vai...
Tännehän ei vissiin saa suoraa linkkiä laittaa, niin löytyy ebay.de:stä artikkelinumerolla: 160085168261 Tää piti laittamani tuonne yleistä-osioon.. förlootmei
Viimeksi muokannut ollikuhta, 17 Helmi 2007, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
voi helvetti, mitä tää on?
Jopa varaosiks tää rauta kasa ei kelpaa,kun sieltä ei löytyy mitään osaa.
Vituttaa aivan mielettömästi, kun näkee mitä tehdään näin hienolle autolle
Luin juttua tuosta samaisesta autosta eräästä saksalaisesta tuning-lehdestä. Sen esittelyn perusteella auto oli rakennettu show-käyttöön. Mikäli nyt saksaa yhtään ymmärsin. Hieno peli imo. Kaksivärimaalaus (eri värein tosin), vanteet ja korisarja oli semmoisia mitä voisi harkita katselevansa omassakin autossa. Koittakaa hyvät ihmiset muistaa, että jokainen harrastaa tavallaan. Se että tekee eritavalla kuin arvostelija, ei tarkoita että tekee väärin.
Oleino, olen sama miltä kanssasi, että jokainen harrastaa tavallaan, mutta ne kaikki radikaali tuningit sopii ehkä japseihin, ei alfalle, joka on valmistettu taiteella ja tuneella
Ja tossahan on nähdäkseni kattoa "chopattu" ainakin.. räyhäkäs! Käy hyvin 33. Tekee enemmän seiskavitosen näkösen Oon paljon huonompiakin virityksiä nähnyt, ja ei, en ite tykkää pakoputkenpää, alustavalot ja levikkeet rakentelusta..
Sivustapäin oikein onnistunut. Takavalot ja takaikkuna ampuu hiukan yli. Merkin olisin pitänyt keulassa. Sivulasit on aika hauskat, kun pikkukolmiot on pois ja yksiosaiset lasit. On sitä rumempiakin näkynyt.
Hepa kirjoitti:Sivustapäin oikein onnistunut. Takavalot ja takaikkuna ampuu hiukan yli. Merkin olisin pitänyt keulassa. Sivulasit on aika hauskat, kun pikkukolmiot on pois ja yksiosaiset lasit. On sitä rumempiakin näkynyt.
Rumuus on kuin tyhmyys, molemmat ovat rajattomia, mutta silti kun joku lyö "pohjat" niin ihmetellään
Ja meikäläinen piti sitä huonona asiana, että 75 American tankki on takakontissa eikä sen alla. Pistää miettimään mahdollisuuksia, konehuonehan on täynnä ja kuuma muutenkin.
Seiska5mma kirjoitti:Ja meikäläinen piti sitä huonona asiana, että 75 American tankki on takakontissa eikä sen alla. Pistää miettimään mahdollisuuksia, konehuonehan on täynnä ja kuuma muutenkin.
Joskus 90-luvulla, olisko ollut Alastarossa oli kiihdytyskisoissa mukana Vauxhal Victor tai joku sen tapainen jossa oli turbo takakontissa. Äijiä oli ympärillä ihmettelemässä aika liuta. Kyllä se kävi ja kulki.
Positiivista sen olla piti...
Calibrassa ei sinällään ole mitään moittimista. Itselläni oli jotakuinkin 13 vuotta takaperin käytössä uusi Turbo 4x4 yhden kesän ajan ja kieltämättä auto jätti hyvän jälkimaun muistini syövereihin.
Suorituskyky oli musertavan ylivoimainen aikalaisiinsa kilpailijoihin verrattuna ts. Uudenkaupungin ihme lähti oikeasti kuin "telkkä pöntöstä".
Celica Turbo Carlos Sainz Editionilla (-91) ei ollut mitään jakoa kiihdytyskisassa vaikka Toyotalle luvattiinkin huima 6,9 s. sataseen.
-testattiin useamman kerran...
Sinällään ikävä, että näitä neliveto-Opeleita ei pahemmin enää näe, päällimmäisenä syynä tähän on ne voimansiirron kestävyyden onkelmat.
Vakio-Vectran palikoille rakennettu neliveto liian isoine tehoineen on tehnyt tehtävänsä, joten saa olla tänä päivänä aika velho jos meinaa löytää hyväkuntoisen turbo-Vectran tai Calibran inhimilliseen hintaan.
Vaikka en ole pahemmin noita tuning-miehiä niin silti on pakko kuitenkin todeta, että vaikka autossasi on oikein hyvän näköiset vanteet niin mieti nyt ainakin tuota takahelmaa uudemman kerran, -ja ajatuksella.
Ja takaspoileri ihan heti helvettiin pilaamasta Opelin kerrankin onnistunutta korimuotoilua. Rakentelu on ihan jees mutta omasta mielestä aina vähemmän ON enemmän.
Juu siisti on, mutta takapuskuri selkeesti keskeneränen. Saman väristä verkkoa ku maskissa ja JÖÖTIMPI putki siitä verkosta läpi, siis putki ei mikään putkenpää, niin annan arvosanan HYVÄ...
Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä!
Kokonaisuutena nätti Calibra. Pari juttua tosin tekisin erilailla. Takavalot olisin antanut olla orggikset ja pakoputki kaipaisi ulostuloa samalle kohtaa myös auton toiselle puolelle. Yleensä en noista tuplaputkista innostu, mutta tuohon se kyllä sopisi.
Räntäsateessa suoritin äsken pientä tuunausta omaan 156:een. Elkää polttako roviolla...
Hiustenkuivaajan avustuksella lähti sivuilta "Design Giugiaro" merkit ja takaa kontista "2.0" merkki, kun oli vähän kierossa. Takapäähän sai jäädä toistaiseksi 156 ja JTS merkit, ettei täysin unohdu millä sitä ajellaan.
Oleino kirjoitti:Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä!
Joo, sama Calibra. ACS.ssä oli auto "keskeneräisenä" ns pohjamaalissa maalari ehti ruiskuttaa lopullisen pinnan vasta kuukausi näyttelyn jälkeen....
Siitä pakoputkesta, siellä on rosteripönttö alla, toi kuva oli vaan vanha, vaihdoin sen tilalle uudemman jossa on jo verkkokin paikallaan...
KJS kirjoitti:Kokonaisuutena nätti Calibra. Pari juttua tosin tekisin erilailla. Takavalot olisin antanut olla orggikset ja pakoputki kaipaisi ulostuloa samalle kohtaa myös auton toiselle puolelle. Yleensä en noista tuplaputkista innostu, mutta tuohon se kyllä sopisi.
Milläs tekniikalla Calibra on?
Kehtaako edes sanoa se ole ihan käyttöauto aluksi ja sellaiseksi hankittiin, 2,0 8v kone...
Laitetaanpas tämä kuva tännekin. Tosin Tampereella otin tuon olikohan nyt marraskuussa. Muuten tuota autoa ei oltu tuunattu kuin muutamalla lisämittarilla.
^^^Ottasin tarrat mutta itse auto sais jäähä kauppaan..
Entäs mikäs tämä on? 1.6-litre 4cylinder engine that has an output of 220hp @ 8.300 rpm (!) and a maximum torque figure of 220Nm @ 6.800 rpm.