Auto rupesi olemaan suorastaan raivostuttava ajaa. Moottoritiellä se kiemurteli aivan älyttömästi ja esim jotain pitkää mutkaa ajettaessa se muutti kokoajan kulkukulmaa


Tilasin Bilstein iskarit, joiden saapumiseen meni kuukausi. Alatukivarret ja iskarin yläpäänlaakerit hain Motonetistä. Kuvassa näkyvät moottorin tukikumit tilasin Muukkoselta. Tosin tarkoitus oli vain vaihtaa kuvassa keskellä näkyvä tukikumi, mutta ne toimitti epähuomiossa kuvassa vasemmalla ylhäällä näkyvän tukikumin. En jaksanut lähettä sitä takaisin ja ajattelin se olevan myös huonossa kunnossa, koska keskimmäinen oli ihan rikaleina. Muukkonen lähetti oikean kumin perässä ja antoi vielä rapattia virheestä, eli homma hoitui hyvin. Syy vaelteluun ja kolahteluun selvisi tukivarsia irrottaessa. Kummastakin tukivarresta oli toinen pusla revennyt vulkanoinnista irti ja olivat aivan väljät. Ei ihme että oli omituinen ajaa. Apurunko oli päässyt ruostumaan aika pahasti ja päätin irroitaa sen myös. hiekkapuhalsin sen ja maalasin Mastonin sinkkisprayllä, joka on todella hyvää kamaa. Mökin laiturin jalkojen hitsaus saumat on käsitelty tällä aineella ja ne on koko kesän veden alla (tosin makeassa vedessä), eikä ne ole ruostunut kahdessa vuodessa yhtään. Sinkin päälle apurunkoon laitoin kaksikerrosta alustamassaa. Eiköhän tuo taas muutaman vuoden kestä.
En ole ehtinyt vielä ajamaan sillä kuin muutaman kilometrin, mutta hyvältä tuntuu. Kolahtelut loppuivat ja noiden iskareiden takia kallistelu väheni todella paljon. Siitä tuli sellainen mukavan jämäkkä. Tulisipa kesä jo
