Kumman ostais GT vai GTA

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

Kumman ostais GT vai GTA

Viesti Kirjoittaja pomeko »

Pulma visainen... Emäntä haluais tän: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1126141
Mut mulle kävis ennemmin tämä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1120506. Auttakaa veljet ja siskot vaikeassa asiassa......
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Kyl ite ottaisin GTA:n, omaan makuuni urheilullisemman näköinen ja pirtempi kuin GT.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Tuota GTA:ta on tullut itsekin kuolattua useampaan otteeseen.. Ei pahan hintainen, mikäli kilometrit pitää paikkansa.. Tuo kun sopisi paremmin omaan budjettiin :-D Ja sekin viellä, että jos auto näyttää tuolta kuin GT, niin sen pitäisi myös sen mukaisesti sitten mennäkkin, eli 3.2 koneella :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Onko kukaan käynyt katsomassa GTA:ta paikan päällä? :D Olisi minunkin valinta, GT ei ole niin paljon paremman näköinen että voittaisi 3.2:sen.

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Naiset eivät YLEENSÄ ymmärrä mitään autojen päälle :twisted: Osta raaka GTA! Siis ehdotomasti GTA kuin GT, vaikka GTkin kelpasi :P
Nothing beats cubic inch

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Gt on vitun ruma auto. Joten osta gta.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

TestarosaFinland kirjoitti:Naiset eivät YLEENSÄ ymmärrä mitään autojen päälle.
Näiset eivät silti yleensä luulekkaan ymmärtävänsä, toisin kuin eräs tähänkin threadiin kirjoittanut.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

GTA, vaikka eipä tuo GT:kään yhtään hassumpi ole. Hyvä valinta kumpainenkin.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Gta:n ottaisin. Tehoa siinä on enemmän. Ulkomuodoiltaan kelpaa kummatkin. Gta:ssa on tosin hienommat helmat jne.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Sen verta täytyy sanoa että ainakaan vaihtoehdot ei ole huonot. Eli valitsit kumman tahansa niin tuskin kauheasti mettään menee :wink:

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Toi pomekon linkittämä GTA tuskin on enää myynnissä tai ainakin saksalaisen omistajan ilmoitus mobilessa on hävinnyt ajat sitten.

Välittäjät tuppaa tarjoamaan autoja, joista saavat mahdollisimman hyvän voiton. Jos auto on poikkeuksellisen halpa on siihen varmasti syynsä tai ainakaan itse en käsitä miksi joku myisi autonsa alle markkina-arvon.

Itse taitaisin päätyä GTA:han, jonka koettaisin ostaa suoraan omistajalta.

Avatar
Herra Salo
Viestit: 691
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Herra Salo »

Itse valitsisin ehdottomasti GTA:n jo pelkän koneen takia! Ja vaimo varmasti haluaisi ennemmin GT:n.

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Niin.. Taitaa tuo ilmoituksen GTA olla enemmän markkinointia kuin todellista. Mutta, jos tuohon hintaluokkaan saa virheettömän GTAn, niin saat varmasti hienon auton.

GTA hinnat Saksassa 12 - 13 k€ ja siitä ylöspäin. Jos esim. 15 k€ siihen sijoittaa ja suomessa tulee 10 k€ veroja, niin talvivarustuksilla ja hakukuluilla pääsee tohon 28 k€ luokkaan.

Avatar
italia
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 19:53
Car(s): HD Dyna Street Bob 1500cc -06

Exät: 13 Alfaa...
Paikkakunta: Espoo/Kärkölä

Viesti Kirjoittaja italia »

Kyllä täytynee täältäkin antaa ääni GTA:lle

jotenkin siinä on vaan enempi munaa... :mrgreen:
QUORTHON 1966-2004

Avatar
raktori112
Viestit: 210
Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
Car(s): Ex. 75,155
Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja raktori112 »

kyllähän se GTA kannattaa ostaa, kun siihen mahtuu lastenrattaatkin, sitten kun niitä tarvii.

Avatar
Mokoma
Viestit: 559
Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

Täältäkin ääni GTA:lle

Sulla tuleekin hallituksen kanssa kovaa vääntöä lopullisesta valinnasta :-D

Avatar
marsuliini
Viestit: 154
Liittynyt: 01 Elo 2005, 11:51
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja marsuliini »

Tämän naisen ääni menee kyllä ehdottomasti GTA:lle. Niinkuin italia totesi,siinä on munaa. :mrgreen:

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 978
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS
Paikkakunta: Veikkola

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Molempi parempi. 8) No jos toinen pitäis ottaa, niin ottaisin GTA:n.

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Heh, aika yksimielinen äänestystulos. Kyllä mäkin tuon GTA:n ottaisin.

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Vaikea valinta. GT näyttää hienommalta, GTA ripeämpi. Ottaisin varmaankin GT:n, eiköhän silläkin ehdi aivan riittävän hyvin paikasta toiseen.

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Nuo Turismon kauppaamat autot näyttävät pääsääntöisesti olevan mobile.de:n halvimpia yksilöitä, joilla on ilmeisesti tarkoitus saada asiakas kiinnostumaan, mutta todellisuus voi olla jotain ihan muuta. Voin olla ihan väärässäkin.

Mitä tulee valintaan GT 2.0 vs. 156 GTA, niin eipä tarvitsisi kauaa miettiä kun valinta kohdistuisi GTA:han. GT V6 olisikin sitten jo kinkkisempi kysymys. Sellaisenkin hintaluokka Saksasta hankittuna alkaa olla kohtuullinen.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

GTA :wink:

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Vanhana GTA:n omistajana sanon: ÄLÄ VAAN OSTA GT:tä!!!!!
Autokaupan ammattilainen

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Tossa olis varma valinta, ihan merkkiliikkeestä merkkiliikkeen hinnalla. :mrgreen:
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?osio=&vid=NFX861

Oma valinta ehdottomasti GTA, 3.2 GT kävis kyllä sekin. Koeajo 3.2 geeteellä vei kyllä sydämen, ja lompakonkin veis, jos olis mitä viedä.
....meinas pukata ihan runoa.

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

"Kompromissi" voisi olla tuo 3,2 GT? Saksasta saisi reilulla parilla kympillä.
esim. TÄMÄ

Tuollaisen käytetyn erikoismallin ostamisessa saa olla hieman normaalia tarkempana ja kuluttajansuojaa on hyvä olla kaupan jälkeen.

furio
Viestit: 164
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 00:02
Car(s): Pösö
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja furio »

Tääki kallistuis näissä valinnoissa GTA:n kannalle. Ehdottomasti.

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

GTA tietysti, mutta ei sitä ehdokasta!
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

HaBaTeUs
Viestit: 45
Liittynyt: 30 Touko 2006, 00:30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja HaBaTeUs »

GTA! Ja vaimo oli ihan samaa mieltä että ois parempi. :-D

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

GTA tottakai. Mutta kompromissina GT 3,2 olis maukas, ehdottomasti mielenkiintoisin Alfa tällä hetkellä.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Varmaan joutus kakkosautoks ottaa GT:n ton 75 turbon rinnalle.... :mrgreen:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

That's no-brainer: totta kai GTA!

Jos GT olisi V6-moottorilla, niin sitten olisi jo miettimistä.

Avatar
DragonForce
Viestit: 243
Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja DragonForce »

Mie ainaki ostaisin mielummin GTA:n... Mutta ei GT:kään varmaan huonompi vaihtoehto ole.. Mutta GTA näyttää paremmalle.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

GTA. Ja minun sanaan voi luottaa, sillä en ole ajanut kumpaakaan (JTS/3.2) :mrgreen:

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

GTA.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Kumpikaan ei innosta:
GTV on kauniimpi.
Turbo on nopeampi.
:mrgreen:
- Alfaholic -

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Höpö höpö, GTA:lla kun ajelee niin voi ajella samanaikaisesti kauniilla ja nopealla, toisin kuin Jappe :D

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

GTA, ilman muuta.

Vaikkapa tämä.

Avatar
Peltoperkele
Viestit: 59
Liittynyt: 25 Loka 2005, 13:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peltoperkele »

GT on lähes samalla alustalla kuin perus 156, eli vakiona löysähkö. GTA ei ole. GTA on upea auto ajaa, mielestäni paras etuveto jota olen testannut. GT:tä kävin ajamassa, eikä sekään missään tapauksessa huono ole. Mutta niinkuin joku jo sanoi, no-brainer.

Ainoa asia mikä GTA:ssa tökkii, ovat katteet. Se on vähän tuunatun näköinen , mutta toisaalta niin oli Testarossakin. Ja moderni Alfa on varmasti parempi ajaa.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

GTA on ajettavuudeltaan/luonteeltaan asiallisimpia etuvetoautoja ever, siitä ei pääse mihinkään.

GT voittaa ulkonäössä mennen tullen, ulospäin GTA on muovilla tuunattu perus-156, joka vastaan tullessa ei kyllä jaksa enää aiheuttaa samanlaisia säväreitä kuin GTV, GT, jne..
Perkele kirjoitti:GT on lähes samalla alustalla kuin perus 156, eli vakiona löysähkö.
En kyllä allekirjoita. 156:n jälkeen GT:n alusta on tuntunut tietyissä tilanteissa jopa liiankin jäykältä, eikä kyllä koskaan löllömäiseltä, kuten 156:ssa. Alustaratkaisujen yhtäläisyyksiin en muista tarkemmin perehtyyneeni, mutta perstuntumalla ne ovat kyllä melko erilaisia.

Btw, Hommaa ulkomailta GT 3,2. Luulisi asiallisen yksilön irtoavan veroineen tuohon 34ke, jota tuosta linkittämästäsi JTS:stä joutuisi pulittamaan.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Peltoperkele kirjoitti:Ainoa asia mikä GTA:ssa tökkii, ovat katteet. Se on vähän tuunatun näköinen
CS kirjoitti:ulospäin GTA on muovilla tuunattu perus-156, joka vastaan tullessa ei kyllä jaksa enää aiheuttaa samanlaisia säväreitä kuin GTV, GT, jne..
Katohan, luulin jo olevani yksin tuon mielipiteen kanssa :-D
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Katohan, luulin jo olevani yksin tuon mielipiteen kanssa
Et sinä yksin ole, väärässä vain.

GTA:n korisarja nimittäin sopii 156:n muotoihin erinomaisesti, eikä siinä ole mitään ylimääräistä. Sivuhelmat ryhdistävät pulleaa kylkeä sopivasti ja etu- ja takahelmat antavat oman silauksensa ja erottavat huippumallin perusversioista.

GT on kuitenkin sen verran kaunis ja erikoinen, että saattaisin hyvinkin päätyä siihen, jos en perheautoa/kovaa suorituskykyä tarvitsisi. GT V6 olisi tietenkin se optimaalisin vaihtoehto.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Vittorio Jano kirjoitti:GT on kuitenkin sen verran kaunis ja erikoinen, että saattaisin hyvinkin päätyä siihen, jos en perheautoa/kovaa suorituskykyä tarvitsisi.
:mrgreen:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^ En siis viitannut tässä omaan autooni, vaan asetelmaan GT v. GTA.

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Cuore Sportivo kirjoitti:Btw, Hommaa ulkomailta GT 3,2.
Minä olen samoilla linjoilla tässsä asiassa.
Cuore Sportivo kirjoitti:Luulisi asiallisen yksilön irtoavan veroineen tuohon 34ke, jota tuosta linkittämästäsi JTS:stä joutuisi pulittamaan.
Tuonti V6:n hintaa voisi haarukoida esim. seuraavasti.

Mobile.de:ssä on tällä hetkellä 62 kpl GT V6 -malleja myytävänä hintavälillä 16,7-46,6 teur. Mediaanihinta on 24,9 teur. Mikäli ajatellaan, että haetaan vm. 2004 autoa, niin niitä on tarjolla 21 kpl hintavälillä 16,7-34,9 teur, mediaanihintaan 22,0 teur. Mikäli ihan halvimmat tapaukset jätetään huomioimatta, niin hintahaarukassa 21-23 teur voisi olla jo kohtuullisen hyvä yksilö saatavilla. Oletetaan vaikka hyvän yksilön ostohinnaksi 22 teur.

Tuontikustannuksiin + talvirenkaisiin yms. menee yleensä luokkaa 1,5-2,0 teur.

Verot on suurin epävarma tekijä. Käytettynä tuotuja GT V6-malleja ei löydy tilastoista yhtään kappaletta, ainoastaan yksi GT 2.0 JTS-malli, josta joutui maksamaan veroja marraskuussa 2006 8,5 teur.

Nettiautossa on tarjolla 4 kpl V6-mallia hintaan 39-44 teur, näistä yksi on vm. 2004 hintaan 39 teur (ajettu 48 tkm). Mikäli verottaja ottaisi verotusarvon pohjaksi esim. tuon 39 teur niin veroja joutuisi maksamaan lähes 12 teur. Toki voi olla, että veroja joutuu maksamaan vähemmän, mutta voipa joutua maksamaan enemmänkin - mistäpä tuon tullista tietää.

Em. oletuksilla voisi siis arvella, että hyvän v. 2004 yksilön voisi saada Suomeen hinnalla 35-36 teur.

Summa summarum: 34 teur on mahdollisuuksien rajoissa, 36 teur täysin realistista.

Tuossa yksi Mobilen esimerkki.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Ääni 3,2-litraiselle GT:lle ulkomailta haettuna. Ehdottomasti upea vaihtoehto. Kaunis auto ja aivan loistava moottori.

Tosin GTA ei sekään ole huono vaihtoehto, mutta jos valita pitää niin oma osuisi noista GT:n suuntaan. Ja GT:ssä PITÄÄ OLLA V6!

Edit: Näemmä Konalan Deltaan on ilmestynyt GTA SW myyntiin...
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?osio=&vid=EZT774
Alfa Romeo - immagine di bellezza

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

On käynyt kyllä koeajo mielessä. Jäitä hattuun, jäitä hattuun... :twisted:

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

GT:n nimessä on jo selvitys. Eli GT=Gran Turismo, suht. rauhaalisen ajoon kyllä GT 3.2:lla koneella sopii mainiosti ja vielä aivan mahtavat penkit, jossa viihtyy pitkissä matkoissakin. Kovaan ajoon vain GTA, 1.7 pyöritystä ratissa, kivikova alusta, super sportiiviset epämukavat penkit, eli aito urheilu auto, jossa fiiliksetkin kohdallaan. Kaikki riipu mihin tarkoitukseen autoa ostetaan. Olipa päätös mikä tahansa niin hienot vehkeet ne molemmat on 8)
Nothing beats cubic inch

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

TestarosaFinland kirjoitti:eli aito urheilu auto
Monta ovea urheiluautossasi on?
Mistä päästä urheiluautosi vetää / työntää?
VMP

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

^

Kuka sanoi, että urheiluautossa pitäis olla vähemmän kuin 4 ovea? Jos auto on tehty oikeista aineista eli siellä on tehot, ajettavuus, ulkönäkö ja tekniset ratkaisut kohdalleen niin se on urheilu auto, olipa siellä kuinka monta ovea tahansa.
Nothing beats cubic inch

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Onko tekniset ratkaisut kohdillaan jos se pohjautuu etuvetoiseen perheautoon?
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin