Saako Alfabbs-käyttäjät alennusta Alfisti.net-shopista

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Portti
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Viesti:

Saako Alfabbs-käyttäjät alennusta Alfisti.net-shopista

Viesti Kirjoittaja Portti »

Jokos Alfabbs-käyttäjillle on neuvoteltu alennuksia alfisti.netin shopista tehdyistä tilauksista?

Alfisti.netin tilausohjeista löytyy seuraava teksti:

"Do registered Clubs also recieve rebates?

Members of registered Clubs also recieve special conditions. The committee or chairperson of that particular club has only got to get in touch with us and then they can publish them in the club magazine."

Onko ylläpidolla/moderaattoreille kiinnostusta neuvotella asiasta alfisti.netin kanssa?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tämähän ei ole mikään rekisteröitynyt kerho mutta pari vuotta sitten sovittiin 10-20% alennuksista riippuen määrästä. On sen verran sekava putikki kuitenkin ettei niillä silloin ollut mitään systeemiä tuohon muuta kuin että ilmoitti olevansa Alfabbs:stä. Itse asiassa ehdottivat kylläkin että laitetaan banneri ja sitä kautta alennuksia mutta ei sopinut mun ajatusmaailmaan..

Muutaman ainakin tiedän jotka on tilannut tuolta ja saanut "Alfabbs alennukset", joten voivat kertoa miten on toiminut.

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3

Viesti Kirjoittaja KJS »

Itse tilasin aikanaan jouset ja jotain pikkusälää, niin en saanut alennuksia. Sanoivat, että kerää kimppatilaus niin annamme alennukset.

Portti
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Kiitos tiedosta Rolle.

KJS: miten kauan aikaa sinun tilauksestasi on?
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tuosta minun tilauksesta on jotain reilu vuosi, mutta alle kaksi.

Epezi
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Minun tekemästä kimppatilauksesta (joka jäi pienemmäksi kuin tuo rollen johtama) tuli sillon alennuksia 5-15%

gtvaj
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Tämän kertainen kimppatilaus ei sitten onnistunut. Ilmoitin eilen tilanneille että saksan pää ei vaivaudu asiaan syventymään. Eivät saaneet hintoja tai toimituskuluja selvitettyjä joten tavaraa tarvitsevien pitänee tavaransa tilata itse suoraan nettisivuilta.
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

XXL
Car(s): 3x156 V6

Viesti Kirjoittaja XXL »

Mä tilasin viime kesänä n.600e tavarat, 5% tuli alfabbs alennusta. Rollelta taisin sillon kysellä jotain numeroa ym...
Kesyttämätön Karhu – lajinsa vahvin.

JST

vanteet saksasta

Viesti Kirjoittaja JST »

Onkos kukaan sattunut tilaamaan vanteita ja renkaita alfistista ? Kiinnostais tietty hieman nuo lähetyskulut.. Onkohan jollain hajua tulisko lähetyksestä kuluja sata kaks vai kolme jos menee yli kahden taitaa olla parempi hankkia kumineen täältä.

virtti
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS

Re: vanteet saksasta

Viesti Kirjoittaja virtti »

JST kirjoitti:Onkos kukaan sattunut tilaamaan vanteita ja renkaita alfistista ? Kiinnostais tietty hieman nuo lähetyskulut.. Onkohan jollain hajua tulisko lähetyksestä kuluja sata kaks vai kolme jos menee yli kahden taitaa olla parempi hankkia kumineen täältä.
tuolla alfistissa on lähetyskuluista:

Europe 3 - 17,50 Euro > Azores, Balearen (Spain), Finland, France, Great Britain, Greece, Ireland, Kanari Islands, Liechtenstein, Monaco, Poland, San Marino and Spain.

Surcharge for bulky goods (e.g. bumpers, side skirts, engine guards, rims): 10,- to 80,- Euro

eli kaiketi 17,50 + max 80 € olis lähetyskulut vanteille. Itse en ole vanteita tilannut.
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Vastaa Viestiin