Hello!
Täällä uusi käyttäjä esittäytyy! Ostin vähän aikaa sitten itelleni HIENON auton, 156 2,0 selespeed. On kylläkin toinen alfa jonka omistan ja ajanut oon muutamilla. Nyt vasta kekkasin tän foorumin ja päätin etsiä samanhenkistä porukkaa. Mua kun tupataan kattomaan kieroon ku vouhkaan alfoista... Kai se on siksi kun oon nainen, ei se pelkästään miesten juttu oo kun puhutaan autojen eliitistä!
Mulla kokemuksia esim. katsastuksessa yritettiin viilata linssiin ku meinasivat kai et nuori muija isin autolla (oli ex-miehen nimissä)... Onko vastaavia kokemuksia?
Tervetuloa! Aina hieno huomata että makarooni kiehtoo feminististäkin puolta!! Ja onnea matkaan 156:sen kanssa,sitä tarvii aika usein.. Neloskoneen kanssa pääsee kyllä helpommalla...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Tervetuloa upeiden autojen pariin! Itselläni pelkkää hyvää kokemusta laadukkaasta ja toimivasta 156 JTD:stä. Nyt alla 159 JTDm ja takana reilut 20tkm. Ja jokainen kilometri on ollut nautintoa.
Ja sitten 2.6. Ahvenistolle kokeilemaan, miltä tuntuu ajaa Alfaa vähän vauhdikkaammin, kun ei tartte poliiseja ja vastaantulevia varoa. Samalla tutustuu moniin alfisteihin.
OT: Tuo ratapäivä onkin heti lakkiaisten ja muiden päättäjäisjuhlien jälkeen... :-o Mitenköhän sitä jaksaa/kehtaa heti tuonne rynnätä. No, kaipa perhe ymmärtää...
EDIT: Siis tosiaankin tuo on nimenomaan lakkiaispäivänä, eikä sitä seuraavana... Selvispähän sitten tuokin, ettei tartte tulla kumia vinguttamaan.
Viimeksi muokannut MrKirby, 18 Touko 2007, 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervetuloa myös aggressiivisen ja kireän, mutta samalla myös flegmaattisen ja epäoikeudenmukaisen moderaattoriteamin puolesta. Ensimmäisenä kyykytyksenä siirsin ketjun paremmin sopivalle paikalle Yleiseen löpinään.
Hauska seurata, kun jätkät on ihan täpinöissään siitä, että saatiin uusi nainen palstalle. Jos olisi ollut äijä, niin pari postausta olisi tähänkin topiciin tullut ja niissä korkeintaan onnitteluja ja pari murahdusta oikeasta valinnasta. Pitää itsekkin kirjautua tuolla feminiinisellä puolella uudella tunnuksella, niin saa kysymyksiin vastaukset, jos ei heti, niin välittömästi
Tervetuloa minunkin puolestani Alfistien ihmeelliseen maailmaan ja onnea hankinnan johdosta! Albumiin vaan sitten kuvia räpsimään heti kun mahdollista.
AutonAlfa kirjoitti:Hauska seurata, kun jätkät on ihan täpinöissään siitä, että saatiin uusi nainen palstalle. Jos olisi ollut äijä, niin pari postausta olisi tähänkin topiciin tullut ja niissä korkeintaan onnitteluja ja pari murahdusta oikeasta valinnasta. Pitää itsekkin kirjautua tuolla feminiinisellä puolella uudella tunnuksella, niin saa kysymyksiin vastaukset, jos ei heti, niin välittömästi
DinaGirl: Onnea, hyvä valinta!
, näinhän se menee.
Siitäkin huolimatta, tervetuloa DinaGirl !
Ja sitten 2.6. Ahvenistolle kokeilemaan, miltä tuntuu ajaa Alfaa vähän vauhdikkaammin, kun ei tartte poliiseja ja vastaantulevia varoa. Samalla tutustuu moniin alfisteihin.
Kiitosta vaan! Mihinkäs aikaan Ahvenistolla kyseisenä pävänä happeninki alkaa? Voisin kurvailla kattelemaan mitä autosta irtoo. Ja ainahan se on kiva tavata muita alfisteja ihka elävänä!