Apua 159JTDm hankinta päätökseen, täten uudelle Alfanistille
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
Tumma ulkoväri ja vaaleat nahat
Värit ja verhoilut näköjään herättävät hieman tunteita.. Onneksi jokainen saa tehdä itse päätöksenä!
Itse valitsin Titanio Grayn vaalealla nahkaverhoilulla. Mielestäni hyvän näköinen yhdistelmä. Vaaleaa verhoilua tosin en perhekäyttöön suosittele. Menee nopeasti pahaan kuntoon. Onneksi tajusin tilata mustat erilliset tekstiilimatot. Tälläkin forumilla esiintynyttä mallia, joka on myös Alfan sinuilla, ei valitettavasti saa. Sellaisen olisin halunnut. Kuten tiedämme, elämä on täynnä kompromisseja. En myöskään saanut metallimustaa ulkoväriä, sitä ei tuoda Suomeen.
Itse valitsin Titanio Grayn vaalealla nahkaverhoilulla. Mielestäni hyvän näköinen yhdistelmä. Vaaleaa verhoilua tosin en perhekäyttöön suosittele. Menee nopeasti pahaan kuntoon. Onneksi tajusin tilata mustat erilliset tekstiilimatot. Tälläkin forumilla esiintynyttä mallia, joka on myös Alfan sinuilla, ei valitettavasti saa. Sellaisen olisin halunnut. Kuten tiedämme, elämä on täynnä kompromisseja. En myöskään saanut metallimustaa ulkoväriä, sitä ei tuoda Suomeen.
Re: Tumma ulkoväri ja vaaleat nahat
Loistava valintaJonneJ kirjoitti: Itse valitsin Titanio Grayn

Itselläni tummalla alfatexilla.
Hyvä hyvä!
Mä diggaan nahkaverhoilusta, joten päätin sen option valita. Ei ole edes pahan hintainen ja nahka on hyvää laatua. On niin hemmetin hieno peli! Jokainen maakuntakeikka on nautintoa. Ei tarvitse koskaan harkita, että pitäiskö lähteä vai ei. En tosiaan ole saanut moisia fiilareita koskaan mistään autosta. Takana on kuitenkin jo yli 500.000 kilometriä.
Mä diggaan nahkaverhoilusta, joten päätin sen option valita. Ei ole edes pahan hintainen ja nahka on hyvää laatua. On niin hemmetin hieno peli! Jokainen maakuntakeikka on nautintoa. Ei tarvitse koskaan harkita, että pitäiskö lähteä vai ei. En tosiaan ole saanut moisia fiilareita koskaan mistään autosta. Takana on kuitenkin jo yli 500.000 kilometriä.
Tätäkö tarkoitit?JonneJ kirjoitti:Tälläkin forumilla esiintynyttä mallia, joka on myös Alfan sinuilla, ei valitettavasti saa.
http://www.reportmotori.it/Alfa%20Romeo ... cia800.jpg
Juuri tänään sain tarjouksen Konalan Delta-Autosta ja kyllä vakuutettiin että tuota saa! nyt sitten harkinnassa joko Alfa Rosso tai Oceano Black tuolla sisustuksella...ooouuuuu jeah

Se mikä ei tapa sattuu ihan v***sti !!!
Ja voi jeesus että värin valinta aiheuttaa harmaita hiuksia...oceano black, alfa rosso, titiano gray??! ARGH
Noh...ainakin herättää tunteita
Luin jostain jutusta tuolla että ei metallivärit kulahtaisi helpolla...onko näin tapana? Ei nääs muiden valmistajien väreissä nyt hirveitä kulahduksia ainakaan nykypäivänä huomaa..

Noh...ainakin herättää tunteita

Luin jostain jutusta tuolla että ei metallivärit kulahtaisi helpolla...onko näin tapana? Ei nääs muiden valmistajien väreissä nyt hirveitä kulahduksia ainakaan nykypäivänä huomaa..
Se mikä ei tapa sattuu ihan v***sti !!!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
-
- Car(s): Alfa Spider 2000 Veloce -77
Giulia Super, -16 - Paikkakunta: Turku
Minulla olisi oltremare blu, jossa on http://www.reportmotori.it/Alfa%20Romeo ... cia800.jpg
osoitteessa kuvatut nahkapenkit. Suosittelen yön sinistä ulkoväriä, siinä on kimmellystä verrattuna mustaan. Kuvia tulee kunhan saan auton pestyä.
Ja Alfan logot ovat tikatut niskatukiin.
Tuon väriyhdistelmän sai tilattua jo viime maaliskuussa, auto tuli kesäkuussa.
osoitteessa kuvatut nahkapenkit. Suosittelen yön sinistä ulkoväriä, siinä on kimmellystä verrattuna mustaan. Kuvia tulee kunhan saan auton pestyä.
Ja Alfan logot ovat tikatut niskatukiin.
Tuon väriyhdistelmän sai tilattua jo viime maaliskuussa, auto tuli kesäkuussa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paras valinta.Qtronic kirjoitti:Moi,
Hain jonkin aikaa uutta autoa ja vaatimuksena oli diesel, automaatti, tehokas, ajettavuus ja tietenkin ulkonäönkin piti olla miellyttävä ym.
Ei voi mitään yksi vei voiton.
Lopputulos...tänään ostin perheeseen ensimmäisen Alfa Romeon ja mallina 159 2.4 diesel automaattivaihteistolla.