän yli tuo työ ), mutta ne osat.. tilaushomma, ei niin
mistään. Sitte kun sai, niin selvisi että tuo kytkin tulee yhtenä pakettina
ja työsylinterin kanssa, koska se on jotakin kevytmetallivalua tai mitä
lie, kuuluu kauppaan.. Samassa nousi rahamassiin hyvin korkea kuu-
me..
Vaan kun epäilemäni paineasetelma/ -laakeri ei ollutkaan vikuutettu,
mutta kytkinlevyn keskiössä olleet vaimennusjouset kylläkin olivat
päättäneet lähteä katsomaan maailmaa ja kierrellessään aiheuttaneet
tämän retuutin, kenties olivat villiintyneet reissullaan, koska jälkikin
oli sen mukaista..
No, koko paketti vaihteistoöljyineen ja jarrunesteineen kustansi sitten
parin päivän töineen 780€ - ei sikäli paha, että eipä tuossa kytkimessä
kovin paljon pintaakaan enää ollut, mutta olisi tuo ehkä vielä mennyt
jokusen kymppätonnin ajan.. Vaan kyllä muuttui mukavaksi
ajella, kun pedaali on kevyt kuin höyhentä painelisi
Vaan eikös taas, vajaa kaksi viikkoa tuosta.. tämä aparaatti kehitteli
starttivaivan, kovin kuulostaa karkealta laitokselta ja jättää joskus
päälle, eli tuo bendix ei sitten ota lauetakseen vaan koko häkkyrä
pyörii siellä samaa tahtia koneen kanssa. Onhan se jo taas
paremmin pelannut, kun se joskus tuossa rasvattiin ja autoa on nyt
ajettu, mutta parempi kuunnella ovenraosta käynnistellessä, ettei jätä
päälle - kai se nyt tuon vuoden vaihteen yli menee? Ei jaksa alkaa
repimään enää juhla-aikana..
Nyt vaan jouluaikana rauhoittamaan ajatuksiaan Alfan ideoista ja
Hitto, mulla kun kajahti kytkin.. 158tkm mittarissa ja yhtäkkiä ei
mitään tietoa koko laitoksessa, jäykkä kuin pässi ja vaihde päällä, eikä
niin mitenkään pois
No sitten startilla kokeilin kytkin pohjassa käymään ja laukesihan tuo,
vään minkä metelin päästi, mutta toimi kunhan ei antanut polkimen
nousta ylös saakka.. silloin nytkähti siihen malliin, että olis mummolta
hampaat lähteneet ja toiminta loppui siihen.
No, eikun Nokian Autotaloon ja seuraavalla viikolla sisälle ( kesti kyllä
itsenäisyyspäivän yli tuo työ ), mutta ne osat.. tilaushomma, ei niin
mistään. Sitte kun sai, niin selvisi että tuo kytkin tulee yhtenä pakettina
ja työsylinterin kanssa, koska se on jotakin kevytmetallivalua tai mitä
lie, kuuluu kauppaan.. Samassa nousi rahamassiin hyvin korkea kuu-
me..
Vaan kun epäilemäni paineasetelma/ -laakeri ei ollutkaan vikuutettu,
mutta kytkinlevyn keskiössä olleet vaimennusjouset kylläkin olivat
päättäneet lähteä katsomaan maailmaa ja kierrellessään aiheuttaneet
tämän retuutin, kenties olivat villiintyneet reissullaan, koska jälkikin
oli sen mukaista..
No, koko paketti vaihteistoöljyineen ja jarrunesteineen kustansi sitten
parin päivän töineen 780€ - ei sikäli paha, että eipä tuossa kytkimessä
kovin paljon pintaakaan enää ollut, mutta olisi tuo ehkä vielä mennyt
jokusen kymppätonnin ajan.. Vaan kyllä muuttui mukavaksi
ajella, kun pedaali on kevyt kuin höyhentä painelisi
Vaan eikös taas, vajaa kaksi viikkoa tuosta.. tämä aparaatti kehitteli
starttivaivan, kovin kuulostaa karkealta laitokselta ja jättää joskus
päälle, eli tuo bendix ei sitten ota lauetakseen vaan koko häkkyrä
pyörii siellä samaa tahtia koneen kanssa. Onhan se jo taas
paremmin pelannut, kun se joskus tuossa rasvattiin ja autoa on nyt
ajettu, mutta parempi kuunnella ovenraosta käynnistellessä, ettei jätä
päälle - kai se nyt tuon vuoden vaihteen yli menee? Ei jaksa alkaa
repimään enää juhla-aikana..
Nyt vaan jouluaikana rauhoittamaan ajatuksiaan Alfan ideoista ja