Hyvä, jos teillä on käynyt noin hyvä tuuri. Minulle samainen kaveri toi tilauksesta Volvon ja voin sanoa, että ongelmia on ollut niin auton kuin välittäjän kanssa. Auto luokattomassa kunnossa, meinasi itku päästä kun näin auton (lommoja, naarmuja, revenneet penkit, epäluotettava historia, joka paikka repsotti jnejne). Lisäksi kaveri ostatti mulla kulahtaneet keski-eurooppaan tarkoitetut "kitkat", jätti toimittamatta ehjän ratin sekä aluvanteet ja oikeat talvirenkaat, joista myöskin erikseen maksoin.Portti kirjoitti:Jassoo. Siinä tapauksessa voisi olettaa, että auto on viimeisen päälle. Kaveri tuntee Alfat ja ainakin oma peli oli luvatussa kunnossa ja on toiminut erinomaisesti.MrKirby kirjoitti:Tais olla myös sama kaveri asiaa hoitamassa kuin sinulla.Portti kirjoitti: Erinomainen moottorinvalinta!
Edelleen tapaus kesken, mutta kaveri keksii uskomattomia valheita miksi ei ole toimittanut lupaamiaan asioita. Parhaat selitykset: "95 troijalaista virusta, peräänajo saksassa, ojaanajo Helsingissä, vanteet Seinäjoella ym. lukuisat vastaavat jutut. Ja minä olen saanut haukut kärsimättömyydestäni (olen odotellutkin vanteita ym vasta 4 kk).
Meni OT:ksi, mutta oli ihan pakko avautua.. sorry.
Mutta upea auto Kirbyllä, onnittelut!