GTA vs "tavallinen"v6 ?
Valvoja: Moderators
GTA vs "tavallinen"v6 ?
Millainen ero on GTA:lla ja tavalisella 156 v6:sella,ois sellainen tarjolla ja etisestä ois hyvitys ihan kohallaan,onhan siinä korissa vähän niitä helmoja yms.enempi,va onkos kone sit sijoituksen arvoinen,pääsen ajamaan gta:ta eka kerran n.viikon päästä,eli ei oo kokemuksia ko.autosta,mitä ny on isot pojjaat puhuneet,eli kokemuksia kiitos !!!
hintaero vähän riippuu mistä ostaa, hyvässä lykyssä ero on vain muutamia tonneja jos ostat esim delta-autosta 2,5kkaan niin muutama tonni lisää niin saa ulkomailta tuodun GTAn tai jos ostaa yksityiseltä. Normaalimallin modifioiminen GTAksi ei ole ihan pikku juttu, esim ohjaus on eri, alusta, jarrut, jne autoissa on aika paljon eroja.
Joskus painiskelin ite tämän asian kanssa: Vaihtaakko "tavallinen" v6 gta:han.. Päätös tuli nopeasti. Pihaan saapuisi lähes samannäköinen auto, vajaan sekunnin nopeampi kiihtyjä, sisusta tietenkin erilainen,alusta missä tahansa 156:ssa parempi, jos kunnolla tehty kunnon osista. Päätös ei niin pitkän miettimisen jälkeen se että tästä ilo irti,ja intoa tämän kanssa todellakin riittää! Sitten kun 3.2 gt:tä myydään sopivaan hintaan,niin sitten se! (ehkä välissä 3.0 gtv). OIs tuossa perhe auton vaihtokin volvon v70:seen, joten en vähään aikaan tosta omastani luovu, ja vapaaehtoisesti en milloinkaan!! Siihen gt:hen se kai on sitten pakko käsirahoiks antaa..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
GTA on täysin erilainen auto moottorin ja alustan suhteen. GTA muuten kiihtyy yli sekunnin nopeammin 0-100 km/h ja kulkee varmasti 250km/h.
0-250 km/h kiihdytyksessä tarvii vaihdetta vaihtaa vain kerran, kakkoselta kuutoselle eikä silloinkaan moni perässä pysy.
Alusta on ratavalmis, eikä voi verrata vakioon.
Jarrut eri planeetalta kuin v6:ssa.
Penkit antaa paremman sivuttaistuen ja on tietysti nahkaa.
Ulkopäinkin auto on paremman näköinen.
Kokemusta on kummastakin autosta riittävästi mutkaradalla, kiihdytys-suoralla ja nopeasta ajosta maantiellä.
Sorateitä en ajanut enkä talvella, niistä ei ole kokemusta.
OSTA GTA!!!
0-250 km/h kiihdytyksessä tarvii vaihdetta vaihtaa vain kerran, kakkoselta kuutoselle eikä silloinkaan moni perässä pysy.
Alusta on ratavalmis, eikä voi verrata vakioon.
Jarrut eri planeetalta kuin v6:ssa.
Penkit antaa paremman sivuttaistuen ja on tietysti nahkaa.
Ulkopäinkin auto on paremman näköinen.
Kokemusta on kummastakin autosta riittävästi mutkaradalla, kiihdytys-suoralla ja nopeasta ajosta maantiellä.
Sorateitä en ajanut enkä talvella, niistä ei ole kokemusta.
OSTA GTA!!!
Autokaupan ammattilainen
Vaihtaisin noihin lopputeksteihin "osta GT". Siis tämä jos olet kerran omistanut 2.5 156:sen. Sen jälkeen mielestäni ainoa porras on gtv 3.0tai mieluummin gt. (siis se auto jossa 156 jakautui kahtia, 159,siin sekä gt:hen...Se on kyllä totta jotta penkeissä ei löydy riittävää sivutukea, aivan, ettei jopa Touche...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Hanun viesti on kyllä mahtava, tunteella kirjoitettu!HANU kirjoitti:GTA on täysin erilainen auto moottorin ja alustan suhteen. GTA muuten kiihtyy yli sekunnin nopeammin 0-100 km/h ja kulkee varmasti 250km/h.
0-250 km/h kiihdytyksessä tarvii vaihdetta vaihtaa vain kerran, kakkoselta kuutoselle eikä silloinkaan moni perässä pysy.
Alusta on ratavalmis, eikä voi verrata vakioon.
Jarrut eri planeetalta kuin v6:ssa.
Penkit antaa paremman sivuttaistuen ja on tietysti nahkaa.
Ulkopäinkin auto on paremman näköinen.
Kokemusta on kummastakin autosta riittävästi mutkaradalla, kiihdytys-suoralla ja nopeasta ajosta maantiellä.
Sorateitä en ajanut enkä talvella, niistä ei ole kokemusta.
OSTA GTA!!!
En tiedä haetaanko tälläisen väläyttämisestä tervaa ja höyheniä, mutta e39 mallin n. vm. 1999 M5 bemarin saa suunnilleen samalla rahalla kuin 2002 GTAn. 400 hv on aina 400 hv
halvin 99 M5 30300 € ja ajettu yli 200tkm, jos otetaan sellainen varteenotettava vähemmän ajettu hinta on n 40000 sillä saa jo melkein kaksiV-tyyli kirjoitti: En tiedä haetaanko tälläisen väläyttämisestä tervaa ja höyheniä, mutta e39 mallin n. vm. 1999 M5 bemarin saa suunnilleen samalla rahalla kuin 2002 GTAn. 400 hv on aina 400 hv
n 100tkm ajettua GTA:ta
Mun kuutoskoneisessa piti olla Muukkosen reissun jälkeen 215 heppaa, mutta GTA:n koeajon jälkeen olisin veikannut 115 hopujoutia niin erillaista oli meno.pekkal kirjoitti:No niin,tulin just ulkoiluttamasta v6:sta ja täytyy sanoa jos GTA:n kone on kuin eri planeetalta ni sen täytyy olla todella magee,tuo mun v6:nen antoi 205 hv penkissä ja vetelee tosi hyvin,mut täytyy ajaa se GTA ja vertailla ns.perstuntumalla,palailen koeajon/kaupanteon jälkeen asiaan!
Mun piti ostaa GTA koeajamatta, mutta myyjä "pakotti" ajamaan ennen papereitten tekoa.
GTA:n nopean ajon ominaisuuksista on sen verran kokemusta että niistä
13 tkm:sta jotka ajoin, n.3000 km kertyi moottoriradoilta.
Uusi omistaja sai ainakin GTA:n jossa ei karstaa päässyt kertymään
Autokaupan ammattilainen
Kerro missä pyydetään GTAsta 20 000 (okei, sanoit melkein), niin sinne auton vaihtoon HETI kun saa jonkun euron lisää taskun pohjalleV6 kirjoitti:halvin 99 M5 30300 € ja ajettu yli 200tkm, jos otetaan sellainen varteenotettava vähemmän ajettu hinta on n 40000 sillä saa jo melkein kaksiV-tyyli kirjoitti: En tiedä haetaanko tälläisen väläyttämisestä tervaa ja höyheniä, mutta e39 mallin n. vm. 1999 M5 bemarin saa suunnilleen samalla rahalla kuin 2002 GTAn. 400 hv on aina 400 hv
n 100tkm ajettua GTA:ta
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Sanoin sen kerran, ja sanon sen uudestaan: Jos ei ole aiheeseen liittyvää asiaa voi sen jakaa omassa ketjussa jos se jotenkin voisi jotakuta tätä foorumia lukevaa kiinnostaa.
Jokaiseen ketjuun ei kuitenkaan tarvitse kirjoittaa mitä päähän sattuu, vaan olisi suotavaa katsoa otsikkoa ja miettiä onko aiheeseen oikeasti jotain annettavaa, vai onko kyseessä vain lämpimikseen jutustelua.
Jokainen varmaan ymmärtää jos "osa" viesteistä hävisi bittiavaruuteen, ja sinne ne lentää jatkossakin jos on jotenkin vaikeata pysyä aiheessa. Tämä nyt on rankempi varoitus kun tuntuu olevan tätä liikkeellä, ja pahoittelen että olen poistanut teidän tunteella kirjoittamia tuotoksia, toivottavasti ymmärrätte. Tämä ei ollut mitään henkilökohtaista kenellekään, mutta jos tunsit pistoa sydämmessäsi niin vilkaise otsikkoa ennenkuin paina "Lähetä"-nappia.
Valitukset ja mietteet otetaan vastaan privana, kiitos.
Jokaiseen ketjuun ei kuitenkaan tarvitse kirjoittaa mitä päähän sattuu, vaan olisi suotavaa katsoa otsikkoa ja miettiä onko aiheeseen oikeasti jotain annettavaa, vai onko kyseessä vain lämpimikseen jutustelua.
Jokainen varmaan ymmärtää jos "osa" viesteistä hävisi bittiavaruuteen, ja sinne ne lentää jatkossakin jos on jotenkin vaikeata pysyä aiheessa. Tämä nyt on rankempi varoitus kun tuntuu olevan tätä liikkeellä, ja pahoittelen että olen poistanut teidän tunteella kirjoittamia tuotoksia, toivottavasti ymmärrätte. Tämä ei ollut mitään henkilökohtaista kenellekään, mutta jos tunsit pistoa sydämmessäsi niin vilkaise otsikkoa ennenkuin paina "Lähetä"-nappia.
Valitukset ja mietteet otetaan vastaan privana, kiitos.
Katselin (kateellisena) tullipäätöksiä. 2002 GTA oli elokuussa suosittu auto, kaksin kappalein. Verotusarvo 25 000 ja 25 600. Ajettu n. 80 tkm ja veroa jotain 9 k€ luokkaa. Syyskuus vain yksi 70 tkm ajettu ja verotusarvo 25 000.
Saksassa hinnat 13-14 tonnin luokasta ylöspäin. Luultavasti ehjät pyynnöltään yli 15 ja tinkivarasta en osaa sanoa. Kuluja tulee tuodessa varmaan n:
vero 9 000
auto 15 000 - -->
haku 2 000
Talvivarusteet 1 000
--------------
27 000
Pitänee lopettaa foorumin selaus ikuisesti , jotta ei pyörisi GTAt mielessä
V
Saksassa hinnat 13-14 tonnin luokasta ylöspäin. Luultavasti ehjät pyynnöltään yli 15 ja tinkivarasta en osaa sanoa. Kuluja tulee tuodessa varmaan n:
vero 9 000
auto 15 000 - -->
haku 2 000
Talvivarusteet 1 000
--------------
27 000
Pitänee lopettaa foorumin selaus ikuisesti , jotta ei pyörisi GTAt mielessä
V