Eli varastettu 75 ts -90 punainen 28-29.12 välisenä yönä. Jos jotain havaintoja em. autosta infoa tänne/donitsin purijoille/omistajalle (Lasse 0407697117) ps. Liukas yö, toivottavasti ei kakarat oo puun ympärillä
Arvasin et Jappe saa isot kilarit vinkuista, noh, viinaa saa kaupoista, klassikkoja ei. Hienoa huomata että porukka käy kattomassa tän viestin! Tällä porukka määrällä auto löytyy varmasti!!
Parhaassa tapauksessa käy niin ku mulla/faijalla tossa 4kk sitte. Oli faijan paku lainassa ja oli kerenny paku olla ~15min parkissa ku joku v**** narkki sen sit siitä tietty oli vieny. Huomasin ko lähin hakee tobakkia autosta, eli luultavasti olin joku 1~10 min myöhässä. Mut kuiteski, auto sit löyty seuraavana päivänä 10km päässä samassa kunnossa ko jätin, mut tietysti tyhjänä. Onneks osannu kaveri sentää murtautuu ja käynnistää siististi ko mitään jälkiä ei ollu jääny. Nii ja vakuutusyhtiö makso viel ihan kivasti tavaroista... Pidetään silmät auki!!!
Kaveri soitti että auto on malminkartanossa, jes! No kun pääsin paikalle autoa ei näy!?? Isolla vihalla lähin ajelemaan ympäri malminkartanoa ja siitä kaivokselaan, siellä ympäri ja vi--u!!! Pari kollia tulee alfalla vastaan!!! No eiku perään ja soitto poliisiin ja seuraamaan ja antamaan sijaintitietoja poliisille. Pojat ajelivat reipasta vauhtia maununnevalle jossa jäin seuraamisesta kiinni, siitähän se riemu alkoi! Sijaintitietoja oli paha kertoa kun ajeltiin kilpaa alfat peräkkäin pitkin metsää pikku kävelyteitä, jossain vaiheessa kelasin et pitäisköhän luovuttaa ennen ku pojat tai joku sauvakäveliä kuolee.. no ei kyllä luonto antanut perix hölläämiselle. Metsäpikixen jälkeen päästiin taas asfaltille, jossa parin hidastetöyssyn jälkeen madallettu 75 sai putkeen äänivauriota josta pojat vetäs parkkipaikalle ja siintä juosten metsään.. koirapoliisit kävi vielä nuuskimassa tuloksetta. Pienillä vaurioilla selvittiin, pakosarja halki (taas) Kiitos kaikille kannatuksesta ps. varmaan ollu "hauskan" näköstä ku 75 ja GTV vetää kävelyteitä hirmu-luisuissa
Onneks auto takasin, toisaalta harmi kun eivät saaneet kiinni
Itse olen kanssa kerran painellut koiria karkuun, ei se niin kauheen vaikeeta ollut. Pienenä selvennyksenä että itse en ollut syyllinen mihinkään, seuraavanapäivänä kun käytiin kaverin kanssa poliisilla ilmoittautumassa, sanoivat minulle vain että saahan sitä mies metsässä juosta. Ah sitä nuoruuden intoa
Putosin aivan täysin! Neiti sohvalla laitto jo käsiä korville kun kuulemma ei kestä kuunnella juttujani tätä selittäessäni!
Hauskinta (siis oikeasti harmillista) oli tuo pakosarjan halkeaminen, taas. Muistan itse kanssa vaihtaneeni omastani pakosarjaa muutamaankin otteeseen. Eivät kollit arvanneet siihen töyssyyn ajaessaan, että se on katoava luonnonvara joka parahti kovaa käsittelyään.
Onnittelut Heleniukselle! Ja melkoinen tarina! Tosin kun tällaisessa oikeusvaltiossa eletään, niin poistaisin tuosta kertomuksesta sellaiset osat, joista voi saada jotain syytettä. Tai ethän tietenkään itse ajanut, ja järkytykseltä et enää muista kuskin nimeä...
Hienoa et sait takaisin ja toivottavasti käypäisessä kunnossa ettei ole mitään muuta kun pakosarja rässitty hajalle. Kun aloin lukea takaa-ajo tarinaa olin varma et päättyy puuhun tms
hyvä että löytyi ja kovin löytökertomus muistiin! toivottavasti meikäläisen seiskafemmaa ei viedä sillä ei tota korttia vielä ikäväkseen satu olemaan niin on piru paha mopolla 3,0 litrasen perässä sötköttää