Missä vilkun rele -> 156?
Valvoja: Moderators
Missä vilkun rele -> 156?
Vilkut jättää pelittämättä sillon tällöin jos kokeilis herkistellä tuota relettä jos tietäs missä se on?
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 07 Huhti 2003, 14:31
- Car(s): Giulia Super 1.3 -73
Vespa GL 150 -64
Ducati ST4s -06
EX. 75 TS LE -91
EX. 156 Super -01
EX. 155 Super -96 - Paikkakunta: Liperi
Vilkkurele on ohjauspylvään ratinpuoleisen pään alapinnassa (selkeästi sanottu...?).
Löytyy kun ottaa ohjausakselin suojamuovin alaosan pois ja hakee sinistä relettä (alkuperäinen ainakin -01 1.8:ssa).
Deltasta osan saa n. 45 eurolla ja autosähköliikkeestä n. 15 eurolla.
Ota vanha malliksi jos asioit autosähköliikkeessä, napojen järjestys on tietty ja releen tarvitsee olla normaalia matalammalla kotelolla että mahtuu paikalleen.
Löytyy kun ottaa ohjausakselin suojamuovin alaosan pois ja hakee sinistä relettä (alkuperäinen ainakin -01 1.8:ssa).
Deltasta osan saa n. 45 eurolla ja autosähköliikkeestä n. 15 eurolla.
Ota vanha malliksi jos asioit autosähköliikkeessä, napojen järjestys on tietty ja releen tarvitsee olla normaalia matalammalla kotelolla että mahtuu paikalleen.
Raudassa ei ole raha hukassa.
Vika voi myös olla kaukosäätimessä en osaa selittää miten mutta Hondassani jäi aina vilkut palamaan kun laitto säätimellä (joskus myös sytty itsekseenkin) kiinni patterin vaihto poisti ongelman.deek kirjoitti:Mulla noin kerran viikossa jää vasemmat vilkut palamaan yhtäjaksoisesti kun laittaa ovia hälyttimellä kiinni. Vika korjaantuu rämppäämällä hälytintä päälle pois noin minuutin. Vika on joko siinä releessä tai hälyttimen ohjausyksikössä joten releen sijainti kiinnostaa minuakin..
OT:piesuli kirjoitti:Vika voi myös olla kaukosäätimessä en osaa selittää miten mutta Hondassani jäi aina vilkut palamaan kun laitto säätimellä (joskus myös sytty itsekseenkin) kiinni patterin vaihto poisti ongelman.
Tulipa mieleen että tuo voisi olla hälyttimen hieno ominaisuus joka varottaa patterin heikkoudesta. Mutta siinä tapauksessa vilkkujen pitäisi kyllä sammua jonkun ajan päästä, ettei auton akku tyhjene.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Eli onko se rele sellainen "suorakaiteen" muotoinen litteä sydeemi (mahdollisesti ruuveilla kiinni) jossa lukee Bosch????
Se on ainoa möhkäle joka sielä muistuttaa vähääkään relettä, mutta en uskaltanut nyppiä johtoja irti ilman vahvistusta!
Niin ja siellä ei kyllä mitään sinisenväristä palikkaa ole!?
Se on ainoa möhkäle joka sielä muistuttaa vähääkään relettä, mutta en uskaltanut nyppiä johtoja irti ilman vahvistusta!
Niin ja siellä ei kyllä mitään sinisenväristä palikkaa ole!?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
voi v177u!
Ratin ylämuovi pois, ja alta paljastu vaan toinen ruuveilla kasassa oleva muoviboxi jonka sisältä releen napsuminen kuuluu....
ja arvatkaapa onko ko. mustan laatikon ruuvit rattia kohden niin että niitä ei saa auki muuta kuin irrottamalla ratin!!!
Ahdistaa!
Menee kyllä korjaamo keikaksi...
hinnatkin kysytty:
Delta 100€
Automilano 30€
Ratin ylämuovi pois, ja alta paljastu vaan toinen ruuveilla kasassa oleva muoviboxi jonka sisältä releen napsuminen kuuluu....
ja arvatkaapa onko ko. mustan laatikon ruuvit rattia kohden niin että niitä ei saa auki muuta kuin irrottamalla ratin!!!
Ahdistaa!
Menee kyllä korjaamo keikaksi...
hinnatkin kysytty:
Delta 100€
Automilano 30€
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4