Myös Alfan coupe-mallit perustuvat sedanien tekniikkaan...KJS kirjoitti:Opelin vika on siinä, että liian moni tietää että Calibra on ahdaskorinen Vectra samoin kuin Manta oli ahdaskorinen Ascona. Toisaalta A-mallin Manta originaalikuntoisena tai B-mallin Manta 400 olisi kiva harrastepeli vaikka oppeleita ovatkin.
Tämä ketju tuning-kuville, höpinöille ja väittelyille.
Valvoja: Moderators
Alfa 147:aa käytetty pohjana tälle työlle. Osa korista on alkuperäistä kuvaa ja loput on tehty tietokoneella http://pixelgod.net/img/gallery/carfake.jpg
hevoinen
Ettei sittenkin olisi GT mitä käytetty pohjanaLaaban kirjoitti:Alfa 147:aa käytetty pohjana tälle työlle. Osa korista on alkuperäistä kuvaa ja loput on tehty tietokoneella http://pixelgod.net/img/gallery/carfake.jpg

Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Tuollainen ja parisataa kiloa kevyempi tehtaalta lähtiessä.Vittorio Jano kirjoitti:Novitec Brera.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Jarrut varmaan jäähtyy tosi hyvin?Vittorio Jano kirjoitti: Forgiaton läpinäkyvä vanne.
- Epäkelpokeräilijä -
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Vittorio Jano kirjoitti:Novitec Brera.

http://www.supertuning.go.ro/galerie/al ... spider.JPG yllättävän hyvin istuu tuo siipi getvosen perään.. ainakin mun mielestä 
edit: Niiiin siis tietenkin Spiderin perään..

edit: Niiiin siis tietenkin Spiderin perään..

Viimeksi muokannut Sleepperi, 24 Joulu 2006, 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- italia
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
- Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06
Exät: 13 Alfaa... - Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
http://s88.photobucket.com/albums/k166/ ... 006025.jpg
Tommoiset tuli itselle väsättyä töissä..........
Tommoiset tuli itselle väsättyä töissä..........

QUORTHON 1966-2004
Mulla ei tullut mitään sanomista. Mutta tummennus oli todella mieto, eikä kontrasti tule kovin suureksi mustassa autossa. Tiedä sitten tajusiko katsastussetä lainkaan. Eräältä toiselta kaverilta meni läpi vaikka katsastussetä selvästi huomasikin. Paikkakohtaisesti aika suurta vaihtelua tuossakin. Periaatteessahan noin ei saa tehdä koska valoteho heikkenee. Tietty voi pistää tehokkaammat polttimot, mutta siinäkin kannattaa pitää järki mukana ettei umpiot ota itteensä.
EDIT: takavalot näkyykin tuossa avatarissa
EDIT: takavalot näkyykin tuossa avatarissa

Tein itse - säästin
- italia
- Viestit: 883
- Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
- Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06
Exät: 13 Alfaa... - Paikkakunta: Espoo/Kärkölä
Saapa nähdä mitä tuumaavat,mutta jos marisevat niin ainahan voi tilalla käyttää leiman ajan vakioumpioita.
Tosin tummensin nuo parkit päällä sekä pakki,sumarit-ja hätävilkut kytkettynä,enkä eroa valotehossa huomaa.
Nuohan on tummennettu päältäpäin aivan normaalilla autolakalla jossa 15% mustaa akryylisekoitus-sävyä,eikäs millään spray tuhnulla...
Tosin tummensin nuo parkit päällä sekä pakki,sumarit-ja hätävilkut kytkettynä,enkä eroa valotehossa huomaa.
Nuohan on tummennettu päältäpäin aivan normaalilla autolakalla jossa 15% mustaa akryylisekoitus-sävyä,eikäs millään spray tuhnulla...

QUORTHON 1966-2004
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
http://www.kuvaton.com/kuvei/spoikka2.jpg
Hmmm...
edit. Kaippa se pätee autoissakin, että asennusohjeet luetaan, vasta kun laiteesta nousee savut (auto on puussa).
Hmmm...
edit. Kaippa se pätee autoissakin, että asennusohjeet luetaan, vasta kun laiteesta nousee savut (auto on puussa).
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Ei varsinaista tuunausta mutta kauheen näkönen!
http://213.132.112.100/images/11/1110928598.jpg
http://213.132.112.100/images/11/1110928598.jpg
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
AutoItalian viimeisimmässä numerossa on kiinnostava artikkeli tuunatusta Gallardosta. Firma oli rakennellut Lamboon uutta putkistoa ja todennut sen hankalaksi, koska originaali on niin hyvä. Tehoputki - tai pikemminkin "tehoputki" - oli pahimmillaan aiheuttanut yli kymmenen konin tehohävikin.
Let´s be careful out there!
Let´s be careful out there!
- Mokoma
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
- Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
- Paikkakunta: Suomi
mielestäni tää on ihan hillitty:
http://www.mobisux.com/album/data/500/50242httpww3.jpeg
mutta tää toinen menee jo vähäsen yli:
http://img207.imageshack.us/img207/1946/alfa1477mg.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/50242httpww3.jpeg
mutta tää toinen menee jo vähäsen yli:
http://img207.imageshack.us/img207/1946/alfa1477mg.jpg
No ei menny tääkään päivä hukkaan - joka päivä pitäis aina oppia jotain uutta.
Luulin ihan varmana, että V 6 koneet on 3.0 ja 3.2 sekä 156:ssa 2.5.
Ja varma luulo oli , että GTV:n V6 on toi 3.0.
Luulin myös Turboa 2.0 neloseksi.
Oppia ikä kaikki. On noi urheilumallit muutenkin toistaiseksi vieraita = vasta kuolausasteella.
Luulin ihan varmana, että V 6 koneet on 3.0 ja 3.2 sekä 156:ssa 2.5.
Ja varma luulo oli , että GTV:n V6 on toi 3.0.
Luulin myös Turboa 2.0 neloseksi.
Oppia ikä kaikki. On noi urheilumallit muutenkin toistaiseksi vieraita = vasta kuolausasteella.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Juupa juu, jaapa jaa trallalaa... ehkä sairaimmat vanteet mitä olen alfassa nähnyt!Vittorio Jano kirjoitti:Ihanat vanteet.

Vielä kun auto olisi vihreä tai turkoosi!

Tässä varsin ruma 156:n, pilattu ihan täysin: http://www.youtube.com/watch?v=qzcsM-7rpaw
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Sen siitä saa, kun alkaa lisäilemään kuttaperkkaa hienoon autoon.dimmu kirjoitti:Tässä varsin ruma 156:n, pilattu ihan täysin: http://www.youtube.com/watch?v=qzcsM-7rpaw
Täältä lisää: http://www.supertuning.go.ro/alfa.html