Nyt on uusi startti kiinni. Entinen päästi suunnilleen joka kolmannella käynnistyksellä pelkkää kahinaa. Savonlinnan TT-Autossa osa+työ 320 Euroa.
Enemmän päänvaivaa aiheuttaa ohjaustehostin. Pakkasien aikaan siinä oli ongelmia vaikka muille jakaa. Öljyt tuli pari kertaa maahan ja se piti milloin mitäkin ääntä, ohjaus takerteli jne. Tämä korjautui letkun vaihdolla tai ainakin näin luulin.
Nyt se vain hävittää säiliöstä öljyt johonkin pikkuhiljaa mutta vuotokohtaa ei löydy millään. TT-Autossa yrittivät sitä selvittää mutta kun ei löydy niin ei. Ohjaus on kevyt ja äänetön mutta säiliön pinta vaan laskee. Onko kellään antaa vinkkiä
Startti vaihdettu mutta ei siinä vielä kaikki...
Valvoja: Moderators
Startti vaihdettu mutta ei siinä vielä kaikki...
Rahaa on vähän mutta pitäähän sitä aina vähän ollakin 

OT
Ihan OT, mut mitä toi TT tarkoittaa tossa TT-autossa? Kysyn siksi että forssassa oli myös TT-auto(jossa TT tuli omistajan nimestä) vuoteen 2006 asti, nyttemmin DA....
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....