Juu elikkäs tällä kertaa vian aiheena kaasuläpän reagoimattomuus polkimen painamiseen.. Virrat päälle ja kaasu pohjaan niin läppä jököttää paikallaan. Tyhjäkäynti normaali,kaasun painaminen aiheuttaa ainoastaan pientä huopaamista tyhjäkäynnissä! Sähkökaasu kun on niin joku mystisempi juttu taitaa olla kysymyksessä..? En kuitenkaan lie ainut Vaijerissa taitais olla vara parempi Kuinkas paljon siis kustantaa tällä kertaa?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
samaan ongelmaan olen törmännyt VAG -tuotteiden kanssa. Kaasupolkimen potentiometri niisä joskus hajoaa ja silloin seuraukset ovat kuvatunlaiset. En sen paremmin osaa sanoa kun en 156:sta omista. Toivottavasti vika löytyy ja saat auton kuntoon.
Voi jumankauta... Toivotaan että selviäis piuhojen lirkuttelulla ettei tarvis tuota kyseistä "potikkaa" vaihtaa Että tonnin pintaan.. Joopajoo, ei nämä ihan normaalivehkeitä ole,139 tkm ajettu vekotin,siis pitäis olla vielä parhaimmassa trimmissä.. Tuhansilla euroilla paikkailtu.. Minkäs teet ku kuitenkin tykkäät..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Miten se resetointi menee jos kokeilis sillä ensin..? Se potikkahan näkykin olevan siinä kaasuläppärungossa piuhoineen... Muutenkin olis hyvä nollata,koska viime viikolla oli akku tyhjentyny jo niin tyhjäks ettei mankassa ollu edes kanavat tallessa...ja siihen pitää olla jo nollavirta.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Silvio kirjoitti:Vode heitti tossa rollen antamassa topicissa polkimelta tulevan piuhan crc voitelun,mihin se johto tulee koneen puolella?
Sama piuhahan ei tuu koneen puolelle ollenkaan. Polkimelta tuleva piuha menee eculle ja eculta lähtee sitten kaasuläpälle joku ihan toinen letku.
Varmaan sulla mittaristossa loimottaa vikavalokin, tai ainakin luulis että ruiskun merkki siellä palais? Kaasuläppämoottorissa tuskin mitään vikaa on, aika harvalla kait ollu ja vielä harvemmalla se on tarvittu noista vaihtaa. Vaan se jos on posahtanut niin sepä sitten kustantaakin sievoisen summan. Voithan kaasuläppäresetin tehdä ja ecunkin myös, vaan epäilen että se liitin siella hanskalokeron takana on tuon aiheuttaja niin kuin monella muullakin.
Ei pala mikään vikavalo mittaristossa... Se valo kyllä toimii,muttei pala koneen käydessä tyhjää,eikä kaasua painaessa Mihinkäs se polkimen piuha menee? Eli missä se ecu sijaitsee? Niin ja hanskalokeron pohja kun puretaan niin miten sen liittimen tunnistaa ilman sähkökaaviota?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..