Jeps elikkäs mistäs tietää onko nämä laakerit lopussa, ilmeisesti kuitenkin kuluvaa tavaraa nämä, rupesin miettimään tuota kun oli syönyt toiselta puolen sitä kumia mikä on sen rikan alla joka näkyy kun konepellin avaa, toiselta puolen rikka ja pultti pyörii vapaasti ja rikan ja kumin välissä n 5mm:n rako... elikkäs laitanko kummatkin tilaukseen? onko porukka motonetistä tilannut nämä?
Siitä ainakin huomaa, että ne on kuluneet, kun käännöksen jälkeen auto käy vetämään sinne käännöksen suuntaan vaikka ratti on jo suorassa. Olipas vaikeesti selitetty... Ja omassa autossa paikallaan rattia pyöritellessä kuului pientä pauketta.
Sen verran taas hämmennystä että ne keltaiset rinkulat ovat siellä jousen/jousilautasen alapuolella ja ne oireilevat juuri kuten Romeo jo kuvasi. Sitä yläpään rakennetta en nyt sitten sen paremmin tunne, mutta näitä keltaisia ei konepellin alta pääse kurkkimaan.
Etujousijalan kääntölaakeri sanotaan tuolla. Sitä en tiedä mikä se Motonetin myymä ylätukilaakeri on. Nämä keltaiset ovat kuitenkin ne jotka sieltä yleensä ovat särki.
No voi perhana.. tulikohan tilattua väärät sitten... ei ole päässyt tutkimaan vielä ja pitäisi uudenvuoden reissuunkin päästä... tietääkös kukaan sitten onko nämä motonetin laakerit ihan väärät tuohon tuohon vikaan??
---Tilasin sitten nämä muukkosen laakeritkin, saapahan nuo sitten palautettua ylimääräiset.
Nimenomaan. Kannattaa vaihtaa "aina" jos joutuu etutolpan syystä tai toisesta purkamaan. Ja taas muistuttaisin, että katso jousilautasen kunto myös, se ruostuu ja voi pettää kesken matkan. Arvaat varmaan mistä tiedän.