Kuusnepa ts lootan öljytikku.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
HOTA

Kuusnepa ts lootan öljytikku.

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ??? :crazyeyes:

ärrä
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Mun TS:ssä oli "tallella" ja sijaintina oli öljynpaineanturista alaspäin. Helpoiten sen löytää alakautta katseltuna.

HOTA

2TS kirjoitti:Mun TS:ssä oli "tallella" ja sijaintina oli öljynpaineanturista alaspäin. Helpoiten sen löytää alakautta katseltuna.
Ahaa ! Pitääpä huomenna tiirailla kun mennään noita pyyhkijöitä rassaamaan. On monttu käytössä niin samalla selvinnee tuokin.

Zenery

Re: Kuusnepa ts lootan öljytikku.

Viesti Kirjoittaja Zenery »

HOTAKAINEN kirjoitti:Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ??? :crazyeyes:
Kyllä se siellä varmaan on.
On vaan hieman ahtaassa paikassa,mutta kyllä sen yläkautta saa sieltä pois ja takaisinkin,tosin ainakin öljyn lisääminen sitä kautta vaatii aikas pienet kädet,mutta onnistuu tarvittaessa esim. tippakannulla kun siihen laittaa hieman jatkoletkua.

nimimerkki kokemusta on (entisessä 164:ssa ei oikein öljyt pysyneett laatikossa)

HOTA

Re: Kuusnepa ts lootan öljytikku.

Zenery kirjoitti:
HOTAKAINEN kirjoitti:Siis olen kattonut sen seitsemän kertaa tonne konepellin alle ja ei sielä mitään lootan tikkua ole vaikka käyttömanuska niin väittää ??? :crazyeyes:
Kyllä se siellä varmaan on.
On vaan hieman ahtaassa paikassa,mutta kyllä sen yläkautta saa sieltä pois ja takaisinkin,tosin ainakin öljyn lisääminen sitä kautta vaatii aikas pienet kädet,mutta onnistuu tarvittaessa esim. tippakannulla kun siihen laittaa hieman jatkoletkua.

nimimerkki kokemusta on (entisessä 164:ssa ei oikein öljyt pysyneett laatikossa)
Tuolta piilosta osannut edes kattella.
No tai hoitaa tuon öljyn laiton kun sillä on pienet kädet.
On muuten monta kertaa ollut apua noista pienistä naisen käsistä autorempassa.

Vastaa Viestiin