Suunnilleen joka aamu tulee tumman sävynen 156 teiskontiellä tampereella vastaan. autossa on takasiipee sun muuta mitä oon ohi mennessä huomannut. Tänään hatanpäällä nähty sininen GTV siinä neljän aikoina.
Hamptonissa tänään grigio africa SW, oli parkissa sibeliuksenkadulla/mehiläisen edessä... ja joku pulloperseapina saman värisellä sedanilla+ järjettömällä lintulaudalla, revittteli keskustassa !! Ei hyvää Päiväää!!!!!
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....
pomeko kirjoitti:Hamptonissa tänään grigio africa SW, oli parkissa sibeliuksenkadulla/mehiläisen edessä... ja joku pulloperseapina saman värisellä sedanilla+ järjettömällä lintulaudalla, revittteli keskustassa !! Ei hyvää Päiväää!!!!!
Ilmeisesti samasta pulloperseapinasta olikin tuolla juttua avautumisketjusta. Ei muuten vastaa morotuksiin.
Toissapäivänä ja tänään aamulla bongattu hallituskadulla varmaankin samainen SW. Rekkari on jotain KCY-xxx. Tänään näytti olevan muuli koukussa kiinni. Toinen vastaava SW liikkuu myös keskustan alueella ja sitä kuskaa ilmeisesti Trackersin koutsi. Sen tunnistaa tarratuunauksesta bensatankin luukussa.
Niin ja Pomekon 156 bongattu eilen tutusta paikasta kauppakeskus Linnan takaa.
Vähän mielenkiintoisempi kohtaaminen oli tässä männä viikolla jonkun 33 kanssa.. Lohikosken tiellä pysähdyin valoihin. Niin ajatuksissani olin et en tajunnu vieressä olevaa punasta pirssiä.. Kiihdytin sitten valoista sen verran kovempaa et naapuri alfa jäi taakse. Kohta huomaan ku punainen paholainen kiilaa eteen ja nostaa centterin pystyyn!!?! Olin vähän äimänä et mitäs vittua.. Oli vissiin joku karjala lippiksinen viiksiteini
In heaven all the interesting people are missing.
-Friedrich Nietzsche-
Ei helvetti!!! Jopas näitä pulloperse apinoita on viime aikoina ollu... Oiskohan sittenkin parempi viedä vanhat alfat romuttamolle, ku amisviiksimiehille?
Jonzku kirjoitti:Nyt en kyllä ihan varma ole, kovasti kyllä sinun autolta tosiaan näytti (nyt kun vilkaisin seiskavitskaas tarkemmin) Eihän täälläpäin paljoa kyllä alfoja edes pyöri, ainakaan minun silmään ei ole ottanut, vakiotyypit ja joskus sattuu näkemään joitain "hienompia" ? yksilöitä, kenties ohikulkumatkalla...
Ei välttämättä ollutkaan minä, nimittäin tänään bongasin harmaan 75:n Äänekoskella. Oli tummempi harmaa kuin omani. Ihmeellistä, meitä on useampikin. Ja morotukset vaihtui luonnollisesti
Me suomalaiset olemme aika kultivoituneita käpälän nostajia. Ei Saksassa ja Sveitsissä moista kulttuuria ole. Sveitsissä on muuten todella runsaasti Alfoja. Oli kiva pyöriä suomenkilpisellä Alfalla.
GT bongattu noin 13:54 lahdessa Supankadun ja Karjalankadun risteyksessä. Rekkari ALF-?. Itse olin synnyn puikoissa ja nostin lapaa (yllättäen) ilman vastatervehdystä.
tulin taas porukoille tänne savonlinnaan ja eilen serkkupojan kyydissä ollessa ajeli ilmeisesti Zulak vastaan menossa kyrönsalmen sillalle päin siinä shellin kohdalla??? harmaa 75 jossa alfa romeo tekstit takaovissa???
vai harrastaako tässä kaupungissa joku muukin helmi autoja
E: kotiin päin ajellessa kägösen pihassa musta upea gt(sweet mint?) ja imatran moottoritien jälkeen ajelin harmaan V6 166 perässä!
Viimeksi muokannut KauGoH, 25 Maalis 2007, 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vittorio Jano kirjoitti:liekin nätti GTV bongattu ja liikennevaloissa pari sanaa vaihdettu.
Juups. Älä huoli...kyllä ne peltivanteet katoaa getvosen alta vielä tällä viikolla.
Perjantaina bongasin Kasarmikadulta 147 GTAn. Rekkarista muistelisin että oli samainen joka oli siellä pakkohuutokaupassa myynnissä ja myöhemmin Kamuxilla listoilla.
Entisen Alkon edestä eikös vaan - kävin Castrol-ostoksilla siinä vanhan
apteekin tiloissa elikä juomaa Alfalle vaan ei itselle
Paitsi eipä tuo juuri näytä öljyä kuluttavan eli kostukkeeksi vain!
Entisen Alkon edestä eikös vaan - kävin Castrol-ostoksilla siinä vanhan
apteekin tiloissa elikä juomaa Alfalle vaan ei itselle
Paitsi eipä tuo juuri näytä öljyä kuluttavan eli kostukkeeksi vain!
Totta, ne tarrat ikkunoissa hämäsi sen verran... Niin ja tänään moroteltu Lappeenrannassa punaisen 166:n kanssa
sininen 147 hollolassa 17 aikoihin morjesteli sit päivällä musta 159 lahden hennalassa morjesteli... ja punanen 156 tuli takana hennalassa oli nii hienos kunnos et ois voinut kyl olla harrastelia aamuisin tulee 156 vastaan vt 12 ja lapa heiluu väriä en muista.. ja sininen GTV oli tänään lahden agrimarketin nurkilla paikoillaan ja poimi jonkun naisen kyytiin..
Viimeksi muokannut piesuli, 27 Maalis 2007, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaksi viikkoa ilman nettiä muuton takia--> tarvinnut töissä bongailla. N. 100 alfaa pääosin 156, 159, 147. Helsingissä 1x 75 kaasaripeli ja 155q4 molemmat rossoja. Kaksi 164 (sin ja pun) myös hesassa. 156 väreinä pääosin hopea/musta/punainen kuusankoskella myös valkoinen. Ja sitten yksi tummempi punainen 156 sw hki-kotka välillä motarilla ainakin kolmesti. Sitten ilolla myös parit gtv:t ja brerat. upeeta!!!
Se GTV siellä turun hylkyauto varikolla on nyt paalattu. En saanut omistajaa kiinni millään. Olisin saanut auton sieltä pois.