Seuraava Alfa voisi olla avonainen tai isompikoneinen malli jonka hinta / kateuskerroin on mahdollisimman suuri Skaala on aika laaja ja hyvä kauppa ratkaisee. Saksan tuonti voisi olla myös vaihtoehto.
Tässä yksi mahdollisuus, mutta saako noita törkeitä jenkkipuskureita poistettua ja korvattua euro scudetolla?
Täältä ääni V6-koneiselle etuvetospiiderille. Vanhemmat klassikot ovat hienoja pelejä mutta luulen, että Pertti Virtanen pitää noita max. kymmenen vuotta vanhoja vehkeitä kalliimpina. Jos siis haluaa autolla rintakarvoja kasvattaa.
ES30 joka ei tiedä mallia luulee sitä automaattisesti ihan uudeksi, kun ei ole koskaan ennen sellaista nähnyt. Joka tietää mallin on vielä enemmän pähkinöissään.
Luulisin että paras piparin saanti kerroin on etuveto getvosella tai spiiderillä. Mun getvonen on niin vanha että sillä saa naisilta vaan sääliviä katseita. No, jos oisin poikamies niin säälipiparikin olis kelvannu.
Its just Alfa Romeo but that symbolizes my individuality and belief in my personal freedom.
^ Heh. Tommonen on mulla hakusessa, mutta ei ole tarvis rintakarvoja kasvattaa(on jo riittävät). Lähinnä V6:n mylvintää on ikävä ja avo olis aika siisti kesällä
Kyllä Getvonen näyttää sen verran hienolta, että asiaan perehtymätön voi luulla että se on uuden karhea vehje. ja sillä kateus kerroin on noin kymmenen kertaa enemmän kuin uusi Vuvla S80, vaikka vuvla maksaakin 10 kertaa enemmän. Naiset eivät ymmärrää mitään autoissa, heille tärkein että auto näyttää hyvältä.(No, melkein kaikki naiset )
^
^^
^^^
^^^^
^^^^^
Jepjep, samoilla linjoilla ollaan. Etuveto GTV tai Spider on jopa edullisempi kuin 89-93 pininfarina Facelift Spider. Sitä edeltävä taas on tönkkö ankkapyrstö.
Etuveto GTV olisi myös hieno! Saksansa löytyy vieläkin muutama uusi kovalla alennuksella. Käytetyistä hyvä valikoima. 2.0TS tai 3.0 löytyy aina 6Teur lähtien. Jos valita saisi, niin Spider 3.0 tai 3.2 Rosso Alfa Beigellä nahkasisustuksella Hinnat Saksassa 6-24teur ja leuhkakerroin 400%.
Siis ehdottomasti 916 Spider/GTV. Kun ostin pari vuotta sitten joawesteltä '96 GTV:n, en kyllä osannut kuvitellakaan kuinka paljon auto voi kerätä huomiota (ja ehkä kateuttakin) liikenteessä. Ei sellaisesta päivää ollut ainoatakaan, etteikö olisi joutunut jonkun tuntemattoman kanssa kyseisestä autosta jauhamaan. Rohkeimmat veikkaukset Alfan hinnastakin huitelivat 100 000 euroa.
Ja edit: Kun näyttää siltä, että GTV/hämähäkillä on näin kova kannustus niin melkein tarvii organisoida erikois joukkue, joka koostu foorumilaiselta ja tehdä kunnon kimppa tilaus
Edit2: Minulle yksi niistä, valkoisella värillä ja punaisella nahkapenkeillä
Alfistipohjoosesta kirjoitti:ES30 joka ei tiedä mallia luulee sitä automaattisesti ihan uudeksi, kun ei ole koskaan ennen sellaista nähnyt. Joka tietää mallin on vielä enemmän pähkinöissään.
Alfistipohjoosesta kirjoitti:ES30 joka ei tiedä mallia luulee sitä automaattisesti ihan uudeksi, kun ei ole koskaan ennen sellaista nähnyt. Joka tietää mallin on vielä enemmän pähkinöissään.
GT toimii tien päällä nähtynä about yhtä hyvin kuin Brera, vaikka läheltä tarkasteltuna GT on hieman ackward. Perän muodoissa on jotain hieman väärin. Eipä silti, kyllä GT V6 3.2 kelpaisi.
TestarosaFinland kirjoitti:Ja edit: Kun näyttää siltä, että GTV/hämähäkillä on näin kova kannustus niin melkein tarvii organisoida erikois joukkue, joka koostu foorumilaiselta ja tehdä kunnon kimppa tilaus
Edit2: Minulle yksi niistä, valkoisella värillä ja punaisella nahkapenkeillä