Mutta kummankos sitä hommais?

Onko jompi kumpi kenties vähävikaisempi? Suorituskyvyssä ja varusteissa ei näytä hirveitä eroja olevan

Kertokaas mielipiteitä

Valvoja: Moderators
Haullakin varmaan löytyy paljon asiaa, mutta joitain vastauksia.JK kirjoitti:Onko jompi kumpi kenties vähävikaisempi? Suorituskyvyssä ja varusteissa ei näytä hirveitä eroja olevanKummassakaan (vähän vanhemmissa) ei taida olla luistonestoa?
Mä oonkin vähän outoMKT kirjoitti: Ensimmäiseksi autoksi mielenkiintoiset vaihtoehdot.
Mikä sitten ketäkin viehättää... Eikös sitten kannata ostaa joku iso jenkkilahna, mikä on oikeesti iso auto, eikä pelkästään tunnu siltä?!90 kirjoitti:no jos minun mielepidettäni kysytään niin ehdottomasti 166, onhan tuossa jo sitä ison auton tuntua
No, minä ajelin tuolla omalla 2,5 lahnallani apparalla viime keväänä alle 1.45 aikoja, joten ei se ihan toivoton tapaus sentään ole. Moni 156 jäi taakse.Keisari kirjoitti:Kyllä alfan kuuluu olla urheilullinen ja 166 ei sitä ole parhaalla tahdollakaan.
Kuka kaipaa isoa autoa? Pienet autot ne hauskoja ovat...no jos minun mielepidettäni kysytään niin ehdottomasti 166, onhan tuossa jo sitä ison auton tuntua
höpö höpö ..Keisari kirjoitti:Mikä sitten ketäkin viehättää... Eikös sitten kannata ostaa joku iso jenkkilahna, mikä on oikeesti iso auto, eikä pelkästään tunnu siltä?!90 kirjoitti:no jos minun mielepidettäni kysytään niin ehdottomasti 166, onhan tuossa jo sitä ison auton tuntua
Kyllä alfan kuuluu olla urheilullinen ja 166 ei sitä ole parhaalla tahdollakaan.
Nehän niillä ajavat, jotka tilaa tarvitsevat ja autosta pitävät. Kaksi lasta ja vaimo, ryyditettynä lastenvaunuilla ja muulla roippeella ei sovi edes 156 SW:n tiloihin. Molempaisia malleja runsaasti ajaneena liputan 166:sen puolesta, sillä se on kerrassaan ylivoimainen laaduntunnussa hintaluokassaan. Itse olen omistanut vaan 2.0 Ts:n ja nyt tämän 2.4 Jtd:n, jotka kummatkaan ei ole urheiluautoja, vaan riittävän suorituskyvyn omaavia nautiskelupelejä. Jos haluat sporttista menoa, osta 156 2.5 V6, tai GTV, jos urheilullinen, mutta ylellinen kyyti kiinnostaa, osta 166. Tärkeintä on kuitenkin se, että ostat AlfanCZW kirjoitti:Kuka kaipaa isoa autoa? Pienet autot ne hauskoja ovat...no jos minun mielepidettäni kysytään niin ehdottomasti 166, onhan tuossa jo sitä ison auton tuntua
Mutta 166 on varmaan ihan hyvä auto, täytyy tarkistaa joskus... Miinuspuolena minusta hiukan hoiperteleva muotoilu: keula on liian hento isolle autolle... Eikä faceliftkeula asiaa välttämättä paremmaksi muuta: jotenkin maneerista muotoilua josta ensin pitää, ja sitten siihen väsyy nopeasti...
no itse en kyllä pienessä koirankopissa näe mitään hauskaa.. poikkeuksena peugeot 205 GTi ja Fiat Ritmo 130TC on se kuitenkin kiva istua väljästi kun on tilaa ohjaamossa..CZW kirjoitti:Kuka kaipaa isoa autoa? Pienet autot ne hauskoja ovat...no jos minun mielepidettäni kysytään niin ehdottomasti 166, onhan tuossa jo sitä ison auton tuntua
Mutta 166 on varmaan ihan hyvä auto, täytyy tarkistaa joskus... Miinuspuolena minusta hiukan hoiperteleva muotoilu: keula on liian hento isolle autolle... Eikä faceliftkeula asiaa välttämättä paremmaksi muuta: jotenkin maneerista muotoilua josta ensin pitää, ja sitten siihen väsyy nopeasti...
Keisari kirjoitti:On täällä jengillä autonvalinta kriteerit..
no niinpä..jokaisella on omat kriteerit..itse tykkään yksilöllisyydestä, väljistä tiloista ja mukavasta kyydistä, jos sitä on niin vaikea hyväksyä niin ei mahda mitään..Keisari kirjoitti:On täällä jengillä autonvalinta kriteerit...90 kirjoitti: on se kiva ajella sellaisella kulkineella ettei samalla kylällä ole toista...edelleenkin siis 166:n kannalla, sillä huomattavasti harvemmin noita tulee vastaan..
Toivottavasti olet edes joskus ajanut enemmänkin kuin koeajon. Sen kommenttisi perusteella että "166 ei ole urheilullinen parhaalla tahdollakaan" veikkaisin että aika vähissä on kokemukset. Uskoisin että ketjun aloittaja halusi faktaa essonbaaripuheiden sijaan.Keisari kirjoitti:En ole omistanut 166:sta, mutta ihan tarpeeksi kokemusta tieääkseni millanen peli se on. Ei siinä katsos tarvita mitään vuosien ajo kokemusta, kun en nyt puhunut sen enempää auton teknisestä puolesta.
Tässä olen erimieltä sinun kansassi. 166 ei ole niin urhellulinen ajettava kuin 156, mutta kyllä siellä yhdistyy mukavuus ja ajettavuus ihan hyvin. Puhun kokemuksesta kun olen ajanut molemmat autot. Itse pidän 166:sta enemmän. Parasta on osta 166:sta ja leluksi joku vanha alfa, jossa on fiilikset kohdallaanSilvio kirjoitti:iso perhe/edustus autohan yleensä tehdään mukavuuden ehdoilla joten onhan se aika harvinaista että molemmat ominaisuudet löytyy... Pelkkää pohdiskelua,ei 166:sta omaa kokemusta.
Corollassa ei kyl oo kumpaakaan noistaRolle kirjoitti:Niin yleensä puhutaan ajo-ominaisuukista ja ajomukavuudesta. Corollasta löytyy toista ja Alfasta toista.
Kyllä sopii. Ja vielä koirakin. Matkustusmukavuudesta ei tosin kannata silloin puhua.Italian Stallion kirjoitti:Kaksi lasta ja vaimo, ryyditettynä lastenvaunuilla ja muulla roippeella ei sovi edes 156 SW:n tiloihin.
Kyseisestä onnettomuudesta johtuen nyt onkin hyvä puolueettomasti huudella vieraisiin pöytiin.hagger16 kirjoitti:...ja Rasviksella Pökö.