Okei, pyörrän vähän puheitani. Kirjoitin viestin vähän ennen kuin olin katsonut pätkän loppuun, ja siellä tosiaan alkoi näkyä ihmisiä sekä risteys.Wile kirjoitti:Surullista että Suomen teillä tosiaan ajelee ihmisiä jotka ajattelevat näin.
En mä ainakaan halua liikkua samoilla teillä tällaisten Epezien kanssa.
"Vaarantavat vain oman turvallisuutensa", kuinka niin?
En missään nimessä sano toiminnan olevan hyväksyttävää, mutta totuus on se että melkein kaikki sen kuitenkin tekevät. Kyse on siitä että missä sen tekevät. Suljetut radat joissa voi huippuja kokeilla ovat valitettavan vähissä, itse en ole sellaiseen koskaan törmännyt, sellaisista olen kyllä kuullut.Tollanen toiminta ei ole MILLÄÄN lailla hyväksyttävää kuin suljetulla tiellä tai radalla! Ei edes siellä moottoritiellä, mä en tajua miten täälläkin ihan fiksuilta vaikuttavat ihmiset pokkana selittää että "menkää motarille kokeilemaan huippuja", jos on todellakin niin tyhmä että pitää tuollaista jollain lailla asiallisena toimintana niin ei sitä ainakaan nettiin pidä kirjoittaa.
Korostan edelleen että en pidä tuota millään lailla hyväksyttävänä, myönnän ilmaiseeni ajatukseni hieman epäselvästi. Viestini tarkoitus oli lähinnä sanoa että olen nähnyt kaahailua monta MONTA kertaa vaarallisemmissakin paikoissa.