AlfaCubin uusi Romeo luokka

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

AlfaCubin uusi Romeo luokka

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Kuten saimme CARFin kerholehdestä lukea, tulee tänä vuonna ratapäivien alfacubbiin uusi romeoluokka. Milläs mielin te odotatte tulevaa ratakautta? Ihan mukavaltahan tuo kuulostaa, mutta kerrankin ois itse alkanut pärjätä kun sain tehokkaamman auton 8) .
Ja siirtääkö jo pelkkä vapaavirtaussuodattimen vaihto romeoluokkaan, ja mihinkä GTA:t kuuluu??

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Eritttäin tervetullut luokkauudistus. Nyt on muillakin kuin vakiokasvoilla mahdollisuus pokata pytty. GTA menee vakio-luokkaan, jos on vakio.
Kuten olen aikaisemmin todennut GTA:lla ja GT:llä voittaa vakioluokan aika helpolla.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: AlfaCubin uusi Romeo luokka

Viesti Kirjoittaja Garrett »

sataviisviis kirjoitti:Kuten saimme CARFin kerholehdestä lukea, tulee tänä vuonna ratapäivien alfacubbiin uusi romeoluokka. Milläs mielin te odotatte tulevaa ratakautta? Ihan mukavaltahan tuo kuulostaa, mutta kerrankin ois itse alkanut pärjätä kun sain tehokkaamman auton 8) .
Ja siirtääkö jo pelkkä vapaavirtaussuodattimen vaihto romeoluokkaan, ja mihinkä GTA:t kuuluu??
Juu, turboauton suotimen vaihtaminen on jo niin raju toimenpide, että siirtyy toiseen luokkaan.. :) Pointti on siinä, että se, joka aloittaa turboauton virittämisen, ei tyydy pelkästään suodattimen läpi tulevia suhinoita kuuntelemaan. Jos todella sinulle riittää pelkkä suodatin viritykseksi, etkä muuta halua tehdä, niin valitettavasti olet sääntöjen väliinputoaja. Melkein vakioauto, mutta luokka Romeo.

Muista! Sinä pärjäät samalla tavalla Romeo-luokassa, kuin olisit pärjännyt aikaisemmassa kokonaiskilpailuissa.

GTA on luokka Alfa, niinkuin Hanu mainitsi.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Onko säännöt jostakin verkossa luettavissa ja miten paljon vakiota saa viilata, että ei joudu megaviritettyjen pelien luokkaan?
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Montakos 300 heppasta quunelkkua löytyy Romeo luokasta tällä kaudella?

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Mitä tämä virittäminen oikein pitää sisällään..?
Jos vetopuoli on vakio mutta esim. alusta ei niin
luokka on vakio -ko-kö?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

silverine kirjoitti:Mitä tämä virittäminen oikein pitää sisällään..?
Jos vetopuoli on vakio mutta esim. alusta ei niin
luokka on vakio -ko-kö?
Alustaa saa "virittää" niin paljon kuin lompakko kestää. Vapaastihengittävää konettakin saa raiskata melko rankalla kädellä. Käytännössä Romeo luokassa ajavat vaparit ovat stroukattuja, porattuja tai muuten vain koneenvaihtoja.

Säännöt piti jo laittaa nettiin, mutta ei nyt näkynyt. Tarkistan webmasterilta.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No eiköhän toi mun auto lastun vaihdon jälkeen kuulu aika selkeesti Romeo luokkaan.

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Menisköhän mun GTV alpha luokkaan. ei ole stroukattu eikä porattu eikä edes lastua vaihdettu kaasareihin :crazyeyes:

Avatar
Oleino
Viestit: 1780
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Käy ajamassa kelloa vastaan ja arpoo sen jälkeen. Eiköhän se tuomio selviä aikanaan. :) Itse kuvittelen pääseväni Alfa-luokkaan vaikka takapönttö on vaihdettukin. :)
Tein itse - säästin

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Säännöt ovat vihdoin tulleet näkyville.

www.carf.fi -> Alfacup
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Jep. Auton pitää olla katsastettu :evil:

Vastaa Viestiin