Alfa kasassa, R.I.P
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Alfa kasassa, R.I.P
Niinkuin bongausketjussa jo lukee niin tänään viikonloppulomalle tullessa sain pakun perääni.
Tapaus kävi läntisellä ohitustiellä pirkkahallin kohdilla ruuhkassa. Jono pysähtyi äkisti, itse sain auton pysähtyyn noin kymmenen senttiä ennen törmäystä, takana tullut paku ei.
Vauhtia ei ollut paljoakaan mutta raskas paku karjapuskurilla sai pahaa jälkee aikaan, itselläni oli vielä jarrut pohjassa.
Alfa siis menee aivan selvästi lunastukseen, runko meni kasaan ja kattoonkin tuli vekki. Samaten takapalkki vääntyi hieman mutkalle. Puskuri, lokasuoja ja takapää on luonnollisesti kasassa. Täräyksen voimasta myös kuskin selkänoja vääntyi toiselta puolelta.
Kyydissä oli minun lisäksi kolme kaveria, pieniä niskasärkyjä on havaittavissa, voi olla että täytyy huomenna käydä terveysasemalla, jotta jää tieto akristoihin.
Auto hinattiin Deltan pihaan.
Elikkä tämmönen päätös oli kahden ja puolen vuoden uurastuksella ja kovalla työllä, unohtamatta suurta kiintymystä autoon.
Muutamat itkut on tirautettu... lepää rauhassa rakas auto.
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=408
R.I.P
edit: lisätty äänestys
Tapaus kävi läntisellä ohitustiellä pirkkahallin kohdilla ruuhkassa. Jono pysähtyi äkisti, itse sain auton pysähtyyn noin kymmenen senttiä ennen törmäystä, takana tullut paku ei.
Vauhtia ei ollut paljoakaan mutta raskas paku karjapuskurilla sai pahaa jälkee aikaan, itselläni oli vielä jarrut pohjassa.
Alfa siis menee aivan selvästi lunastukseen, runko meni kasaan ja kattoonkin tuli vekki. Samaten takapalkki vääntyi hieman mutkalle. Puskuri, lokasuoja ja takapää on luonnollisesti kasassa. Täräyksen voimasta myös kuskin selkänoja vääntyi toiselta puolelta.
Kyydissä oli minun lisäksi kolme kaveria, pieniä niskasärkyjä on havaittavissa, voi olla että täytyy huomenna käydä terveysasemalla, jotta jää tieto akristoihin.
Auto hinattiin Deltan pihaan.
Elikkä tämmönen päätös oli kahden ja puolen vuoden uurastuksella ja kovalla työllä, unohtamatta suurta kiintymystä autoon.
Muutamat itkut on tirautettu... lepää rauhassa rakas auto.
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=408
R.I.P
edit: lisätty äänestys
Viimeksi muokannut Epezi, 17 Touko 2007, 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Voihan paska! Kyllä siinä meni paljon työtä pilalle, ei voi kuin kuvitella Epezin fiiliksiä .
Mitenkäs lunastuksen kanssa, silloinhan ne vie auton kokonaan pois. Kuinkahan iso ero olisi, jos auton jättäisikin itselle, silloinhan siitä voisi hyödyntää uusia/kunnostettuja/ehjiä osia mahdolliseen seuraajaan taikka myyntiin.
Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin, ainekset olivat olemassa...
Mitenkäs lunastuksen kanssa, silloinhan ne vie auton kokonaan pois. Kuinkahan iso ero olisi, jos auton jättäisikin itselle, silloinhan siitä voisi hyödyntää uusia/kunnostettuja/ehjiä osia mahdolliseen seuraajaan taikka myyntiin.
Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin, ainekset olivat olemassa...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
SAATANA!
Ne vakuutussedät ovat paska kansa, varsinkin jos Pohjola on pelissä. Yritä saada kerta korvauksen niin ainakin saat pitää auton itsellesi. Mutta ihan paska homma on tapahtunut! Onneksi 164 on sen verran turvallinen peli, ettei henkilövahinkoja tullut. Sinä pelastit kuusnepan ja se pelasti sinua...
Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
Ne vakuutussedät ovat paska kansa, varsinkin jos Pohjola on pelissä. Yritä saada kerta korvauksen niin ainakin saat pitää auton itsellesi. Mutta ihan paska homma on tapahtunut! Onneksi 164 on sen verran turvallinen peli, ettei henkilövahinkoja tullut. Sinä pelastit kuusnepan ja se pelasti sinua...
Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
Nothing beats cubic inch
On kyllä suuri harmi kun näin rakkaudella rakennettu auto menee rusinaksi. Kannattaa neuvotella vahinkotarkastajan kanssa, kaverille tarjottiin riesasta aikoinaan vastaavassa tilanteessa muistaakseni 900e, mutta sai neuvoteltua hinnan lähes 1300e ja pidettyä vielä auton itsellään. Kaiva kaikki mahdolliset kuitit mitä autoon on tehty ja näytä vahinkotarkastajalle. Niillä saa auton hintaa hinattua ylöspäin ja sitäkautta lievitettyä tuskaa.
Tein itse - säästin
Tollanen kyllä vituttaa armottomasti. Itellä meni loisto 75 ts lunariin pari vuotta sitten ja pakukuski kenen vika oli niin siinä vaan nauro partaansa. Vakuutus setä sano korvauksummaksi 500e, mutta onneks puhumalla päästiin 2900e korvaukseen. Eli tuo korvauspuoli on kyllä aika pitkälti yleensä kiinni tuurista, että millanen kaveri sitä autoa arvioi. Henkisiä haavoja vaan harvoin rahalla pystyy korvaamaan...
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
No tämäkin on ihan yhtä älytön, kuin kaikki muutkin lakipykälät Suomessa, eli jotakin tiettyä vuotta ennen rekisteröidyissä autoissa se saa olla, mutta uudemmissa ei. Esim. aikanaan työnantajalla oli -98 mallin Transporter, jossa karjarauta oli ihan laillisesti, mutta -00 malliin sitä ei enää saanut laittaa, vaikka auto oli ihan samanlainen.TestarosaFinland kirjoitti:Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
Mutta back to topic. Täällä palstallahan on loistava kunnossapitopäiväkirja, josta selviää, kuinka paljon työtä autoon on upotettu. Olisi hyvä jos se saisi vakuutustarkastajalle.
Voih. Joskus kyydissä olleena en voinut uskoa niitä kilometrimääriä ja vuosimallia kun niistä aikoinaan kysyin. Saihan se melkosta runtua radalla, mutta kyllä se sen kestikin niinkuin urheiluauton kuuluukin. Siltikin mieleeni jäänyt huoletonta & kevyttä menoa ja takuulla priima kunnossa pidetty yks-kuus-nelonen.
Tosiaan niinkuin KJS totesi, niin kaikki dokumentaatiot, kuitit, kuvat päiväkirjaa myöten vakuutusyhtiön katseltavaksi, niin luulisi heidänkin ymmärtävän ettei tässä mikään peltoauto ollut kyseessä.
Tsemppiä Harri!
Tosiaan niinkuin KJS totesi, niin kaikki dokumentaatiot, kuitit, kuvat päiväkirjaa myöten vakuutusyhtiön katseltavaksi, niin luulisi heidänkin ymmärtävän ettei tässä mikään peltoauto ollut kyseessä.
Tsemppiä Harri!
- Wolffis
- Viestit: 245
- Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
- Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
- Paikkakunta: Kouvola
Käsittääkseni uudempiinkin saa nykyisin saman karjaraudan, mutta se tulee "valoraudaksi" eli vissiinkin ésim. sumarit laittamalla se rauta saa olla... Huom! ei ole varmaa tietoa!!!KJS kirjoitti:No tämäkin on ihan yhtä älytön, kuin kaikki muutkin lakipykälät Suomessa, eli jotakin tiettyä vuotta ennen rekisteröidyissä autoissa se saa olla, mutta uudemmissa ei. Esim. aikanaan työnantajalla oli -98 mallin Transporter, jossa karjarauta oli ihan laillisesti, mutta -00 malliin sitä ei enää saanut laittaa, vaikka auto oli ihan samanlain.TestarosaFinland kirjoitti:Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
@lfat...
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
^
Muistaakseni ei saa vaan olla kunnolla hitsattuna/pultaatuna runkoon, vaan pitää olla kevyt asennus. Tällaista olen kuullut, jos olen väärässä niin oikaiskaa.
Pahoitteluni myös omalta osalta Epezin auton kohtaloa. Aikoinaan kun ajettiin sprintillä poroa päin, niin tulin auton puolesta surulliseksi (ikä 6v).
Muistaakseni ei saa vaan olla kunnolla hitsattuna/pultaatuna runkoon, vaan pitää olla kevyt asennus. Tällaista olen kuullut, jos olen väärässä niin oikaiskaa.
Pahoitteluni myös omalta osalta Epezin auton kohtaloa. Aikoinaan kun ajettiin sprintillä poroa päin, niin tulin auton puolesta surulliseksi (ikä 6v).
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kyllä sillä korvaussummalla mielivarusteilla ym. olevan satakuutos 'projektin' saat Mulla meni -90 siisti 164 lunariin parkissa -05, mutta sai olla tyytyväinen korvaussummaan, vaikkakin minun tapauksessa auton 'raato' arvioitiin sen verran arvokkaaksi etten sitä itselle jättänyt. Tänä loppuvuonna olisi tarkoitus palata lempiauton sfääriin
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Kiitoksia osanotoista.
Pahimmasta järkytyksestä on jo selvitty... Kavereiltakin tuli tieto että niskasäryt ovat häipyneet yön aikana.
Nyt sitten pitää alkaa jo suunnittelemaan jatkotoimenpiteitä. Tulen jossain vaiheessa tekemään "listan" siitä mikä tuo auto on, ja toivon että saisin myös täältä apua arvon määrittämiseen, tämä helpottaisi sitten taistelussa vakuutustarkastajan kanssa.
Mitäs olette mieltä ajatuksesta että pyytäisin jommalta kummalta clubilta vapaamuotoista kirjettä, jossa lukisi jotain 164:sta, niitten määrästä, arvosta ja yleiskunnosta suomessa? Jos siitä saisi vakuutusmies kuvan että tuon ikäisiä, ajettuja ja kuntoisia kuusnepoja ei suomessa juuri ole.
Pahimmasta järkytyksestä on jo selvitty... Kavereiltakin tuli tieto että niskasäryt ovat häipyneet yön aikana.
Nyt sitten pitää alkaa jo suunnittelemaan jatkotoimenpiteitä. Tulen jossain vaiheessa tekemään "listan" siitä mikä tuo auto on, ja toivon että saisin myös täältä apua arvon määrittämiseen, tämä helpottaisi sitten taistelussa vakuutustarkastajan kanssa.
Mitäs olette mieltä ajatuksesta että pyytäisin jommalta kummalta clubilta vapaamuotoista kirjettä, jossa lukisi jotain 164:sta, niitten määrästä, arvosta ja yleiskunnosta suomessa? Jos siitä saisi vakuutusmies kuvan että tuon ikäisiä, ajettuja ja kuntoisia kuusnepoja ei suomessa juuri ole.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
^
Ongelma muodostuu siitä että varsinkin 87 vm. kuusnepalla ei arvoa juuri ole MUTTA kun autoon oli investoitu huima määrä rahaa tilanne on tietenkin toinen. niin kuin täällä on kirjoitettu niin yrittää kaivata kaikki mahdolliset kuitit. Koko summan et tietenkaan saat takaisin, mutta ainakin osa. Koska muuten valitettavasti setä myöntää "bensa" rahat
EDIT: Minun tietääkseni NIIN hyvä kuntoista vanha kopaista 164:sta suomessa ei ole...
Ongelma muodostuu siitä että varsinkin 87 vm. kuusnepalla ei arvoa juuri ole MUTTA kun autoon oli investoitu huima määrä rahaa tilanne on tietenkin toinen. niin kuin täällä on kirjoitettu niin yrittää kaivata kaikki mahdolliset kuitit. Koko summan et tietenkaan saat takaisin, mutta ainakin osa. Koska muuten valitettavasti setä myöntää "bensa" rahat
EDIT: Minun tietääkseni NIIN hyvä kuntoista vanha kopaista 164:sta suomessa ei ole...
Nothing beats cubic inch
Kyllä tällänen aina repii kun kuulee rakkaudella pidetyn alfan romuttumisesta. Varsinkin kun tapahtuu ilman omaa syytä. Paljonko saat siitä rahallista korvausta ei riipu siitä paljon siihen on laitettu rahaa vaan siitä paljon siitä olisi olisi saatu rahaa ennen vahinkoa. Tietäen 164:n hintahaitarin niin varmasti kova vääntö on tulossa. Valokuvat ja dokumentit auttaa kuitenkin.
Its just Alfa Romeo but that symbolizes my individuality and belief in my personal freedom.
Ei, ne on mullakin puidenoksien alla Mutta Epezille osanotot kyllä tapahtuneen johdosta.KJS kirjoitti: Hyväkuntoisia kuusnepoja kun ei muutenkaan kasva joka oksalla.
Kannattaa muuten lähteä siitä että aiot korjata auton, älä ehdottele lunastusta itse. Jossain vaiheessa vääntöä käy nimittäin niin että saat autosta vain parisataa enemmän lunastettaessa kuin kertakorvauksena, silloin alkaa olemaan jo hyväksyttävä tarjous. Lunastaahan sun autoa ei väkisin voida joten kannattaa olla vaativa itse tiettyyn pisteeseen asti. Ja tietenkään ei kannata vittuilla vaan olla asiallinen mutta jämpti ja perustella vaatimukset hyvin.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Omaan tapaukseeni lisäten, vakuutusukko arvio mun 164 mällin jälkeen vielä noin 2400e arvoiseksi, kun olin siitä 6kk aiemmin maksanut reilu 3000e.. Toinen takaovi sisässä, saman puolen takaposki kanssa reippaasti sisässä ja toisen puolen poskessa jonkin verran oiottavaa, puskurissa fiksaamista ja takamppu halki. Suurimmat nimetäkseni. Tästä syystä tosiaan päädyin lunastukseen heh.GAMMA500 kirjoitti:Ei, ne on mullakin puidenoksien alla Mutta Epezille osanotot kyllä tapahtuneen johdosta.KJS kirjoitti: Hyväkuntoisia kuusnepoja kun ei muutenkaan kasva joka oksalla.
Kannattaa muuten lähteä siitä että aiot korjata auton, älä ehdottele lunastusta itse. Jossain vaiheessa vääntöä käy nimittäin niin että saat autosta vain parisataa enemmän lunastettaessa kuin kertakorvauksena, silloin alkaa olemaan jo hyväksyttävä tarjous. Lunastaahan sun autoa ei väkisin voida joten kannattaa olla vaativa itse tiettyyn pisteeseen asti. Ja tietenkään ei kannata vittuilla vaan olla asiallinen mutta jämpti ja perustella vaatimukset hyvin.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
ja jos rupee ahdistamaan toi korvaus summa niin jokapojalla on rikkinäinen vanha kommu (9210i) se kun on sattunut olemaan keskikonsolissa ja hajonnut kolarissa niin voi piru... ainakin itse sain 200 tommosesta puhelimesta...
sekin on ihme homma että miks saa saman tai jopa paremman korvauksen kun ottaa vanhan varaosiksi.. ja luulempa että ei yritä edes lunastaa ei ainakaan mulla oikeen halunnut siitä keskustella kun on erikoinen auto..
huh olipas sekavaa tekstiä..
sekin on ihme homma että miks saa saman tai jopa paremman korvauksen kun ottaa vanhan varaosiksi.. ja luulempa että ei yritä edes lunastaa ei ainakaan mulla oikeen halunnut siitä keskustella kun on erikoinen auto..
huh olipas sekavaa tekstiä..
alfa 33 1.7QV 16v 90, Aprillia ditec skoopperi
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
No voihan rucola! Onneksi säilyitte vammoitta. Tuo Pirkkalan ohitustie on nyt korjausten aikaan kyllä varsinainen hermorata, joka viikko sattuu ja tapahtuu. Onneksi on sentään valoisaa, talvella se oli vielä pahempi.
Toivottavasti tulee pian kuntoon, kuten myös autoasiasi ! Niin, ja muistakaa muutkin tuolla tiellä ne turvavälit, siellä liikkuu vaikka mitä työvempelettä yllättäen.
-cr
Toivottavasti tulee pian kuntoon, kuten myös autoasiasi ! Niin, ja muistakaa muutkin tuolla tiellä ne turvavälit, siellä liikkuu vaikka mitä työvempelettä yllättäen.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Juu. Ehdottomasti printtaat kaiken ulos täältä mitä olet 164:n liittyen kirjoitellut. Huolloista siis. Siinähän sitä on vahinkotarkastajalla lukemista ja jotain mihin voi pohjata arviotaan.KJS kirjoitti:Mutta back to topic. Täällä palstallahan on loistava kunnossapitopäiväkirja, josta selviää, kuinka paljon työtä autoon on upotettu. Olisi hyvä jos se saisi vakuutustarkastajalle.
Ja Epezille osanoto. Tiedän kyllä tunteen, eihän siitä ole kuin reilu puoli vuotta kun sama kävi omalle kohdalle.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Sen verran paljon on noita omia tullut hierottua (tai tässä vaiheessa vasta tuota Themaa), että osaan kuvitella tunteen. Tavallaan oikeastaan osaakin, kun toissa talvena oli Thema kuskattu muka väärinpysäköitynä Tattikselle, ja alkuun oli oletuksena liimanhaistajien tekemä keikka, ja sen myötä erinäisiä arvailuja auton kunnosta siinä vaiheessa, kunnes se löytyy. No, sen sai lopulta maksamatta takaisin, kun olihan siellä iso pysäköintilupa keskellä tuulilasia. Luonnollisesti laskutin jokaisen laskutettavissa olevan sentin aiheutuneista kustannuksista Helsingin kaupungilta, ei nekään mitään armoa toisinpäin antaisi. Epezin kannattanee ottaa kertakorvaus ja auto itselle, ja sitten vaan etsimään Alfaa seuraavaa...
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Runoilen juuri vahinkotarkastajalle (josta ei tosin ole vielä mitään kuulunut) romaania autosta.
Lisäsin äänestyksen, jotta saisin jonkinlaisen käsityksen minkälaisia summia minulla olisi mahdollisuus vaatia.
Tässä pää-asiat autosta:
164 TS -89
ajettu 340tkm
Entinen Alfa-korjaajan auto, pidetty loistavaa huolta
moottorissa ei sivuääniä, tehot tallella, mahdollisista remonteista liittyen koneeseen ei ole tietoa.
Maalattu kolmevuotta sitten ja vuosi sitten, maalipinta loistavassa kunnossa, ei ole koskaan harjapesty.
Ruostevauriot miltei kokonaan korjattu, vähäistä ruostetta siellä sun täällä, pohja kunnossa.
Eibachin madallusjouset
Etupään kaikki puslat vaihdettu noin puolitoista vuotta sitten.
Takapalkki ja kaikki tukivarret kunnostettu puolivuotta sitten.
Takapäähän vaihdettu joka paikkaan polyuretaanipuslat.
Etuvalot vaihdettu superin valoihin.
15" Alumiini vanteet, pulverimaalattu puolitoista vuotta sitten
CSC:n takapönttö
Nardin jalopuuratti
Kangasmatot
MP3-soitin
Alfatech 200bb hälytin
sisusta kunnossa (niinkuin 164:n kangassisustat yleensä), kuskinpenkki hieman kulahtanut.
Yleisesti kaikki toimii, pikkuvikoja muutamia.
Laittakaas hatusta jonkinlaista arviota, kiitos!
Lisäsin äänestyksen, jotta saisin jonkinlaisen käsityksen minkälaisia summia minulla olisi mahdollisuus vaatia.
Tässä pää-asiat autosta:
164 TS -89
ajettu 340tkm
Entinen Alfa-korjaajan auto, pidetty loistavaa huolta
moottorissa ei sivuääniä, tehot tallella, mahdollisista remonteista liittyen koneeseen ei ole tietoa.
Maalattu kolmevuotta sitten ja vuosi sitten, maalipinta loistavassa kunnossa, ei ole koskaan harjapesty.
Ruostevauriot miltei kokonaan korjattu, vähäistä ruostetta siellä sun täällä, pohja kunnossa.
Eibachin madallusjouset
Etupään kaikki puslat vaihdettu noin puolitoista vuotta sitten.
Takapalkki ja kaikki tukivarret kunnostettu puolivuotta sitten.
Takapäähän vaihdettu joka paikkaan polyuretaanipuslat.
Etuvalot vaihdettu superin valoihin.
15" Alumiini vanteet, pulverimaalattu puolitoista vuotta sitten
CSC:n takapönttö
Nardin jalopuuratti
Kangasmatot
MP3-soitin
Alfatech 200bb hälytin
sisusta kunnossa (niinkuin 164:n kangassisustat yleensä), kuskinpenkki hieman kulahtanut.
Yleisesti kaikki toimii, pikkuvikoja muutamia.
Laittakaas hatusta jonkinlaista arviota, kiitos!
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Katsotaan nyt mitä tapoja ja korvauksia tarkastaja ehdottelee. Käteistä täytyy kuitenkin saada sen verta että saa pätevän kulkineen hankittua, muuta rahaa kun ei ole yhtään.
Kyllähän tuosta vanhasta saisi paljon hyviä osia, säilytyspaikka vaan tuppaa tuottamaan ongelmia.
Katsotaan nyt kunhan tarkastajasta jotain kuuluisi.
Aika paljon tuntuu arviot heittelevän, tosin eihän tuo kumma ole, vaikeahan tuollaista on arvioida. Täsemmyksenä vielä, että tarkoitan arvoa kun auto oli vielä ehjä
Kyllähän tuosta vanhasta saisi paljon hyviä osia, säilytyspaikka vaan tuppaa tuottamaan ongelmia.
Katsotaan nyt kunhan tarkastajasta jotain kuuluisi.
Aika paljon tuntuu arviot heittelevän, tosin eihän tuo kumma ole, vaikeahan tuollaista on arvioida. Täsemmyksenä vielä, että tarkoitan arvoa kun auto oli vielä ehjä
Tietysti tärkeintä ettei henkilövahinkoja tullu,edellisistä poikettava sen verran että ainakaan mulle se (omani siis) ei todellakaan ole pelkkää peltiä,vaan perheenjäsen. Esim. stereoitten pöllimisen ikkunat rikkomalla koen raiskaukseksi..!! Kerran kävi niin,tosin auto ei ollu sillon kovin kummonen,mutta toisen omaisuuteen kajoaminen kävi pahasti tunnolle. Tekijä oli 17-vuotias paikallinen,muutama kuukausi sen jälkeen oli tosin kuollut,en tiedä oliko omasta kädestä vai miten,mutta kummiski...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..