Sain auton maalarilta eilen, eikä kestänyt kuin 2 viikkoa Jälkikin olisi kyllä saanut olla inansa parempaa Mutta voi sitä jälleennäkemisen iloa, mikä siinä syntyi, kun on kaksi viikkoa "nauttinut" ajamisesta -90 passatilla ja sitten kun eilen pääsi taas italiattaren selkään . Hetken minussa majaillut autokuumekin taisi mennä jo ohi. Uu mamaa, on se hieno laite Tosin se autokuumekin taisi koskea GTA:ta
Sain 500€ löytöpalkkiota, kun löysin muutama pvä sitten 5000€ tuosta kävelykadulta. Rahat oli irrallaan tonnin nipuissa pitkin maata... Kun olin saanut vakuutettua itselleni ettei tämän ole unta eikä piilokamera, tuli sarjakuvafiilis jossa enkeli ja piru istuu olkapäillä kuiskuttelemassa. Koska tiesin ettei oma pää kestä sellaisen rahan "pimittämistä" vein ne polliisille. Omistaja oli vuonna -28 syntynyt vanha mies, joka oli ollut menossa ostamaan jotain ja rahat oli tippunut laukusta. Ei ollut pappan kiitollisuudella rajaa kun tavattiin. Tuli hyvä fiilis ja sain vielä 500€, eli normaali 10% löytöpalkkio.
Antijape kirjoitti: Ei ollut pappan kiitollisuudella rajaa kun tavattiin. Tuli hyvä fiilis ja sain vielä 500€, eli normaali 10% löytöpalkkio.
Aploodeja! Hieno homma!
Mulle kävi pari vuotta sitten vähän vastaavasti, paitsi summa oli paljon pienempi; pankkiautomaatilla oli vanha täti minua ennen nostamassa rahaa. Nostonsa jälkeen mummu lähti fillaroimaan pois ja menin itse luukulle, ja kas, mummun rahat olivat edelleen automaatilla. Pinkaisin perään ja juoksin mummun fillareineen kiinni. Täti-parka puhkesi kyyneliin, kun annoin rahat hänelle. Tuli hyvä mieli mulle..
Ei sen tartte tosiaan olla iso raha palauttaa omistajalleen, niin tulee itselle hyvä mieli. Kerran näin, kun vanhemmalta naiselta putosi 20mk lattialle eikä huomannut. Nostin, kävelin perään ja annoin takaisin, nainen kiitteli.
Ei tosiaan kehtaa laittaa omaan taskuun, kun tietää/näkee kenelle kuuluu. Eri asia, jos jostain kadulta löytää esim. nykyvitosen, eikä tietoa kenelle kuuluu.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Kävi vähän vastaava tilanne itsellekin tuossa pari viikkoa sitten. Löysin Kuokkalan sillalta uuden oloisen Nokian multimediapuhelimen. Siitä sitten puhelimen muistista löysin sopivan numeron ja puhelin löysi taas omistajansa. Hieman kummastutti kun omistaja ei tullut itse sitä hakemaan, vaan lähetti kaverinsa. Eikä tullut kiitosta löytöpalkkiosta puhumattakaan. En sitten tiedä, mutta joku muu olisi varmaankin mielellään pitänyt muutaman sadan € arvoisen puhelimen itsellään ja ollut aivan hiljaa koko asiasta. Itse olisin varmasti muistanut löytöpalkkiolla jos joku olisi minun puhelimen palauttanut. Mutta niin tai näin, ainakaan ei jäänyt minun mieltä painamaan.
tumbe kirjoitti:Kyllä se tessu sateellakin ottaa sen 215 mittariin ja ainakin tuntu siltä että viä olis vähä menny.
Miten määrität tunteen vielä olis vähän menny? Mitsu otti saksassa mittariin 228 ripeästi kiekkojen ollessa tasan punarajan 7000:ssa josta olis voinut päätellä että enemmänkin löytyy mutta siihen se tyssäsi kun seinään vaikka paahnaa riitti ja pemarit viipotti vastaan oikealla kaistalla perä eellä
Oma alfa saapui vuosien tauon jälkeen kotihalliin. Ulkona laiminlyönnistä huolimatta ruostetilanne näyttää ainakin vielä tässä vaiheessa paljon pelättyä paremmalta.
Viikonlopuksi on tiedossa autonlaittoa. Ja itseasiassa koko ensi talveksi. Keväällä tarkoitus saada auto leimasta läpi.
Saatanpa avata projektipuolelle viestiketjun.
On tää hianoo!
tumbe kirjoitti:Kyllä se tessu sateellakin ottaa sen 215 mittariin ja ainakin tuntu siltä että viä olis vähä menny.
Miten määrität tunteen vielä olis vähän menny? Mitsu otti saksassa mittariin 228 ripeästi kiekkojen ollessa tasan punarajan 7000:ssa josta olis voinut päätellä että enemmänkin löytyy mutta siihen se tyssäsi kun seinään vaikka paahnaa riitti ja pemarit viipotti vastaan oikealla kaistalla perä eellä
Sitä että nostin kaasu jalkaa vaikka auto kiihty vielä ja noin 2 tuhatta kierrosta jäljellä.
Kävin vielä pyöräyttämässä viimeset lenkit alfalla ennen lumen tuloo. Vanhat finn hitsit soi ratiosta ja kuskilla vieläkin suu korvissa. Tulis jo pian kevät... Miten tässä pärjää talven yli?
Its just Alfa Romeo but that symbolizes my individuality and belief in my personal freedom.
Kävin pitkästä aikaa lenkillä ja ajattelin hölkkäillä niin pitkään, kun hyvältä tuntuu. 1h 20min jaksoin vetää ennen ku homma alko kyllästyttämään siinä määrin, että kipitin kotia lopussa tuntu, että olis jaksanu vetää vielä saman verran lisää. Hitto, että tommosesta tulee hyvä fiilis!
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Huhtikuussa huolsin 1800-luvun loppupuolen Gustav Becker seinäkellon, joka piti silloin laittaa kotio seinälle ja nyt sain laitettua
Kyllä käy nätisti ja on komia
^ Siitä se lähtee! Vika kurssi äsken läpi. Olishan putken voinut lopettaa tyylikkäämmin kuin 80/100p mutta aina ei voi voittaa. Gradun teoriaosuuskin jollain mallilla jo
Kivaa, hyvä ystävä osti -03 vuotisen M3:n. Samalla hinnalla pikaisesti autotalli selattuna näyttäis löytyvän yks saman verran rullattu GTA..
No onneks suomessa ei autot paljon maksa
kolesroli 4,5. 3kk:ten 5,9. vakutti ehkä kun en enään syönyt kuin yhden kabanossin,ennen meni helposti neljä. ei tarvi syödä lääkkeitä. mutta voi taas sydä ainakin 4 mustaks grillatua kabanossia kivaa!
Savo kirjoitti:Ehkä takavetoisille pitäisi olla ajokortti, niinkuin moottoripyörille.
Tai ehkä kaikki hauska pitäisi kieltää.
Ei kieltää vaan ehkä verottaa niillä ajamista enemmän.
Heti vaan käyttömaksut vaikka 10 kertaisiksi niiden vaarallisuuden perusteella ja maailma pelastuu.
Alfa kiiltää taas, saatuaan ensin päälleen glymin vannepesua, sitten autoshampoota, sitten glymin punaista ja lopuksi glymin kultaa. Alkaa vaan olla niin paljon kiveniskemiä etenkin keulassa, että maalausoperaatioita on alettava harkitsemaan.
Viikonlopun pikkujoulujen pahimmat morkkikset alkaa hellittää. Toivottavasti kukaan ei tule enää pilaamaan loppuviikkoa kertomalla lisää sellaista mitä en tiedä sanoneeni tai tehneeni.
Sijoitusten arvo on noussut reilussa viikossa rapiat 40%.Kivaa. Tosin jos euromääräisistä tuotoista puhutaan niin eipä niillä saisi edes edes uusia talvigummeja...
JOUTU tänään uuden m5 kyytiin kun kaveri tuli isänsä autolla kouluun. On kyllä aikas räjähtävä kiihtyvyys ja muutenkin uskomattoman urheillullinen isoks sedaniks! Pito ongelmia oli kyllä riittävästi vaikka ei lunta maassa olekkaan. Ja ei ne v10 äänet ihan huonoimmasta päästä ole.
Ei varsinaisesti vaikka voisihan joku niin tulkita. Seuraan vain vanhaa sääntöä: raha tulee rahan luo.
Ja tuo Nalle W tuntuu osaavan rahanteon niin pistin sitten sen putiikkiin kiinni vähän. Tosin osakkeita ei ollut varaa ostaa niin oli pakko hankkia warrantteja. Onnistuinpa vielä ostamaan alehintaan niitä.
Vaimo sai ajokortin eilen!!!
Olin kyllä hiukka paskat housussa eilen kyydissä; pimeessä, sateessa, Helsingin keskustassa, eikä vaimo ollut ikinä ajanut edes alfaa...
On kuulemma paska auto.
"Autokoulussa oli semmonen sininen auto, diisseli kait, et ku sil lähti liikkeelle, ni ei tarvinnu edes kaasuu. Nosti vaan kytkintä! Se oli kyllä ihana..."
"Autokoulussa oli semmonen sininen auto, diisseli kait, et ku sil lähti liikkeelle, ni ei tarvinnu edes kaasuu. Nosti vaan kytkintä! Se oli kyllä ihana..."
Mistä arvasit? Kuulemma focus lähtee mäkistartissakin liikkeelle ilman kaasua. Vaimo ei käytä ollenkaan kaasua liikkeelle lähdössä, eikä esim jyrkkään mäkeen taskuparkkiin parkkeeratessa. Muitakin ihmeellisiä kytkimentuohoamisjippoja on opetettu.
Paljonkos se kytkin maksaa?