Moi,
Tämä "MODE"-näppäimen (siinä mittaristovalo voimakkuussäädinten välissä) kautta avautuva päävalikko rupes toimimaan todella ihmeellisesti.
Normaalitilanteessahan, kun ollaan liikkeellä, MODE-painike avaa sen toimintojen päävalikkolistan. Minulla se avaa aina suoraan tuon nopeusvaroitin toiminnon (SPEED). En siis pääse ollenkaan tuohon päävalikkoon!
Manuaalin mukaan tuohon SPEED toimintoon mennään suoraan jos auto on pysähdyksissä. Onko siis jokin "liiketunnistin" mennyt rikki!?
Tämä feature ilmeni sen jälkeen kun käytin auton huollossa, jossa korjattiin mm. sähköikkuna-automatiikka uudelleenohjelmoimalla jotain compuuttereja.
Asiasta on tarkoitus tietenkin reklamoida Deltaa.
Ajattelin jakaa tiedon silti kanssanne, jos vaikka samantapaista olisi havaittu.
Ajotietokoneen päävalikko ja SPEED-toiminto (MODE-näppäin)
Valvoja: Moderators
Ajotietokoneen päävalikko ja SPEED-toiminto (MODE-näppäin)
-onko pakko jos ei taho-
Moi.
Olen jo pitkään selaillut foorumia, mutta nyt kun kerrankin oli jotain sanottavaa päätin rekisteröityä.
Asiaan...Juuri noin sen kuuluukin toimia. Silloin kun ollaan liikkeellä, niin pystyy käyttämään vain nopeusvaroitin toimintoa. Silloin kun ollaan pysähdyksissä niin pääsee mode-napista niihin muihin valikoihin.
Ihan loogista, kun ajattelee, että ajaessa ei näitä muita valikoita oikeastaan tarvitse, mutta se nopeusvaroittimen säätimäminen on kuitenkin usein tarpeellista. Siis jos varoitinta käyttää...
Ohjekirjasta löytyy myös tästä tietoa.
Olen jo pitkään selaillut foorumia, mutta nyt kun kerrankin oli jotain sanottavaa päätin rekisteröityä.
Asiaan...Juuri noin sen kuuluukin toimia. Silloin kun ollaan liikkeellä, niin pystyy käyttämään vain nopeusvaroitin toimintoa. Silloin kun ollaan pysähdyksissä niin pääsee mode-napista niihin muihin valikoihin.
Ihan loogista, kun ajattelee, että ajaessa ei näitä muita valikoita oikeastaan tarvitse, mutta se nopeusvaroittimen säätimäminen on kuitenkin usein tarpeellista. Siis jos varoitinta käyttää...
Ohjekirjasta löytyy myös tästä tietoa.