Ajotietokoneen päävalikko ja SPEED-toiminto (MODE-näppäin)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Pasodoble

Ajotietokoneen päävalikko ja SPEED-toiminto (MODE-näppäin)

Viesti Kirjoittaja Pasodoble »

Moi,

Tämä "MODE"-näppäimen (siinä mittaristovalo voimakkuussäädinten välissä) kautta avautuva päävalikko rupes toimimaan todella ihmeellisesti.

Normaalitilanteessahan, kun ollaan liikkeellä, MODE-painike avaa sen toimintojen päävalikkolistan. Minulla se avaa aina suoraan tuon nopeusvaroitin toiminnon (SPEED). En siis pääse ollenkaan tuohon päävalikkoon!
Manuaalin mukaan tuohon SPEED toimintoon mennään suoraan jos auto on pysähdyksissä. Onko siis jokin "liiketunnistin" mennyt rikki!?

Tämä feature ilmeni sen jälkeen kun käytin auton huollossa, jossa korjattiin mm. sähköikkuna-automatiikka uudelleenohjelmoimalla jotain compuuttereja.

Asiasta on tarkoitus tietenkin reklamoida Deltaa.
Ajattelin jakaa tiedon silti kanssanne, jos vaikka samantapaista olisi havaittu.
-onko pakko jos ei taho-

Pyry

Viesti Kirjoittaja Pyry »

Moi.
Olen jo pitkään selaillut foorumia, mutta nyt kun kerrankin oli jotain sanottavaa päätin rekisteröityä.

Asiaan...Juuri noin sen kuuluukin toimia. Silloin kun ollaan liikkeellä, niin pystyy käyttämään vain nopeusvaroitin toimintoa. Silloin kun ollaan pysähdyksissä niin pääsee mode-napista niihin muihin valikoihin.
Ihan loogista, kun ajattelee, että ajaessa ei näitä muita valikoita oikeastaan tarvitse, mutta se nopeusvaroittimen säätimäminen on kuitenkin usein tarpeellista. Siis jos varoitinta käyttää...
Ohjekirjasta löytyy myös tästä tietoa.

Pasodoble

Viesti Kirjoittaja Pasodoble »

Näinkö päin se oli, mielestäni tämän jo tarkistin manuaalista... :oops:

No, onneks en nolannut itteäni enempää. Näinhän se on, loogista kun pysähtyy miettimään. Kiitti!
-onko pakko jos ei taho-

JackFry
Car(s): 156 2.0 JTS SW

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Se toimii just niin kuin Pyry kertoi. Itse ihmettelin samaa asiaa kun Alfani ostin.
(koska Suomalainen mies lukee manuaalia vasta sit kun kaikkee on itse kokeillut)! :crazyeyes: :mrgreen:

Vastaa Viestiin