1,6 litrasia 156:sia en muista tulosliuskoilla olleen... Sillä vaan pohdiskelin että lieneekö noita suomessa ollenkaan,käsikirja ainakin väittää että semmonenkin on olemassa,muistaakseni 122 heppanen. Vähän ot tais tosin mennä.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
^Tuuppa kytikseen Tarunmutkaan, niin katotaan että miten getvonen kallistaa vakioalustalla. Mullahan on jo sun ottama kuva madalletun 156:n kallistelusta.
No jos on 15-20 henkeä niin tietysti se on hankalaa, mutta tällä tavalla voi virkistää tunnelmaa.Mutta taas voi päätellä jo paikan päällä mitä tehdään ja muuten tunnelma on varmaan kohdalleen. tärkeintä on se, että sinne pääsee iso porukka niin kaikki sujuu
Onpas ihastuttavan monta tapahtumaa vaikka tällä hetkellä olenkin vain arefin jäsen. Mutta ehdottomasti tarkotus tulla voittamaan viimevuoden omat ratasählingit, edellinen kerta jäi aika ikävään vaiheesee.
Jappe kirjoitti:^^ Harmi. Sun ajos on jäänyt mieleen. Mahdollinen cup voittaja, jos olis kunnon kalusto alla
Tässähän oikeen punastuu
Toisaalta kun miettii niin tuskinpa aikoja kauheesti parannettua saisi, sillä mitään en ole autoon saanut parannettua (ja lisäksi kesärenkaiksi tulee jotkut kaverilta 50 eurolla saatavat paskat). Ja ehkä on autollekkin annettava vähän armoo, 340tkm mittarissa.
Uutena Alfan omistajana olisi mielenkiintoista lähteä toteamaan Alfan ajettavuutta radalla, mutta kehtaako vakio Dieselillä (vielä farmari) ilmestyä paikalle?
Tuntuu, että kaikki eivät edes tunnusta noita dieseleitä Alfoiksi
buctu kirjoitti:Uutena Alfan omistajana olisi mielenkiintoista lähteä toteamaan Alfan ajettavuutta radalla, mutta kehtaako vakio Dieselillä (vielä farmari) ilmestyä paikalle?
No, meikäläinen ainankin ilmoittautuu mukaan vakiolla diesel (100kW)S.W:llä. Viime vuonna rataa tuli kierrettyä aivan väärän konsernin 66kW diisselillä ja hauskaa oli
no tulen ehkäpä pällistelemään, jos tosissaan tuo otsomi hyväksyy matkustaja kaveriksi.Ehkäpä kartan lukijaksi muutamalle kierrokselle:D ,kun ei tuota korttiakaan vielä satu löytymään...toivon vaan että otsomi saisi vaan sen oman turbonsa kasaan, notta päästäisi sitten kun ei toi munkaan kutonen ole oikeen rata kunnossa:Djuu että eiköhän meikäläinen pidä kädet ristissä jotta pääsis katselemaan muitten menoa ja kuvailemaan vähän videota tiedoksi kaikkille jo nyt että turha haastella oikeuteen voin sensuroida kuskit ja kilvet:D olisi ainakin itsellä katseltavaa talvi pakkasilla:D
Kurko kirjoitti:Ei noin keltsi , sun pitää tulla Q4.llä
No, jokainen voi käydä katsomassa mun albumista missä vaiheessa Q4 on ollut jo vuoden alusta lähtien. Motivaatio jotenkin hukassa, kun on pitänyt askarrella kaiken näköistä pientä tuohon käyttikseen ja sivuproggiksena on vielä http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=15020
Mutta kyllä sekin päivä joskus vielä koittaa, kun pääsen Q4:llä radalle ja sitä kannattanee odotella
Tässä erään merkkikerhon luokittelu tapa; katuautot A teho/paino alle 5.99kg/hp, katuautot B 6.00-7.49, katuautot C 7.50 ja yli. Kilpuriksi määritellään kaaret ja/tai slicksit omaavat laitteet. Lisäksi on oma luokka naisille. Nämä systeemit on ollut käytössä ensi kertaa viime vuonna.
Kuulostaa epäilyttävästi BMW kerhon säännöiltä
Minun mielestä tuo teho/painosuhteen mukaan jako ei oikein toimi. Nyt hitaimmassa luokassa on kaksi kertaa putkeen voittanut BMW 530D jonka omistajan itse keskustelufoorumilla ilmoittama teho ja vääntö on 300 hv ja 600 Nm. Tuo monsteri sitten ajaa samassa sarjassa kuin vaikkapa 316i jossa on alle kolmasosa tehosta koska luokitus lasketaan rekisteriotteeseen merkityistä vakioauton arvoista.
Oisin tulossa ainakin ahvenistolle ja alastaroon lähinnä kuvailemaan ja jos radalle mahtuu niin myös ajamaan. Siis jos BMW:llä radalle pääsee
Kyllä varmaan näin "tuoreena" foorumilaisena täytyy tulla kattelemaan meininkiä! Voi olla et radalle en uskalla kuin "alun hitailla kierroksilla", mutta hengailemaan kuitenkin! Olishan se kiva tavata muita alfojen omistajia ja nähdä kun muut ajaa nopeita kierroksia!
Alun kysymykseen siis vastatakseni varmaan kahdelle viimeiselle olisin tulossa eli Jurvaan elokuussa ja Avenistolle syyskuussa.
DinaGirl kirjoitti:Kyllä varmaan näin "tuoreena" foorumilaisena täytyy tulla kattelemaan meininkiä! Voi olla et radalle en uskalla kuin "alun hitailla kierroksilla", mutta hengailemaan kuitenkin! Olishan se kiva tavata muita alfojen omistajia ja nähdä kun muut ajaa nopeita kierroksia!
Alun kysymykseen siis vastatakseni varmaan kahdelle viimeiselle olisin tulossa eli Jurvaan elokuussa ja Avenistolle syyskuussa.
Kissaa "rapsutettavaksi" radalle - asiaa - "Kuka on kingi? No Rane"
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI