Minka takia Pizzonia ei aja Jaguaarilla ensikaudella...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Fratello
Viestit: 82
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 15:55
Paikkakunta: Helsinki

Minka takia Pizzonia ei aja Jaguaarilla ensikaudella...

Viesti Kirjoittaja Fratello »


Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Mutta eihän tuossa pahasti käynyt? Vai meinaatko että tuli liikaa imago damagea :) Tietääkö joku tarkemmin missä tapahtui? Täytyypäs käydä tiedonhaku reissulla...
Ayrton Senna da Silva forever

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Mahtaa kaveria hävettää. Vauhtia oli aika paljon liikaa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Barcelonan rata. Ennen mutkaa suoralla oli vauhtia 155mph, meni vaan liian kovaa mutkaan. Ei niille käynyt kuinkaan, kiitteli kovasti turvavöitä!

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Pari arviointivirhettä:
- Aloitti jarrutuksen aivan liian myöhään.
- Käänsi ensin liian aikaisin sisään mutta korjasi -> vaadittu ajolinja tiukkeni huomattavasti.
- Ja kaiken päätteeksi yritti kääntää (suuntaa) hiekalla.

Tuosta jälkimmäisestä kannattaa ottaa opiksi kesän ratapäivilläkin. Korkealla maavaralla ja löysällä jousituksella oleva auto kääntyy katolleen melko helposti hiekkaesteessä. Parasta pitää ratti suorassa ja odottaa vauhdin hidastumista.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Huvittaa tuon kyytiläisen reaktio. Vaikuttaa tajuavan paljon ennen arvon kuljettajaa että tästä ei selvitä puhtain paperein. "No way...we´r all over" Ja käsi kauhukahvaan :lol:

Ei ihme että suoritukset ei vakuuttaneet tallia, eihän tuo pysy katuautollakaan radalla :oops:
Ayrton Senna da Silva forever

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Mitäs sitä kypärällä tekisi, kun kauhukahvakin on olemassa. Päätöntä hommaa.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

antoipas melko hyvät näytöt ensi kautta ajatellen.... :lol:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Wile E. Coyote kirjoitti:Huvittaa tuon kyytiläisen reaktio.
Tajuaa myös ensiksi mikä autossa oli arvokkainta... ensimmäiseksi Pizzonialta kyselemään että oletko kunnossa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Vastaa Viestiin