164:ni on ilmastoitu (-89) ja kun tuos yks päivä kävin sitte pesemässä sen ABC pesulassa niin sen jälkeen puhallin lakkas toimimasta. Olisiko kellään tietoa että mistä kannattaa lähteä katselemaan vikaa ku moottori on kuitenkin ehjä...? Eli kaikki ilmastoinnis muuten toimii mutta mitään ei puhalla
Viimeksi muokannut Juizelos, 14 Tammi 2007, 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensin kannattaa tarkista puhaltimen moottorin, koska ehkä sinne on pääsyt vettä. Muuten se ei ole eka kertaa kun kuulen että vanha 164 menee rikki pesulan jälkeen. Oli tapaus että auto ei lähtenyt käyntiin pesun jälkeen.
No tuota mä olen nyt jo ottanut sen moottorin jo irti ja kattonu sen ja koittanu että pyöriikö se kun sille antaa virtaa ja ihan normaalisti se itse moottori toimii mutta sille ei taira tulla virtaa ku auton käynnistää/laittaa virrat päälle niin ei rupea pyörimään...
Sulakkeen olet tietysti jo sulakerasiasta tarkistanut. Se on sulake nro 4: Ilmastointilaite/lämmityslaite 25A.
Minulla kuusnepa vaihdatutti tätä useaan otteeseen ennenkuin kuulalaakerit muuttui liukulaakereiksi ja puhallin ryytyi lopullisesti.