Ohjaustehostimen remmissä ei ole mitään erityistä kiristysmekanismia, eli ohjaustehostajan pumppu irti niin sillä se lähtee. Se on muistaakseni kolmella ruuvilla/pultilla kiinni, löytyvät sieltä pumpun rungon juuresta jostakin (ja ovat herkkiä putoilemaan

).
Laturin kanssa on muistaakseni sama homma, eli laturi pitää irrottaa kokonaan, jotta hihnan saa paikalleen (tai ainakin se menee helpommin sillä tavalla).
Jäähdyttäjän tuuletin muistaakseni meinasi pikkuisen ahdistaa kun laittaa remmejä kampiakselin hihnapyörälle, mutta tuulettajan runkoa varovasti kampeamalla onnistuu, ei tarvitse propelia irrottaa.
Motonetin remmit ovat pelanneet minulla ihan hienosti, mutta sieltähän saa milloin minkäkin nimistä osaa, joten ei varmaan pidä mennä lupaamaan mitään

Laturin hihnan pituus on ainakin minulla 850 mm ja ohjaustehostajan 825 mm (sulla näyttää olevan sama kone). Se laturin hihna on kyllä joskus hankala saada kiristettyä, omassakin oli edellinen herkkä huutamaan vaikka oli uusi (eikä ollut motonetistä), joten lopulta vaihdoin sen uudestaan ja nyt on toiminut.