Juh, eli 1.8:ssa on esim. 2.0:aan verrattuna tasapainoakselin hihna vähemmän ja tästä johtuen hieman edullisemmat hihnanvaihtokulut. Hihnan vaihto näissä kaikissa suoritetaan 60 tkm välein, kuten Pasi jo tuossa arpoikin.
Mikäli auto on äskettäin katsastettu, on katsastussetä jo tutkinut tukivarsien kunnon, ja auton pitäisi niiltä osin olla kunnossa. Ne tahtovat olla kuluvia osia..
Mitä järkeen tulee, niin itselläni 156:nen on jokapäiväisessä käytössä perheen ainoana kulkineena, eli ihan toimivia vehkeitä nämä ovat. Varaosat ovat hieman tavallisempia merkkejä korkeampia, mutta tämän foorumin kautta löytää hyviä reittejä edullisempien hankintaan. Deltan osat ovat tunnetusti painonsa veroisia kultaan.. ainakin hinnan osalta.
Mikäli kone vetää koeajossa koko kierrosalueella normaalisti ja hinta ei tunnu liian korkealta, niin eikun kauppoja hieromaan. Minusta vaalean ruskeat lederit pukee Alfaa ihan hyvin..
